Re: geen packluck

door vdp_stijn
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Re: geen packluck

★★★★ Apprentice
@dutchglitcher76 Ik heb de Consumentenbond en een juridisch loket al ingeschakeld. En er is mij verteld dat ik degelijk een punt heb. Ik heb ze mijn reacties en de reacties van de zijde van EA laten lezen en overal kopieën van.
Tevens een kopie van twee reacties/berichten die verwijderd zijn van dit forum.
Eveneens aangekaart dat dit bedrijf geen klachtenafdeling heeft en dat er niet serieus met consumenten door dit bedrijf wordt omgegaan.
En ik heb al een gelijk gekregen in de primaire reactie. De Consumentenbond heeft gereageerd dat ik wel degelijk een hard punt heb omtrent het aankaarten van dit probleem en dat ik hier een zaak van kan maken.
Tevens heb ik mijn advocaat al ingelicht dat ik hiermee aan de slag wil gaan. Ik ben het spel blijven spelen omdat ik meer bewijs voor mijzelf wilde hebben.
Hij vond het een lastige situatie maar gaat er zeker naar kijken.
Uiteraard kunnen advocaten niks met in-game prestaties of spel-veranderingen. Maar als er duidelijk bewijs is van wanprestaties van dit bedrijf, kun je een casus maken. En die wanprestaties zijn volgens hem wel aantoonbaar. Met name het feit dat reacties uit blijven en reacties vanuit mijn kant verwijderd worden zonder duidelijke reden van opgaaf of zonder dreigementen of haatdragende en beledigende taal mijner zijde, heb ik een heel sterk punt.
Dit zorgt er dus voor dat ik daar mee verder ga. EA krijgt dus binnenkort een duidelijke brief met daarin de eis dat men een onderbouwde reactie richting mij moet geven.
Weet wel dat EA een leger aan advocaten heeft. En dat ze zich wel degelijk zullen wapenen.
De beste manier om hen financieel te treffen is om het spel niet meer te kopen en over te stappen op een ander voetbalspel was uiteraard ook zijn reactie.
Dus volgend jaar PES.
Bericht 11 van 24 (581 Weergaven)

Re: geen packluck

EA SPORTS FC Team

* Answers HQ is een forum voor spelers die elkaar kunnen helpen met problemen oplossen. Natuurlijk is het wel zo dat ik veel op het forum help aangezien er op FIFA niet veel anders spelers zijn die elkaar helpen. Je kunt dit hier lezen: https://answers.ea.com/t5/help/faqpage

 

* In sommige scenarios kan ik direct helpen, voor andere problemen is er meer informatie en voorbeelden nodig. 

 

* Feedback die wij binnenkrijgen geven wij intern door, daarop kunnen we niet altijd een antwoord geven, het is tenslotte jullie mening. Hoe we er verder op in gaan is doorgaans via Twitter en via updates in het spel.  We brengen ook geregeld meer informatie uit door middel van de Pitch notes die op ea.com worden geplaatst. 

 

We geven geregeld feedback door, deze feedback kan tegenstrijdig zijn of onmogelijk om in te voeren. Het is aan het game team om dat allemaal door te nemen, te onderzoeken, hoeveel mensen er zo over denken, etc. Daarom is het ook niet mogelijk om op elk individueel verzoek of feedback een reactie te geven. 

 

1. We hebben nog steeds de volgende info nodig: Filmpje en UOTrace.

 

2. Ik heb 1 video ontvangen van Alisson die blijkbaar niet heel erg zijn best doet en deze heb ik doorgegeven. Als de keeper nog steeds de bal buiten trapt, hebben we exacte informatie nodig zoals hoe vaak, welke keeper, etc. 

 

3. Verschillende spelers hebben verschillende statistieken die de speler beïnvloeden. Heb je voor mij exact scenarios? Ik bedoel Messi is niet de grootste speler en heeft een physical van 66 (hangt er vanaf welke Messi je hebt en welke Chem style je er op hebt staan). Een speler kan misschien snel sprinten, maar kan een lagere topsnelheid hebben. Ook wanneer een speler met de bal loopt, is hij een stuk trager dan wanneer hij zonder de bal is. 

 

4/5. Stuur eens een filmpje uit 1 wedstrijd zodat we dit na kunnen kijken. 

 

6. Ik neem aan dat dit niet alleen bij jou gebeurt maar ook bij jouw tegenstander en dat je dus vaak scoort uit een deflectie?

 

7. Mane met een Architect erop heeft een hoge physical; strength en aggression gaan omhoog. Vergelijk die dan eens met een base Varane?

