geen packluck

door Djairo076
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

geen packluck

★★★ Newbie

Ik pack echt helemaal ik niks ook al open ik 100 packs. Ik heb net een paar 125k packs geopend helemaal niks. Dus willen jullie mij ff packluck geven.

Bericht 1 van 24 (2.277 Weergaven)

Re: geen packluck

EA SPORTS FC Team

Hoi hoi @Djairo076,

 

Hoeveel gelukt je hebt in het leven kan ik niet voor je aanpassen, misschien Guus Geluk eens voor wat tips vragen?

Jason.png
Bericht 2 van 24 (2.223 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: geen packluck

★★★★ Novice
@EA_Jason Gaat niet om geluk....als je een 100k pakket opent mag j verwachten dat je ook die vond terugziet aan spelers....ikzelf heb nu 5x zo'n pack geopend en gemiddeld 75k teruggekregen....dat is niet de bedoeling lijkt mij.mja ea doet er tg niets aan....alleen de youtubers krijgen tott of TOTY kaartjes...
Bericht 3 van 24 (2.157 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: geen packluck

★★★★ Apprentice

Dit is nu het punt. Jullie blijven alleen maar packs openen en op basis van wat? Een betere speler verbetert de game-play niet! Als we nu gewoon eens allemaal stoppen met geld te investeren in die pakketjes, dan gaat EA wellicht eens achter hun oren krabben... 

Zolang je geld blijft pompen in dit spel om die ene speler maar eens te krijgen, blijf je een bedrijf stimuleren om daar al hun efforts in te stoppen om dat aantrekkelijk te maken. Dus de focus gaat dan naar marketing, nieuwe design van kaartjes en nieuwe soort in-game aanpassingen om er voor te zorgen dat daar iedereen blij van wordt. 
Maar als de kern van het spel verrot is, waarom zou je dan nog proberen betere of andere spelers te krijgen???

Bericht 4 van 24 (2.148 Weergaven)

Re: geen packluck

EA SPORTS FC Team
@SanderVermunt In dat geval is het belangrijk om goede feedback achter te laten op het forum, waar wij ook wat mee kunnen doen.

Als we kunnen zien en aantonen dat er bepaalde dingen in FIFA 20 zijn waar mensen echt niet blij van worden, dan geven we al deze feedback door naar de mensen van de studio.
Jason.png
Bericht 5 van 24 (2.140 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: geen packluck

★★★★ Apprentice
@EA_Jason Ik heb al in diverse topics op dit forum mijn feedback gegeven. Waar ik geen antwoorden op krijg. Alles gericht op game-play issues. En ik speel dit spel al sinds FIFA 1994.
Als ik bij elke topic waar ik antwoord op geef er bij moet gaan vertellen wat er mis is met de gameplay, dan ben ik uren bezig op dit forum.
Bericht 6 van 24 (2.131 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: geen packluck

