Re: Random ea server disconnect..wl 22 wins no elite door deze wedstrijd

door kaapdegoedehoop1
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Fut champions finale wedstrijd uitgevallen

★★★ Newbie

Product: FIFA 20
Platform:Sony Playstation 4
Wat is jouw gamertag/PSN ID? Volkan-sivas58
In welk speltype gebeurde dit? FIFA Ultimate Team
In welk deel van het speltype? FUT Champions
Kun je ons de datum vertellen (MM/DD/JJJJ) waarop je de bug hebt gezien? 01-06-2020
Hoe laat zag je de bug? (UU:MM AM/PM) 3.17
Wat is je tijdzone? GMT (UTC)
Hoe vaak vindt de bug plaats? 10% - 49%
Hoe kunnen wij de bug zelf vinden? Ik zou het echt niet weten maar het gebeurt niet vaker maar dit is wat ik 1 of 2 heb meegemaakt en het begint mij echt te irriteren.
Wat gebeurt er? Ik zat game potje fut champions aan het spelen. En toen kwam ik in de rust en viel uit het niets de wedstrijd weg en ksam terug in de hoofdpagina van fut champions. En toen zag ik dat mijn finale wedstrijd voor niks is weggegeven. Door het systeem! En toen had ik niet eens 1 kans gekregen van fifa om me zilver 1 niveau te halen terwijl ik heel goed bezig was. En buiten dat als 1 wedstrijd meestal uitvalt krijg altijd de kans als de tegenstander leaved.
Wat zou er eigenlijk moeten gebeuren? Zelf vind ik dat EA mijn kans moet terug of mij kans plaatsen in de zilver 1 rank want dit mog niet gebeuren! Ik ben klant die jaren gebruik ervan maakt! Ik weet namelijk dat deze problemen meestal vaker terecht komen bij fut champions

Ik zat game potje fut champions aan het spelen. En toen kwam ik in de rust en viel uit het niets de wedstrijd weg en ksam terug in de hoofdpagina van fut champions. En toen zag ik dat mijn finale wedstrijd voor niks is weggegeven. Door het systeem! En toen had ik niet eens 1 kans gekregen van fifa om me zilver 1 niveau te halen terwijl ik heel goed bezig was. En buiten dat als 1 wedstrijd meestal uitvalt krijg altijd de kans als de tegenstander leaved.   !@$

Bericht 41 van 60 (1.145 Weergaven)
0 Kudos

Re: Random ea server disconnect..wl 22 wins no elite door deze wedstrijd

★★★ Newbie
@kaapdegoedehoop1 Het zelfde heb ik mrt fut champions gehad
Bericht 42 van 60 (1.190 Weergaven)
0 Kudos

Re: Random ea server disconnect..wl 22 wins no elite door deze wedstrijd

★★★ Novice

Echt zuur man door deze lose heb ik geen elite 3 gehaald

Bericht 43 van 60 (1.174 Weergaven)
0 Kudos

Re: Random ea server disconnect..wl 22 wins no elite door deze wedstrijd

★★★ Novice

Waar zijn de ea mensen? Niemand die me te hulp kan schieten?

Bericht 44 van 60 (1.171 Weergaven)
0 Kudos

Weekend League Disconnection

★★★ Newbie

Beste EA,

 

De afgelopen weekend league heb meerdere wedstrijden gespeeld waarvan toen ik voor stond de verbinding weg viel.

Dit is best wel frustrerend, ik heb de beste internet genomen bij mijn provider en er is zelfs een monteur langs geweest om alles bekabeld aan te sluiten.

Echter krijg ik nog steeds de melding dat er iets met de servers is. Wat het nog frustrerender maakt is dat de wedstrijden worden afgesloten tijdens de rust ( wanneer je al voor staat) Of wat helemaal demotiverend is, wanneer het de 87ste minuut is en je wederom voor staat maar opeens de verbinding word verbroken.

 

Uit hoop ga je dan kijken of je tegenstander heeft afgesloten en je dan je win alsnog krijgt maar dit is al weken niet meer het geval. Als het goed is was er een tijd dat wanneer je voorstaat en de verbinding weg viel dat je dan alsnog de win krijgt toegewezen.

 

Dit is het 1st na 32 weken dat ik niet gekwalificeerd ben voor de Weekend League. Is er nog een mogelijkheid om mij alsnog te kwalificeren?

 

Met vriendelijke groet,

 

Jay

Bericht 45 van 60 (1.143 Weergaven)
0 Kudos

Lose glitch??

[ Bewerkt ]
★★ Novice

Fix die klote bugs toch eens een keer man.. van de laatste 6 games 5 verloren, omdat de tegenstander disconnect??? 

Hierdoor ga ik terug naar begin scherm en heb ik verloren..

 

 Zal wel te maken hebben met die no loss glitch waar die streamers het over hebben.

achja als het geld maar binnenkomt he..

Bericht 46 van 60 (1.210 Weergaven)

Disconnect

★★★ Newbie

Beste,

Ik ben voor de vijfde keer dit weekend een pot kwijt door een disconnect.
Kan ik die potten terug krijgen?

 

Met vriendelijke groet!

Idriss 

Bericht 47 van 60 (1.121 Weergaven)
0 Kudos

Re: Lose glitch??

★ Apprentice
@youri_nec Sta telkens voor, tegenstander disconnect en ik krijg de verliesmatch!!!!

Sta voorlopig op zilver 2 en had gewoon al goud 1 moeten hebben.

Graag ook een reactie van EA
Bericht 48 van 60 (1.194 Weergaven)

Re: Lose glitch??

★★ Novice
@edwinjolling het wordt echt met de jaar erger..
Bericht 49 van 60 (1.185 Weergaven)

Re: Lose glitch??

★ Apprentice
@youri_nec idd heb er echt genoeg van
Bericht 50 van 60 (1.181 Weergaven)

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help