juni 2020
juni 2020
Hoe kan het dat er zoveel domme dingen gebeuren in dit spel? De raarste dingen gebeuren en de servers zijn altijd dikke drama. Al 5x verloren deze weekend league door een doelpunt in de 90ste minuut. En als laatste is deze community verpest. Hoe kan dit allemaal zo zijn?
juni 2020
- laatst bewerkt
juni 2020
door
EA_Jason
*snip*
EDIT door EA_Jason: Het delen van zulke info is niet toegestaan op het forum, je kunt mij altijd een DM sturen als je denkt dat er wat is @edwinjolling
juni 2020 - laatst bewerkt juni 2020
Heel de ochtend zonder problemen of disconnects cod:mw warzone gespeeld online.start de eerste wedstrijd op in fifa,gaat tot de 30e minuut goed en sta 4-0 voor en dan begint het gedonder,spel hangt vast en gaat weer door met speedboost....en blijft weer hangen.ga nu niet weer lopen zeveren dat het aan mijn verbinding ligt want begin dat riedeltje echt zat te raken. Dit is gewoon echt een aanfluiting van jullie kant.en raar he als jullie de servertest doen op okm afstand is er ook geen delay..wedstrijd eindigde in 4-4 in de 90e minuut na disconnect vd tegenstander...
juni 2020
juni 2020
I got a lost after a win in weekend leage 2 times in a row now, ea how??? i saved it so i got prove!
juli 2020
Wanneer gaat dat opgelost geraken met die disconnect from servers.........
voorbije weken altijd in weekend league tijdens wedstrijden disconnect waardoor je de wedstrijd kwijt bent ookal sta je op voorsprong toch MELDING . Ik was op dat moment correct verbonden met de servers want anders zou ik mij nadien terug moeten aanmelden en ik stond nog steeds verbonden.
Het ligt niet aan mijn verbindingen want die zijn in orde en volle LAN verbinding.......
als ik hier zo lees op de community dan zijn er nog heel wat die dit probleem meemaken.......
juli 2020
@EA_Jason ??????
mei 2021
mei 2021
Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.
Oplossen verbindingsproblemenSchakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.
Bekijk meer op EA Help