Vastlopende installatie

door eendenbibs
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Vastlopende installatie

★★★ Newbie

Ik heb al een tijdje fifa, maar nadat ik mijn ps4 had gereset kon eerst de disc niet gelezen worden.

Nadat dat probleem verholpen was, kwam ik bij aftrap, en daarna stond er een vakje met de voortgang van de installatie van fifa.

Deze 'voortgang' blijft echter op 45% staan en ik heb geen idee hoe ik nu nog dit spel kan spelen.

Heeft iemand een oplossing voor dit probleem?

Bericht 1 van 4 (2.322 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Vastlopende installatie

EA SPORTS FC Team

De vooruitgang van de installatie geeft vaak aan dat hij nog enkele bestanden aan het downloaden is. Je kunt dit zelf controleren door op de PS4 naar Meldingen > Downloads te gaan en daar de installatie pauzeren/hervatten. 

 

Een ander goed idee is jouw modem/router even te resetten door het stroom er tijdelijk af te halen. 

Jason.png
Bericht 2 van 4 (2.307 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Vastlopende installatie

★★★ Newbie

Hier hetzelfde probleem. Weliswaar een aantal jaren later...de installatie lijkt voltooid maar blijft hangen op 45%. Ik ben vervolgens alles apart gaan verwijderen en toen geraakte ik tot 85%. Maar daar stopt het... ik vind geen oplossing.

 

Bericht 3 van 4 (1.460 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Vastlopende installatie

★★★ Newbie

De voorgestelde oplossing werkt niet. In meldingen staat dat de updates voltooid zijn. En in het voortgangsscherm kan je niet klikken... verwijderen of stoppen kan niet. Het hangt gewoon vast. Bij mij nu niet op 45% maar op 85%

 

Bericht 4 van 4 (1.458 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help