★★★★ Apprentice
@EA_Jason Maar om het dan ook maar hier te posten...
Concreet antwoord voor jou om door te geven:
- button-delay wat betekent: spelers reageren laat of slecht op jouw input met je controller
- het automatisch buitenspel lopen van spelers uit zichzelf. De AI bepaalt dat een speler naar voren rent, zonder een commando van jou
- daarop aansluitend: passes die ik geef naar een speler moeten niet automatisch diep worden gegeven op de speler die buitenspel gaat lopen als ik daar niet heen stuur
- als ik een pass naar een middenvelder geef, en daar ook heen stuur, niet de pass naar voren laten gaan, naar een speler die daar achter of niet achter staat, waar de AI denkt dat dat een betere pass is
- het verdedigen downgraden: niet alle verdedigers zijn Virgil van Dijk, nu in FIFA20 lijkt dat wel zo, maakt niet uit welke speler dat is
- stop met Meta spelers of meta ingestelde speeltechnieken of tactieken. Sissoko is overpowered. Evenals een aantal andere spelers. Waarom? Nergens voor nodig. Ratings zijn ratings. Sissoko kan en mag duels nooit winnen van bijvoorbeeld Socrates, Iniesta Flashback of andere spelers die velen malen beter zijn dan hij. Je zorgt er zo namelijk voor dat alle FUT spelers die speler halen en zorgt voor heel weinig diversiteit. Ander voorbeeld is Pique Scream versie. Laat daarin de vrijheid van gamers gaan. Iedereen wil spelen met een team wat hij graag bouwt. Nu gaat iedereen hetzelfde doen
- als spelers tegen elkaar aan botsen, is dit geen overtreding, nu krijg je er veel voor, zonder dat jij daar iets aan kunt doen. Tackels van achteren gaan bijna altijd goed daarin tegen... als dit in FIFA 20 kan en mag, en in het echt dit 90% van de gevallen een overtreding is met geel of rood als gevolg, hoe kun je dan beweren dat dit de meest realistische FIFA ooit is???
- script (Mario kart syndroom)
En met “script” bedoel ik de overduidelijke aanwezige compensatie om achterstanden goed te kunnen maken. Oftewel de hulp van de computer dat de tegenstander ineens alles kan, je de bal niet meer af kunt pakken en dat er altijd in de laatste minuten ineens gescoord wordt.
- ophouden met vergelijken van dit spel met RL voetbal. Dat is niet na te bootsen en het is een blijft een VIDEOGAME!
- Posts als antwoord op het forum niet zomaar verwijderen. En als je het antwoord niet gepast vindt, durven je broek op te trekken en werkelijk antwoord te geven.
- ophouden met de problemen van de game bij de spelers zelf neer te leggen. Als de hele community klaagt over button-delay, passes die verkeerd gaan, spelers die niet doen wat jij als commando geeft of hier echt een eeuwigheid over doen, zeggen dat het aan de verbindingen en instellingen ligt van spelers.
- stoppen met toevoegen van animatiemomenten in de bewegingen van spelers. Dit maakt de spelers traag en het spel traag en zorgt ervoor dat spelers bewust verkeerde of andere dingen doen dan dat jij met de controller aan geeft.
- spelers die uit zichzelf buitenspel lopen (heel erg vaak) zonder dat jij vraagt dat ze naar voren rennen
- rewards in FUT upgraden. Het is geen gokspel en dat hebben jullie er wel van gemaakt
- stap over op een andere visuele ondersteuner Voor snellere animaties en snellere menu’s
- verbeter en update carrière modus. Dit is verouderd en niet in lijn met wat de community verwacht... ik bedoel... in de carrière modus zitten de poulefase indelingen bij de champions league van 2018... 🤦🏻‍♂️
- bij prof-clubs mag het niet mogelijk zijn dat spelers in no time 93 rated spelers hebben als eigen prof
- in prof-clubs is compensatie bij achterstand verschrikkelijk! Prof spelers die geen balkje conditie meer over hebben, maken de meest absurde doelpunten. Dat moet er echt uit.
- ook in prof-clubs is de inhaal modus absurd. Je kunt beter eerst achter komen en dan pas beginnen met spelen. Gegarandeerd winnen doe je dan... (en ja dit hebben WIJ getest dus kom nu niet met een antwoord dat jullie dat testen en dat het er dan niet is!)
- in prof-clubs zijn het winnen van promotie- titel- of eerste wedstrijden van het seizoen onmogelijk om te winnen omdat jouw “team” loopt als zoutzakken en het team van de tegenstander de hulp van de AI ineens spelers van 99 heeft.
- in FUT de spelers updaten qua profiel en foto
- alle content in FUT beschikbaar maken voor alle spelers, dus ook voor degenen die alleen offline spelen (zoals mijn zoon, die van mij nog niet online mag gamen). Voor die mensen zijn het behalen van doelstellingen, icons en andere rewards niet mogelijk. Oftewel, een groot gedeelte van de game waar ik voor betaald heb, kan je als speler dus niet mee spelen. Hoe leg je dat uit aan kinderen???


Mocht je nu weer een reactie van mij of een post verwijderen, stap ik naar een advocaat en komt niet alleen EA aan bod, maar ook jij persoonlijk als community manager. Dit gaat tegen de wet in dat je mijn reacties verwijderd als hier geen beledigende taal of aanstootgevend materiaal in staat. Het was een duidelijke wijzende vinger naar wat jullie niet doen en dat moet blijkbaar verwijderd worden.

Dus of jullie geven nu antwoord op de gestelde issues en halen je kop uit het zand of ik onderneem zoals ik al eerder heb aangegeven in een andere post (waar ik nog geen reactie op heb) verdere stappen.
Bericht 7 van 24 (2.126 Weergaven)

Re: geen packluck

★ Apprentice

@EA_Jason  dit kunnen ze bij ea zeker wel aanpassen dat doen ze namelijk ook door de youtubers goede packs te geven zodat dat iedereen denkt denkt laten we coins kopen

En ik heb inderdaad ook coins gekocht maar al weken niet eens een walkout dus kom niet aan met packluck want dat bestaat niet alles word beheerd door ea

Bericht 8 van 24 (2.083 Weergaven)

Re: geen packluck

[ Bewerkt ]
★★★★ Apprentice

Er wordt al enkele malen een lap tekst getypt met de punten die voor verbetering vatbaar zijn. 

Van zodra die teksten worden gepost krijgen we geen reactie meer van je @EA_Jason

 

Als je dan toch om extra verduidelijking vraagt en deze jou voorgeschoteld wordt, dan verwachten we hierop wel een reactie.

