Trage gameplay

door Topklasse-0492
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Re: Trage gameplay

EA SPORTS FC Team

Tijdje geleden @indopower56, welkom terug!

 

We hebben hier gister nog een statement over gegeven:

 

https://twitter.com/EAFIFADirect/status/1291092135614148610

Jason.png
Bericht 11 van 18 (1.957 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Trage gameplay

[ Bewerkt ]
★★★ Novice

Hoe kan het dat na 2 weken, ik FIFA met geen vinger meer aan heb geraakt mijn team nog steeds WAARDELOOS aanvoelt. En aan mijn * verbinding kan het niet liggen daar geloof ik niet in. Alle andere spellen spelen gewoon goed. Alleen dit achterlijk spel is een enorme ramp. Hier bij even een foto van mijn fut team om maar even daar ook niet de schuld bij te leggen. Maar je snapt toch wel dat ik na een jaar spelen dit bij elkaar heb gespeeld zonder money te spenden toch wel heel gefrusteert word als mijn messi maradona of al die andere 94 spelers niet normaal functionerem!!!!

Bericht 12 van 18 (1.928 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Trage gameplay

EA SPORTS FC Team

Ik begrijp jouw frustratie helemaal en ik doe ook mijn best om te achterhalen waardoor dit komt, vandaar dat ik ook vroeg om een UOTrace en gaf ik je wat tips.

 

Het ding is dat een delay meerdere oorzaken kan hebben:

 

- De verbinding (bluetooth) tussen de controller en de console (storing op 2.4GHz frequenties en objecten die het signaal verstoren).

- De verbinding (HDMI kabel) tussen de console en de TV.

- Input delay van de TV (controller alle instellingen op de TV en gebruik bijvoorbeeld een instelling voor monitor input mode ipv een gaming mode).

 

Bovenstaande zal dus niet alleen voorkomen in een online speltype, maar ook in een offline speltype, en onderstaande is voor online speltypes.

 

- Instellingen van het thuisnetwerk (CaTV signaal komt binnen, splitter, coax kabel naar modem/router combo, LAN kabel naar console, gebruik een vast IP adres voor de console en zet dat IP in de router in DMZ).

- Routing van de ISP naar de datacenter (hoe het signaal van jouw huis naar het datacenter gaat, misschien dat het signaal van Den Haag niet direct naar de datacenter in Amsterdam gaat, maar eerst even langs Duitslang bijvoorbeeld. Ik heb geen manier om dit te testen of na te kijken).

- Problemen aan onze kant (zorgt ervoor dat iedereen op hetzelfde moment exact hetzelfde probleem heeft, ik zie hier weinig berichten over op het forum en ik heb intern geen meldingen gezien dat er een probleem is. 

 

Vandaar dat het lastig is om dit te onderzoeken en de exacte oorzaak te achterhalen. Uit de Pitch Notes kunnen we uitmaken dat we hiermee bezig zijn en onderzoeken hebben lopen naar input delay, ik heb hier alle informatie over doorgegeven en of er aan onze kant problemen bekend zijn. Hopelijk geeft dit wat inzicht en helpt dit je iets verder. 

Jason.png
Bericht 13 van 18 (1.906 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Trage gameplay

★★★ Novice

Je gaat mij niet vertellen dat het aan mijn controller ligt  verbinding of monitor. op elk spel kan ik normaal spelen alleen op fifa is het een rotzooi offline, online t maakt niet uit het is gewoon een grote puinhoop. Precies wat indo zegt ibra en Maradona schieten van 5 meter van ds goal af gewoon 9/10x kei hard op de paal.  Het is onmogelijk dat het aan mijn verbinding ligt aangezien ik er offline ook last van hebt. Aan mijn comtroller ook niet heb 2 controllers, en van mijn vriend met 1 geprobeerd. Er zit hier helemaal niks aangekoppeld qua bluetooth het enigste digitale tv pakket home cinema set en tv niet eens een smart ofzo. Verder speel ik op mijn monitor met 1ms reactie tijd. Het enigste waar het aan kan liggen is FIFA, en hoe dat ik de enigste ben die daar last van heeft snap ik echt niet

Bericht 14 van 18 (1.898 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Trage gameplay

EA SPORTS FC Team

Op de paal schieten zal er niet mee te maken hebben, dat is de gameplay waar je het over hebt en niet de input delay. 

 

Heb je hetzelfde probleem wanneer je bij iemand anders speelt, op een andere console?

Jason.png
Bericht 15 van 18 (1.874 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Trage gameplay

★★★ Novice

@EA_Jason je haalt hier aan over de 2.4 ghz frequentie. Maar dat maakt toch niks uit als je met de vaste kabel speelt en al zeker niet de offline modus. . 2.4 ghz is een wifi frequentie toch? Of ben ik nu helemaal verkeerd? Ik reageer hierop omdat ik deze problemen ook ervaar. De ene wedstrijd kan ik amper iets doen en de andere speel ik als een beest bij wijze van spreken. Volgens mij is hier meer aan de hand en komt dit van de game zelf! Te zwakke servers als ze overbevolkt zijn is meer mijn gedacht 

Bericht 16 van 18 (1.739 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Trage gameplay

Community Manager (retired)
Hey @KV89Patatozz,

Bedankt voor je berichtje. Dit is een oudere discussie in het Fifa 20 gedeelte en ik was dan benieuwd of dit ook voor Fifa 20 is of meer voor Fifa 21? Voor het laatste is het misschien een goed idee een nieuwe discussie te maken in het Fifa 21 gedeelte.

- EA_Neil
Neil.png
Bericht 17 van 18 (1.729 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Trage gameplay

★★★ Newbie

Je bent niet de enige, ik heb precies hetzelfde met Fifa 2020. Ik speel het alleen offline en andere spellen gaan wel gewoon goed. Mijn PS4 is onlangs helemaal gereset en schoongemaakt door Mediamarkt en ik heb een nieuwe controller, dus daar kan het ook niet aan liggen.

 

Speelt die traagheid bij jullie ook vooral als je 1 of 2 seizoenen cariere hebt gespeeld? Ik heb het idee dat het spel dan data opslaat en hij daardoor traag wordt. Ik heb het nog nooit gehad toen ik net begon met cariere.

 

@EA_Neil @EA_Jason , het zou fijn zijn als jullie even mee willen denken.

 

Vast bedankt!

Bericht 18 van 18 (1.017 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help