Disconnect in WL

door NamedJoel
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Weg vallen lan kabbel

★★★ Newbie

Hallo ea

kijk ik heb vandaag fut chamion gespeeld ik was bij me laaste game en ik moest winnen voor goud 3 

ik krijg een hele slechte tegenstander en stond in 20 min 3-0 voor toen opeens de lan kabbel een fout melding gaf

dus nu ben ik geen goud 3 en heb geen games meer kunnen. Jullie mij aub helpen en nog een game geven of mij de win en ik heb mijn player picks helemaal nooit gekregen help mij EA ik heb zoveel ongeluk 

aub help mij

Bericht 31 van 60 (1.166 Weergaven)
0 Kudos

Disconnect in WL

★★★ Newbie

Hi guys, 

 

I just played WL and i needed 1 win for my GOLD 3! I made the goal in the first 7 minutes so my opponent made a disconnect. 

Now i can't reach gold 3 because of that.. How can we fix this? I have a video of proof.  

 

Thanks all. 

Bericht 32 van 60 (1.157 Weergaven)
0 Kudos

Server valt uit

★ Apprentice

Eerste keer server valt uit 

 

https://youtu.be/Hi4rh4P9GSc

 

 

Tweede keer server valt uit 

Link vanaf 13 minute kijken

https://youtu.be/RP45RLk2Yic

  

Dit gebeurt 2 keer binnen 2 uur op zondag 17-05-2020

Had zaterdag 16-05-2020 ook eentje maar niet opgenomen 

 

 

Bericht 33 van 60 (1.145 Weergaven)
0 Kudos

Re: Geen win gekregen in WL

★★★ Newbie

3 wins niet gekregen tijdesn de weekend league, kwam 1 win tekort voor mijn rang

 

normaal contact opnemen met ea lukt niet hierover..

Bericht 34 van 60 (1.136 Weergaven)
0 Kudos

FUT CHAMPIONS DISCONNECT

[ Bewerkt ]
★★★ Newbie

@EA_Jason

Beste EA,

ik speelde vandaag wat potjes fut champions en had meerdere keren disconnects rond de 80ste min terwijl ik voor stond. Geen last van wifi-problemen of iets in die richting. Vind het wel erg jammer want die disconnects telden voor mij als loss en heb nu dus geen zilver 1 gehaald. Is er misschien een optie tot tegemoedkoming van extra potjes of iets? Het is 3 keer gebeurd. Zou het zeer waarderen als ik die 3 nog zou kunnen spelen

 

MVG

Bericht 35 van 60 (1.119 Weergaven)
0 Kudos

server status

★★ Apprentice

De servers zijn onspeelbaar op de moment. Spelers vast in de modder passen gaan niet naar waar je ze mikt of gebeuren gewoon niet input delay / speed up lag slow down lag. Het is echt onspeelbaar heb het moeten afzetten. De tegenstanders had het ook door hij maakte een goal die nooit zou mogen gebeuren en vlak erna maakt hij een owngoal om het "goed" te maken is het niet da je ge DC wordt dan is het dit wel fifa 20 is GEEN leuke game ervaring

Bericht 36 van 60 (1.105 Weergaven)
0 Kudos

Random ea server disconnect..wl 22 wins no elite door deze wedstrijd

★★★ Novice

Beste Ea, 

 

Gisteren heb ik een ea disconnect gekregen in de 70e minuut. Ik stond 2-0 voor. Achteraf bleek dat het niet aan mijn internet lag, want ik had nog internet en zat nog in party. Bewijs kan je terug kijken op mijn twitch the_real_flippa.

Ik hoop dat ik mijn winst terug krijg dan eindig ik elite 3.

Ik hoop dat er hier wat wordt aangedaan.

 

Groetjes,

Flippa

Bericht 37 van 60 (1.185 Weergaven)
0 Kudos

Re: Random ea server disconnect..wl 22 wins no elite door deze wedstrijd

★★★ Novice

Fotos

Bericht 38 van 60 (1.184 Weergaven)
0 Kudos

Re: Random ea server disconnect..wl 22 wins no elite door deze wedstrijd

★★★ Novice

Wl stats

Bericht 39 van 60 (1.169 Weergaven)
0 Kudos

Re: Random ea server disconnect..wl 22 wins no elite door deze wedstrijd

★★★ Novice
Bericht 40 van 60 (1.163 Weergaven)
0 Kudos

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help