Verification does not work

door etm86
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Verification does not work

★★★★ Novice

Hi EA, 

 

I played fifa 20 ultimate team last year, I have fifa 21 now and ordered fifa 22, now I want to see my old team in fifa 20, when I open the game it ask met to verify so you know for sure it is me, I enter the code you send to my mail and…. Nothing happens, looking at a screen for almost 30 min now…. I can’t play/enter fifa 20. Please help

Bericht 1 van 7 (710 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Verification does not work

★★★★★ Expert
Welkom op het Nederlandstalige forum, @etm86.


Dit zou binnen een paar minuten gedaan zijn, je hoeft dus niet zo lang te wachten.

Je krijgt wel een e-mail bericht met een code hiervoor, @etm86?
Zo niet, controleer het e-mail adres en probeer (later) nog eens opnieuw laten sturen.
Mogelijk zijn de e-mail berichten terechtgekomen in een andere map dan je Postvak In. Zet de e-mail adressen van EA op de veilige lijst bij je e-mail cliënt.

Controleer of je deze code juist hebt ingevuld.
Webpagina opnieuw laden.
Zorg ervoor dat je webbrowser is bijgewerkt.
Gebruik een computer met bekabelde internetverbinding.
Cookies wissen en de cache van de webbrowser leegmaken.
Probeer het via een nieuw aangemaakt profiel, via een privé tabblad / privé venster of de webbrowser kaal / schoon starten.
Alle overige, onnodige openstaande software afsluiten. Dus ook je beveiligingssoftware.
Gebruik toch eens een andere webbrowser.

De codes kan je maar een beperkte tijd gebruiken

Groetjes.
Bericht 2 van 7 (697 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Verification does not work

★★★★ Novice

Hi @RealSimmor0 

 

@ja ik krijg de code en vier hem meteen in, op mijn PlayStation blijft hij op dat scherm, ik zie een groen vinkje achter do code maar onderaan blijft het rondje draaien, ik druk O on terug te gaan, dan gaat hij weer verbinden met jullie servers, krijg ik weer een code en weer niks… ik kan met geen mogelijkheid fifa 20 spelen, niet eens een vriendschappelijke wedstrijd laat staan ultimate team. AUB help 

Bericht 3 van 7 (684 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Verification does not work

★★★★ Novice
Bericht 4 van 7 (659 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Verification does not work

Community Manager (retired)
Hey @etm86,

Sorry om te horen dat je tegen dit probleem aan loopt. Dit gaat om de 6-cijferige code of een andere vorm van verificatie? Wat heb je verder zo ver allemaal al geprobeerd?

- EA_Neil
Neil.png
Bericht 5 van 7 (655 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Verification does not work

★★★★ Novice

Hi @EA_Neil, ik heb het spel opnieuw geïnstalleerd, maar niks werkt. Ja, de 6 cijferige code die ik ontvang van EA. Ik voer het in en dan gebeurt er niks… ik kon heel fifa 20 niet in

Bericht 6 van 7 (650 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Verification does not work

Community Manager (retired)
Hey @etm86,

Kun je je verder wel nog aanmelden op andere games en op www.origin.com of www.ea.com?

Mocht niks werken wil ik je mogelijk vragen contact op te zoeken met onze helpdesk zodat ze kunnen zien of ze je kunnen helpen met deze verificatie of mogelijk tijdelijk uit kunnen schakelen of om kunnen schakelen naar een andere verificatie methode om te zien of dat helpt het spel in te geraken.

Helaas is de Nederlandstalige telefoonlijn op het moment niet beschikbaar. Twitter en Facebook kun je vinden via EAHelp. Zorg ervoor dat ze een vinkje hebben zodat je weet dat het het juiste account is.

Dit is hoe je een chat start:
1. Ga naar https://bit.ly/EAChatSupport en selecteer de Engelse of Amerikaanse vlag
2. Selecteer chat

- EA_Neil
Neil.png
Bericht 7 van 7 (648 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help