fut security question

door magistraalt
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

fut security question

[ Bewerkt ]
★★ Novice

Hallo , ik kan niet meer inloggen op FUT in FIFA 17 , mijn PS3 systeem vraagt om het antwoord op de vraag : Wat is de achternaam van je favoriete jeugdvriend ?

Ik had wel iets opgeschreven maar dat werkt niet meer ook had ik mijn gegevens gedownload maar daar kon ik ook niks tussen vinden . Willen jullie mij aub helpen hiermee ?

 

Mijn Playstation id is : Procequoter

 

 

Mijn EA-Account is  : Magistraalt

 

 

 

Bericht 1 van 9 (768 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: fut security question

★★★★★ Expert
Persoonlijke informatie dien je echt niet online vermelden, @magistraalt.

Als je geen toegang meer hebben tot dit type account, omdat je het antwoord op je beveiligingsvraag bent vergeten, dan dien je contact op te gaan nemen met de helpdesk.

Dit zal via de Engelstalige chat gaan: https://help.ea.com/nl-nl/contact-us/new/ en alle gegevens invullen. Jouw regio op "United States" instellen. Begin de chat in het Engels.


@EA_Jason, kun je de volledige echte naam en geboortedatum weghalen?


Zou je nog kunnen laten weten hoe het hiermee is afgelopen?

Groetjes.

In thread bekijken

Bericht 2 van 9 (749 Weergaven)

Alle reacties

Re: fut security question

★★★★★ Expert
Persoonlijke informatie dien je echt niet online vermelden, @magistraalt.

Als je geen toegang meer hebben tot dit type account, omdat je het antwoord op je beveiligingsvraag bent vergeten, dan dien je contact op te gaan nemen met de helpdesk.

Dit zal via de Engelstalige chat gaan: https://help.ea.com/nl-nl/contact-us/new/ en alle gegevens invullen. Jouw regio op "United States" instellen. Begin de chat in het Engels.


@EA_Jason, kun je de volledige echte naam en geboortedatum weghalen?


Zou je nog kunnen laten weten hoe het hiermee is afgelopen?

Groetjes.
Bericht 2 van 9 (750 Weergaven)

Re: fut security question

★★ Novice
@RealSimmor0 Hoi , er is helemaal niks gedaan ze zeggen gewoon dat ze me niet kunnen helpen. Inmiddels heb ik 5 keer het verkeerde antwoord ingetoetst en zit mijn FUT op slot . De veiligheidsvraag heb ik aangepast via mijn pc maar die pakt hij ook niet ! Blijkt dat de veiligheidsvraag moet worden ingesteld op de console of pc waar hij origineel op was ingesteld maar die is al lang geleden kapot gegaan . Wel die pc nog als veilig apparaat verwijderd maar dat heeft ook geen zin. Ik snap niet dat ze FUT niet kunnen resetten voor me zodat ik het weer kan proberen ! Of dat ze de veiligheidsvraag kunnen resetten voor me ! Ik vind het echt waardeloze service van dat team . Ik wil graag chat service maar daar kom ik ook niet op of iemand die me belt om dit op te lossen !
Bericht 3 van 9 (725 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: fut security question

EA SPORTS FC Team

Het lijkt mij dat dit de veiligheidsvraag van FUT is, dit kan opgelost worden door onze helpdesk.

 

Dit is niet iets dat je zelf kunt doen, dus het moet via hun gaan. Geef daar ook duidelijk aan dat het om de in-game veiligheidsvraag voor FIFA 17 gaat.

 

Geef anders het verzoeknummer eens via DM als ze zeggen dat ze hiermee niet kunnen helpen.

 

@magistraalt 

Jason.png
Bericht 4 van 9 (711 Weergaven)

Re: fut security question

[ Bewerkt ]
★★ Novice

We hebben verzoeknummer *snip*

 

EDIT door EA_Jason: Persoonlijke informatie verwijderd.

Bericht 5 van 9 (703 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: fut security question

★★★★★ Expert
Hallo @magistraalt,

Zoals @EA_Jason het al vermeld, dien je het gekregen verzoeknummer per privébericht, voor het nagaan van je ingediende verzoek. ("DM" staat voor "Direct message", oftewel een privébericht.)

Eigenlijk moet je dit soort berichten niet in het openbaar en online zetten, omdat hier gevoelige gegevens in staan. Daarmee zou misbruik van gemaakt kunnen worden. Jouw echte en volledige naam valt hier ook onder!


Groetjes.
Bericht 6 van 9 (698 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: fut security question

EA SPORTS FC Team

Ik had je via DM nog een reactie gegeven, is het nu opgelost?

 

@magistraalt 

 

Topic verplaatst naar het FIFA Forum.

Jason.png
Bericht 7 van 9 (658 Weergaven)

Re: fut security question

★★ Novice

Hoi Jason , ja het is helemaal opgelost ! ik had je via DM nog antwoord gegeven , heb je misschien nog niet gelezen.

Ik ben je echt hartstikke dankbaar joh. Echt toppie zoals je me geholpen hebt ! 

Ben echt blij dat ik weer FUT kan spelen en mijn team is nog steeds zo als het was toen ik voor de laatste x heb gespeeld !

 

Nogmaals hartstikke bedankt Jason en nog een hele fijne koningsdag toegewenst 

 

mvg Patrick

Bericht 8 van 9 (654 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: fut security question

EA SPORTS FC Team

DM's kunnen lastig zijn, mijn inbox zit vol met notificaties en ik krijg constant tags en reacties nu de NL lijn er tijdelijk niet is :D

 

Ik doen mijn best om overal zo snel mogelijk op te reageren, maar wegens drukte kan het soms langer duren.

 

Gelukkig kan je weer verder spelen en is alles in orde! Nog een fijne koningsdag met FIFA en natuurlijk graag gedaan Standard smile

Jason.png
Bericht 9 van 9 (639 Weergaven)

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help