 

Het lijkt meer het principe van:

 

* we maken een forum aan waar er klachten kunnen worden gepost om hen het gevoel te geven verandering te kunnen aanbieden.

 

* als er een klacht komt reageren we met een algemene post waarin we hen om extra uitleg vragen.

 

* de bespelers geven die uitgebreide reactie van problemen die hun ervaren.

 

* vervolgens wordt er verder niet meer op ingegaan...

 

 

Jullie willen enkel dat wij geloven dat jullie onze opmerkingen nader bekijken. 

Er zijn nu al ontelbare updates gebeurd sinds de start van het spel en nog steeds zie ik zaken die bij de lancering al als probleem werden aanzien... 

 

1) de button

De laatste tijd heb ik er oon zoveel last van... Het duurt telkens een aantal seconden voor m'n spelers doen wat ik hen opdraag te doen. 

Al moet ik zeggen dat het beter lijkt te zijn als ik m'n bakje al spelend oplaad... 

 

2) de doelmannen

Die halen soms echt rare toeren uit... Het uitkomen van de keeper op een lange bal die naar hem komt... 8/10 x trapt hij die bal blindelings buiten bij me, terwijl jullie bij een update hadden gezegd dit aangepast te hebben...

 

3) spelers

Ik weet nog altijd niet hoe ea en fifa erin is geslaagd low rate spelers beter te maken dan high rate... 

Het is onlogisch dat spelers van 80 beter zijn dan spelers van 86-87-88... Zijnde Messi, bale, mbappe...

Het gebeurd telkens opnieuw dat deze spelers bij mij:

* na een klein duwtje gelijk op de bek gaan in het gras... Terwijl het toch geen groentjes zijn.

* in de sprint gewoon los eraf gelopen worden door een slome verdediger

 

4) gemaakte fouten

Nog steeds klopt dit aan geen kanten. 

Bijna elk duel dat ik aanga wordt bestraft met een fout zelf een schouderduw. Waarbij enkele minuten later dezelfde fout gebeurd door de tegenstander waarbij er gewoon mag worden doorgevoetbald...

 

5) balvoordelig fase

Deze is heel bizar hoor... Als er een fout op mij gebeurd en ik heb de bal terug... Dan krijg ik zo'n 2-3sec balvoordelig... Bij de eerste pas is die gelijk weg.

Andere spelers waar ik tegen speel, hebben nog steeds na 3-4 passen balvoordelig...

 

6) Schoten geblokt door de keeper

Het komt ook 8/10x voor'.. De keeper Red een schot en de bal valt recht in de loop van een 2de aanvaller die mee is gekomen... Te vaak valt het voor en nog steeds is het onrealistisch

 

7) verdedigers...

Mijn verdedigers worden weggeduwd door mane... En dan spreek ik van Sergio ramos en varane... Ook onmogelijk toch lijkt me gezien het gestalte

 

 

Als je nou hierop even reageert... 

En het liefst niet met we doen ons best of contacteer onze helpdesk... Ik wil veranderingen zien! 

Ik bel juist niemand op, want ik betaal 60euro voor een afgewerkt product welke geen fouten of toch bijzonder weinig fouten bezit. 

Ik ga niet nogmaals betalen om jullie helpdesk te contacteren om een probleem te melden die toch niet opgelost wordt. 

 

Hierbij vraag ik ook een open brief aan bij ea... Met hoe hun de toekomst VN fifa zien... Want als ze van plan zijn nog eens zo'n onvolledig spel uit te brengen dan ga ik er heus geen geld meer voor uitgeven... Misschien moeten jullie dan maar gratis games uitdelen om ze kwijt te geraken... 

 

EEN OPEN BRIEF MET HANDELINGEN DIE EA OP KORTE TERMIJN GAAT VERANDEREN AAN FIFA20. 

 

BEZORG ME DEZE EN DOE IZTS NUTTIGS IN PLAATS VAN OP JULLIE LUI GAT TE ZITTEN

 

Bericht 9 van 24 (2.067 Weergaven)

Re: geen packluck

★ Apprentice

@vdp_stijn  ben bang dat ea_jason niet gaat reageren op de door jou al meerdere malen aandragen tekortkomingen van het spel ben er ook zeker van dat ze er totaal niet aan doen omdat het hun niet interesseert hoe het speelt zolang ze maar verdienen 

Misschien een idee om onze krachten te gaan bundelen hier met meerdere mensen op het forum en een advocaat in de arm te nemen zodat we hun kunnen gaan dwingen om ons het geld terug te gaan geven wat wij hebben uitgegeven aan fifa 

Mischien dat ze daar iets van leren zodra je ze financieel raakt

Bericht 10 van 24 (2.053 Weergaven)

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help