 

Jason.png
Bericht 12 van 24 (565 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: geen packluck

★ Apprentice
@EA_Jason Ik begrijp wat je zegt over snelheid van bepaalde spelers
Maar ik kan helaas niet begrijpen dat he de game dan eigenlijk continu moet recorden
Het vervelende is dat het niet altijd is maar wel heel vaak en dat als je het al lastig hebt in zo'n wedstrijd je niet ook nog even je telefoon er bij kunt pakken om te filmen
Maar voorbeeld mijn tegenstander dribbelt met zijn cv naar voren (met bal) ik achtervolgd met mbappe versnelling 96 sprint 96 en kan deze cv niet bijhouden wat natuurlijk onmogelijk is en zoals te lezen is op dit forum en te zien bij verschillende Youtubers ben ik niet de enige die dit meemaakt ook het verschil tussen de eerste en 2e helft is vaak belachelijk groot en het geval met keepers ik heb ze allemaal al geprobeerd maar doen allemaal dingen die niet nodig zijn kunnen geen bal vangen maar stompen hem weg vaak in de voeten van de tegenstander dan heb ik het over de gea alisson ter stegen en momenteel gebruik ik van der sar en zelfs die ,ie je ballen die ik zelf nog zou kunnen vangen wegstompen
Bericht 13 van 24 (554 Weergaven)

Re: geen packluck

EA SPORTS FC Team

Het voordeel is dat dat al voor je wordt gedaan op bijvoorbeeld de PS4, je hoeft alleen op de Share knop te drukken en de laatste 15 minuten van jouw gameplay wordt opgeslagen. 

 

Je kunt deze video inkorten en doorsturen, dan heb je ook geen telefoon nodig Standard smile

 

Ik heb in ieder geval al 1 video doorgegeven aan ons QA team over Alisson die fouten maakt, maar hoe meer voorbeelden hoe beter. 

 

Ten opzichte van hoe het werkte voor de update, zijn de keepers nu wel iets beter geworden?

Jason.png
Bericht 14 van 24 (547 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: geen packluck

★★★★ Apprentice

Eerlijk gezegd zie ik geen verandering met de release van fifa om de keepers... 

 

Ze maken grote blunders, trappen de bal gewoon buiten als die naar hen toekomt zonder tegenstander... 

Bericht 15 van 24 (545 Weergaven)

Re: geen packluck

EA SPORTS FC Team
@vdp_stijn Neem alle vreemde dingen op en blijf ze hier doorgeven zodat het bij de juiste personen terecht komt.
Jason.png
Bericht 16 van 24 (537 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: geen packluck

★★★★ Apprentice

Kan wel hier en daar trachten om een vid door te sturen... 

Maar ga niet al m'n potjes zitten filmen om problemen aan te duiden. 

Het spel moet wel nog een beetje fun blijven 😁

 

Spelen om op te nemen, daar is niet echt veel fun aan, maar ik zal ergens eind des week trachten om de vids die ik nu heb door te sturen

Bericht 17 van 24 (531 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: geen packluck

EA SPORTS FC Team

Als je op de PS4 doet, hoef je dat ook niet te doen. Het is simpelweg een druk op de knop en volgens mij kan je zelfs via de PS4 jouw vids uploaden naar YouTube/Facebook/Dailymotion.

 

https://support.playstation.com/s/article/Save-and-Share-PS4-Gameplay-Videos?language=nl_NL

 

Spelen om op te nemen is niet fun? Ik ken enkele YouTubers en Twitch streamers die daar anders over denken Wink

Jason.png
Bericht 18 van 24 (526 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: geen packluck

★★★★ Apprentice

@EA_Jason

Je verwacht spelers die thuis blijven van school om te YouTube of streamen een daar geld aan te verdienen met degene die gewoon naar school of werk toe moeten om hun boterham te verdienen  en die na een 8uur werk, toch wel eens ontspannen een potje wil spelen.

Om dan nog eens een uur bezig te zijn met vids te maken, te uploaden en door te sturen... Daar heb ik na een lange werkdag echt geen behoefte aan. 

 

Er zijn mensen die leven van de gamewereld door YouTube of stream, alle respect voor, maar er zijn er enkelen ten opzichte van de wereldbevolking. 

Dus geen appels met peren vergelijken in dat opzicht xd

Bericht 19 van 24 (508 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: geen packluck

★ Novice

sorry hoor maar dit slaat echt nergens op hoor, ik open een paar pakketten van 20 euro dan verwacht ik minimaal een 83 plus. Gun ff wat packluck ik word er erg moe van. Ga nooit meer geld uitgeven aan dit spel

Bericht 20 van 24 (450 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help