Re: Fix them buggy servers

door indopower56
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Re: Lose glitch??

★ Apprentice
@edwinjolling Sorry even een aanpassing zilver 3 op't moment
Bericht 51 van 60 (2.505 Weergaven)
0 Kudos

Dit domme spel

★★★ Newbie

Hoe kan het dat er zoveel domme dingen gebeuren in dit spel? De raarste dingen gebeuren en de servers zijn altijd dikke drama. Al 5x verloren deze weekend league door een doelpunt in de 90ste minuut. En als laatste is deze community verpest. Hoe kan dit allemaal zo zijn?

Bericht 52 van 60 (2.466 Weergaven)

Re: Lose glitch??

[ Bewerkt ]
★ Apprentice

*snip*

 

EDIT door EA_Jason: Het delen van zulke info is niet toegestaan op het forum, je kunt mij altijd een DM sturen als je denkt dat er wat is @edwinjolling 

Bericht 53 van 60 (2.507 Weergaven)
0 Kudos

Fix them buggy servers

[ Bewerkt ]
★ Guide

Heel de ochtend zonder problemen of disconnects cod:mw warzone gespeeld online.start de eerste wedstrijd op in fifa,gaat tot de 30e minuut goed en sta 4-0 voor en dan begint het gedonder,spel hangt vast en gaat weer door met speedboost....en blijft weer hangen.ga nu niet weer lopen zeveren dat het aan mijn verbinding ligt want begin dat riedeltje echt zat te raken. Dit is gewoon echt een aanfluiting van jullie kant.en raar he als jullie de servertest doen op okm afstand is er ook geen delay..wedstrijd eindigde in 4-4 in de 90e minuut na disconnect vd tegenstander...

Bericht 54 van 60 (2.470 Weergaven)
0 Kudos
Highlighted

Re: Fix them buggy servers

★ Guide
@elfuego42046 Dat mogen ze ook niet zeggen, want je betaald 60 euro extra per jaar op stabiel online te kunnen.
Bericht 55 van 60 (2.444 Weergaven)
0 Kudos

I got a Lost, butt i won the game

★★★★★ Newbie

I got a lost after a win in weekend leage 2 times in a row now,  ea how??? i saved it so i got prove! 

Bericht 56 van 60 (2.451 Weergaven)
0 Kudos

WL opnieuw dat Ea de verbinding verbreekt tijdens een weekend league

★★★★ Apprentice

@EA_Jason 

 

Wanneer gaat dat opgelost geraken met die disconnect from servers.........

 

voorbije weken altijd in weekend league tijdens wedstrijden disconnect waardoor je de wedstrijd kwijt bent ookal sta je op voorsprong toch MELDING . Ik was op dat moment correct verbonden met de servers want anders zou ik mij nadien terug moeten aanmelden en ik stond nog steeds verbonden.

 

Het ligt  niet aan mijn verbindingen want die zijn in orde en volle LAN verbinding.......

als ik hier zo lees op de community dan zijn er nog heel wat die dit probleem meemaken.......

Bericht 57 van 60 (2.411 Weergaven)
0 Kudos

Re: WL opnieuw dat Ea de verbinding verbreekt tijdens een weekend league

★★★★ Apprentice

@EA_Jason  ??????

Bericht 58 van 60 (2.371 Weergaven)
0 Kudos

Re: Discconect weekend league

★★★ Newbie
@XChiputd010 dit heb ik ook heel de tijd in de 90ste minuut maar alleen als ik voorsta! heb 5 potten gespeeld en 3 keer gehad
Bericht 59 van 60 (1.507 Weergaven)
0 Kudos

Re: Discconect weekend league

Community Manager (retired)
Hey @Mr_Champain21,

Gaat dit om Fifa 20 of Fifa 21? Je hebt deze namelijk in een oudere discussie geplaatst onder Fifa 20.

Was je ervoor toevallig veel bezig met vriendschappelijke wedstrijden?

- EA_Neil
Neil.png
Bericht 60 van 60 (1.463 Weergaven)
0 Kudos

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help