Re: Zeer storende vertraging elke wedstrijd.

door joelvegt
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Re: Zeer storende vertraging elke wedstrijd.

★★★★★ Novice
Ik heb even opgelet en de spelers wisselen alleen als ik in-game bij "gebalanceerd" mijn spelers wissel ivm chemistry. De spelers die ik van positie gewisseld heb gaan vervolgens willekeurig van plek wisselen bij de andere tactieken.

Overigens heb ik fifa opnieuw geinstalleerd en mijn gamertag verwijderd en weer toegevoegd, maar zonder succes. Het probleem dat ik geen verbruikersitems kan toepassen doet zich nog steeds voor.
Bericht 11 van 16 (349 Weergaven)

Re: Zeer storende vertraging elke wedstrijd.

[ Bewerkt ]
★★★★★ Novice

@EA_Jason daar ben ik weer. De problemen zijn nu nog extremer. De spelers veranderen willekeurig van positie (RM>CVM, CAM> CVM, SP>LM enz.) en dit kan ik niet zien in het pauzemenu, daar staat nog de gewone opstelling. Ik weet ook niet hoe ik de spelers terug kan wisselen. Ook rent mijn CVM (stay back on attack + laag aanvallend/hoog verdedigende workrates) willekeurig de 16 in zonder dat ik enige opdracht heb gegeven. Fifa is een leuk spel hoor, maar deze steeds frustrerender wordende problemen maken het helaas een stuk minder plezierig...

 

overigens is het probleem van de niet toepasbare verbruikersitems nog steeds frequent aanwezig.

 

groeten

Bericht 12 van 16 (315 Weergaven)

Re: Zeer storende vertraging elke wedstrijd.

EA SPORTS FC Team

Wat gebeurt er als je van formatie verwisseld en het weer terugzet?

Jason.png
Bericht 13 van 16 (312 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Zeer storende vertraging elke wedstrijd.

★★★★★ Novice

@EA_Jason bedoel je in game of daar buiten? In game van gameplan (en dus ook formatie) wisselen heeft geen effect.

Alleen als ik de game op pauze zet, spelers die verkeerd staan in het spel in de opstelling ook verkeerd zetten, weer terug naar het spel, weer op pauze en de spelers terugwisselen, alleen dan gaan ze weer terug naar de goede posities. 

Bericht 14 van 16 (304 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Zeer storende vertraging elke wedstrijd.

★★ Guide

Volgens mij is het zo dat als je aanvallend speelt en dan in het start menu je opstelling wisselt

Vaak is dan zo dat als je terug gaat uit de opstelling dat dan je opstelling te zien is van gebalanceerd

 

Zo is bij mij meestal,haal ik torreira eruit voor promes op cvm dan wisselt ik hem naar cam dan wil ik weer verder met de wedstrijd.

Als je ik erbij wedstrijd hervatten ben zie ik meestal de opstelling van gebalanceerd staan en zie ik promes op cvm staan.

Hij gaat daar spelen als ik een ander speelstijl dan aanvallend doe.

(Niet dat dat zoveel uitmaakt omdat je cam zelfs met voorin blijven ergens op lvm speelt)

 

 

Alleen is het wel zo dat als je van 41212 naar 433 gaat dat hij dan alles vaak overhoop gooit.

 

Bericht 15 van 16 (298 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Zeer storende vertraging elke wedstrijd.

★★★★★ Novice

@precutboss hee ik snap wat je bedoelt maar bij mij wisselen vanzelf, zonder dat ik ze wissel. Hooguit ga ik van gebalanceerd (4-4-1-1) naar aanvallend (4-1-2-1-2) maar dan zouden de spelers niet zomaar van positie moeten wisselen.

Bericht 16 van 16 (294 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help