eriksen 95 gekocht maar niet ontvangen!

door micheltuner
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

eriksen 95 gekocht maar niet ontvangen!

★★★ Newbie

hoge nood!

 

eriksen 95 gekocht om die fut challengers een keer de baas te zijn maar nu, juist nu ontbreekt mn sterspeler, die me alleen maar een klein vermogen heeft gekost.

 

whats gebeurt EA??

 

op het moment dat jullie geld gaan verdienen aan gamers door paketten aan te bieden dan is dit natuurlijk onacceptabel.

 

help me out. gr ray

 

 

Bericht 1 van 2 (322 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: eriksen 95 gekocht maar niet ontvangen!

EA SPORTS FC Team

Hey @micheltuner,

 

Hoge nood maar een late reactie vanuit mijn kant, sorry hiervoor, ik was op vakantie Frown

 

Maaaarrrr ik zie dat de Eriksen 95 TOTS gewoon op jouw account staat en dat je ermee kunt spelen. Als het goed is moet alles nu in orde zijn. Mogelijk had je de speler nog niet geclaimed of zat er een kleine vertraging in vanuit de transfermarkt (dit kan tot 72u duren).

 

Lukt het nu wel de FUT challengers de baas zijn? Ik zie dat je een behoorlijk team hebt samengesteld!

Jason.png

In thread bekijken

Bericht 2 van 2 (301 Weergaven)

Alle reacties

Re: eriksen 95 gekocht maar niet ontvangen!

EA SPORTS FC Team

Hey @micheltuner,

 

Hoge nood maar een late reactie vanuit mijn kant, sorry hiervoor, ik was op vakantie Frown

 

Maaaarrrr ik zie dat de Eriksen 95 TOTS gewoon op jouw account staat en dat je ermee kunt spelen. Als het goed is moet alles nu in orde zijn. Mogelijk had je de speler nog niet geclaimed of zat er een kleine vertraging in vanuit de transfermarkt (dit kan tot 72u duren).

 

Lukt het nu wel de FUT challengers de baas zijn? Ik zie dat je een behoorlijk team hebt samengesteld!

Jason.png
Bericht 2 van 2 (302 Weergaven)

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help