Re: Zeer storende vertraging elke wedstrijd.

door joelvegt
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Zeer storende vertraging elke wedstrijd.

★★★★★ Novice

Hallo,

 

Bij elke wedstrijd die ik speel in division rivals treedt er vertraging op. spelers rennen eerst nog een metertje of 10 door voordat ze in de gewenste richting bewegen of ze passen pas enkele seconden later. Ook gebeurt minstens een paar keer per wedstrijd dat hij even vastloopt en dan met snelheid x5 doorspoelt waardoor ik 9 van de 10 keer een goal om de oren krijg waar ik niks aan heb kunnen doen. Dit is zeer frustrerend omdat mijn eigen internetsnelheid 50 Mbps download en 53 Mbps upload is (draadloos, maar het probleem is ook als ik bedraad speel).

Wellicht heeft mijn strikte NAT-type er iets mee te maken, maar ik heb geen idee hoe ik dit kan aanpassen.

 

Hulp wordt gewaardeerd.

 

Groeten Joël 

Bericht 1 van 16 (623 Weergaven)

Re: Zeer storende vertraging elke wedstrijd.

★★★★★ Novice

Beste,

 

Ik heb de troubleshooter https://support.xbox.com/nl-NL/xbox-one/networking/nat-error-solution gevolgd en mijn NAT-type is nu open en alle services zijn beschikbaar. Toch mag het niet baten want het eerstvolgende potje wederom de vertraging. 

 

groeten.

Bericht 2 van 16 (610 Weergaven)

Re: Zeer storende vertraging elke wedstrijd.

EA SPORTS FC Team

Beste @joelvegt,

 

We zijn dit aan het onderzoeken aangezien we er meerdere mensen over gehoord hebben. Het is goed dat je jouw verbinding hebt nagekeken en het is vreemd dat je het probleem nog steeds hebt. 

 

Heb je dit ook op andere accounts op dezelfde Xbox?

Jason.png
Bericht 3 van 16 (592 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Zeer storende vertraging elke wedstrijd.

★★★★★ Novice

@EA_Jason Het vertraging probleem was na de update toentertijd verholpen. Ik zit nu echter met een ander probleem.

 

Meestal na een paar potjes gespeeld te hebben kan ik geen verbruikersitems meer gebruiken. conditieitems, teamgeeststijlen en positiewisselingen zie ik wel, maar als ik er op klik gebeurt er niks. Ik hoopte dat het met een van de updates verholpen zou zijn maar dat is helaas niet het geval. Als ik dan uit FUT ga en er weer in werkt het wel, maar het is natuurlijk niet de bedoeling.

 

Groeten Joël

Bericht 4 van 16 (565 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Zeer storende vertraging elke wedstrijd.

EA SPORTS FC Team

Is dit in het spel zelf of is dit via de web- of companion app?

Jason.png
Bericht 5 van 16 (556 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Zeer storende vertraging elke wedstrijd.

★★★★★ Novice

@EA_Jason In het spel zelf. En op het moment ook gelijk na het opstarten zonder een potje gespeeld te hebben. Ook kan ik de SBC's niet openen.

Bericht 6 van 16 (540 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Zeer storende vertraging elke wedstrijd.

★★★★★ Novice

@EA_Jason Het is de afgelopen dagen zelfs standaard dat ik fifa opnieuw moet opstarten voor ik items kan toepassen.

Bericht 7 van 16 (526 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Zeer storende vertraging elke wedstrijd.

EA SPORTS FC Team

Dat hoort niet te gebeuren, ik neem aan dat je op de Xbox speelt dus probeer het volgende eens:

 

  • Installeer het spel opnieuw
  • Maak een backup van alles en verwijder jouw gamertag van de Xbox en voeg deze opnieuw toe
Jason.png
Bericht 8 van 16 (516 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Zeer storende vertraging elke wedstrijd.

★★★★★ Novice
Ja ik zal het proberen want wat er nu weer gebeurt is echt heel erg frustrerend; tijdens de wedstrijd als ik van tactiek wissel besluiten mijn spelers zomaar van positie te wisselen. En dit is echt anders dan de positiewisselingen die ik vooraf heb ingesteld. Er is werkelijk geen touw aan vast te knopen. Zou het kunnen dat ik een bugged versie van fifa heb? het lijkt wel alsof er elke update weer een ander probleem bij komt.
Bericht 9 van 16 (493 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Zeer storende vertraging elke wedstrijd.

EA SPORTS FC Team
Volgens mij was er wel iets van een bug met de instellingen, maar dat kan ik nu niet controleren (het is tenslotte 7u op een vrijdagavond Wink)

Kan je hier maandag even een berichtje plaatsen om mij eraan te herinneren om dit na te vragen?
Jason.png
Bericht 10 van 16 (491 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help