Zwarte lijst

door Cradle2010
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Re: Zwarte lijst

★★ Guide

En met bal missen heb ik het over gewoon naast de bal trappen, niet eens raken 

Bericht 11 van 30 (859 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Zwarte lijst

★★ Guide

Ja ik herken dat wel eens met mijn spits.

Meestal is het van uit een paar ofzo.

Maar een enkele keer dribbel ik richting keeper en wil schieten trapt totaal naast de bal valt en tegenstander trapt de bal weg aanval weg.

Maar een keeper die intrapt slaat nergens op.

Was het ook zo dat hij daarna gewoon stil blijft staan en wanneer de bal erin ligt opeens afschermt of iets in die richting

 

Met de energie van gewisselde spelers snap ik zelf ook niet.

Af en toe wissel ik dan een speler en heeft een basis speler nog meer energie na 10 minuten verder.

 

En was het niet zo dat hoe minder stamina hoe "slechter" ze worden.

Nou als ik cl bale er in de verlening breng dat hij compleet over lopen wordt in een sprint door iemand die totaal geen stamina balk over heeft(dan heb ik het over een totaal zwart balkje onder de naam).

Dat gaat echt nergens meer over.

Bericht 12 van 30 (852 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Zwarte lijst

EA SPORTS FC Team

Net als in het echte leven kunnen deze spelers ook weleens mis trappen, maar als jullie denken dat het echt een probleem is dat niet thuishoort in het spel, dan zie ik graag een paar filmpjes van jullie zodat wij dit kunnen onderzoeken. 

 

Ik wil ook graag het tijdstip en de datum weten waarop dit gebeurde en jullie gebruikersnaam.

 

Filmpjes kan je via het forum of via YouTube uploaden Standard smile

Jason.png
Bericht 13 van 30 (847 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Zwarte lijst

★★ Guide

Ik zal eens op gaan letten om er clips van te maken.

 

Bericht 14 van 30 (843 Weergaven)

Re: Zwarte lijst

★★ Guide

Ik heb al geprobeerd filmpjes te sturen via mijn gsm op de forum eergisteren maar ik krijg ze hier niet op 😕

Bericht 15 van 30 (839 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Zwarte lijst

★★ Guide

Het is gewoon sinds maandag. Na een weekend league vol connectieproblemen of serverproblemen dat ik geen deftige wedstrijd kan spelen. Ik krijg alleen knullige goals tegen. Verdediging kan geen bal meer tackelen, met de hoofd win ik geen bal meer. Mijn spelers kunnen niet meer sprinten. Passen lukt niet meer. Bal kaatst steeds in de voeten van de tegenstander, enz enz heb echt geen plezier meer bij het spelen voor de moment

Bericht 16 van 30 (838 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Zwarte lijst

★★ Guide

En nu weekend league... 0 op 3 wedstrijden die normaal verlopen. Ik heb ondertussen al meer dan 2000 wedstrijden fifa 19 gespeeld dus weet heus wel hoe te passen maar het is precies of ik niet normaal mag spelen... 1 op 2 passen gaan in de voeten van de tegenstander of te zacht of te hard. Sprinten alleen naar de goal lukt niet of niks... 

Bericht 17 van 30 (825 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Zwarte lijst

[ Bewerkt ]
★★ Guide

Zelfde hier krijg clips ook niet geüpload.

 

Maar wanneer wordt er nou wat aan gedaan?want ik begin me hier echt aan te ergeren.

 

Want waarom moet ik nog mijn team verbeteren als het toch geen zin heeft.

Ik heb dan 85 verdediging 86 keeper 89 spits.

Hoort de tegenstander 82 verdediging 83 keeper en een 87 spits te hebben.

Maar nee een 95 verdediging 94 keeper en een 94 spits.

 

Ik spendeer dan tijd om een team te bouwen maar iemand anders kan een verdediger kopen van 82 en is dan 95

 

nou lekker gedaan

Bericht 18 van 30 (819 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Zwarte lijst

★★★ Novice

Bij mij heb ik dat probleem ook soms. Vooral dat spelers geen snelheid hebben. Mijn spelers zijn altijd langzamer en ook pasen is soms erg dramatisch. Ik had gister een andere bug ik pack hamsik de cl versie maar krijg niet de groupstage terwijl die in packs zit ? Ben ook een beetje klaar aan het raken met fifa. Reactie krijģ je niet of ze zeggen ja dat is en bug helaas. Dank je voor de feedback. 

Bericht 19 van 30 (810 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Zwarte lijst

★★ Guide

Wanneer pakte je die hamsik?

Want Ik heb dat in FIFA 18 gehad met een totw speler.

Toen pakte ik lanzini om 19:10 toen zou het nieuwe totw met lanzini IF er al in moeten zijn maar kreeg toch de normale.

Toen kreeg ik als antwoord dat het nieuwe totw er nog niet in was gezet en dat ze niks kunnen doen.(mijn klok zal wel verkeerd hebben gestaan)

 

Want je klanten normaal kunnen tegemoetkomen is moeilijk.

Het ligt altijd aan jouw verbinding of dergelijks nooit ligt het bij hun.

 

Bericht 20 van 30 (808 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help