online vriendschappelijke wedstrijd niet mogelijk.

door joelvegt
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

online vriendschappelijke wedstrijd niet mogelijk.

★★★★★ Novice

Beste,

 

Als ik met vrienden een online vriendschappelijke wedstrijd wil spelen in fut of gewoon online seizoenen werkt dat gewoon niet.

Het gekke is dat het ook niet consistent niet werkt. Meestal werkt het niet maar zo nu en dan lukt het ineens wel.

Het ligt niet aan het internet van een van ons want Coöp-seizoenen werkt namelijk wel zonder problemen.

Graag komt hier een oplossing voor want dit is gewoon irritant.

 

groeten

Bericht 1 van 26 (10.415 Weergaven)

Geaccepteerde oplossing

Re: online vriendschappelijke wedstrijd niet mogelijk.

★★★★★ Novice
Het gaat om gewoon 1vs1 potjes.
Op het moment dat ik een uitnodiging stuur krijg ik mijn team te zien en krijgt mijn vriend gewoon een uitnodiging. Echter komt mn vriend niet in hetzelfde scherm als ik, het scherm blijft namelijk leeg (gewoon het stadion achtergrondscherm is te zien). Na een tijdje wachten komt de melding "verbinding met tegenstander verbroken" in beeld.

Online divisies, online losse wedstrijden, seizoenen en coöpseizoenen werken allen zonder problemen.

In thread bekijken

Bericht 3 van 26 (10.864 Weergaven)

Alle reacties

Re: online vriendschappelijke wedstrijd niet mogelijk.

EA SPORTS FC Team

Beste @joelvegt,

 

Wat bedoel je precies met "het werkt gewoon niet"? Je moet iets van een foutmelding te zien krijgen dat ons wat meer informatie geeft.

 

Sommige mensen ondervinden problemen wanneer ze met meerdere personen tegelijkertijd proberen te spelen, speel je 1vs1 of met meerdere personen tegelijkertijd?

Jason.png
Bericht 2 van 26 (10.380 Weergaven)
0 Kudos

Re: online vriendschappelijke wedstrijd niet mogelijk.

★★★★★ Novice
Het gaat om gewoon 1vs1 potjes.
Op het moment dat ik een uitnodiging stuur krijg ik mijn team te zien en krijgt mijn vriend gewoon een uitnodiging. Echter komt mn vriend niet in hetzelfde scherm als ik, het scherm blijft namelijk leeg (gewoon het stadion achtergrondscherm is te zien). Na een tijdje wachten komt de melding "verbinding met tegenstander verbroken" in beeld.

Online divisies, online losse wedstrijden, seizoenen en coöpseizoenen werken allen zonder problemen.
Bericht 3 van 26 (10.865 Weergaven)

Re: online vriendschappelijke wedstrijd niet mogelijk.

★★★★★ Novice
Correctie, na enkele seconden krijg je de melding "tegenstander heeft de wedstrijd verlaten". Dit is best lastig als die er nooit is geweest natuurlijk.
Bericht 4 van 26 (10.373 Weergaven)
0 Kudos

Re: online vriendschappelijke wedstrijd niet mogelijk.

EA SPORTS FC Team

Het ziet er naar uit dat jullie geen problemen hebben met verbinden vanwege problemen met NAT type, maar ik wil dit voor de zekerheid toch controleren.

 

Voer beide de stappen uit die hier beschreven staan (link), Kabel, Vast IP en DMZ. 

 

Mogelijk is er iets anders aan de hand maar door dat te doen kunnen wij het beter onderzoeken vanuit onze kant. 

Jason.png
Bericht 5 van 26 (10.373 Weergaven)

Re: online vriendschappelijke wedstrijd niet mogelijk.

★★★★★ Novice

nope, allebei gedaan maar zonder succes.

Bericht 6 van 26 (10.360 Weergaven)
0 Kudos

Re: online vriendschappelijke wedstrijd niet mogelijk.

EA SPORTS FC Team

Weet je misschien na hoeveel seconden?

Jason.png
Bericht 7 van 26 (10.358 Weergaven)

Re: online vriendschappelijke wedstrijd niet mogelijk.

★★★★★ Novice
Toen we vandaag weer in de gelegenheid waren het te proberen had ik de timer al klaarstaan maar tot onze verbazing werkte het weer een keer. Ik zal de volgende keer timen om te kijken na hoeveel seconde hij de melding geeft.
Bericht 8 van 26 (10.334 Weergaven)

Re: online vriendschappelijke wedstrijd niet mogelijk.

EA SPORTS FC Team
Klinkt goed.

Wanneer je meer informatie hebt, kan je mij gewoon taggen in dit topic en ik zal het verder voor je nakijken. Standard smile
Jason.png
Bericht 9 van 26 (10.313 Weergaven)

Re: online vriendschappelijke wedstrijd niet mogelijk.

★★★★★ Novice
@EA_Jason vanavond hadden we goede moed maar deed hij het helaas weer niet. Dit heeft me wel in de gelegenheid gebracht te timen. Het duurde 23 sec. vanaf dat ik op de uitnodiging in ging tot de melding " verbinding met tegenstander verbroken" kwam.
Bericht 10 van 26 (10.303 Weergaven)
0 Kudos

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help