Squad battels

door Samirpit
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Squad battels

★★★ Newbie
Hallo ik heb vandaag me Squad battels Rewards ontvangen en ik was goud 2 geëindigd maar er staat dat ik goud 3 ben geëindigd en dus heb ik de beloningen van goud 3 ontvangen hoop dat jullie iets kunnen doen
Bericht 1 van 4 (644 Weergaven)
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Squad battels

EA SPORTS FC Team

Hey @Samirpit,

 

Zo te zien was je in Goud 3 geëindigd en heb je de beloningen van Goud 3 ontvangen. Bij Squad Battles is het zo dat de ranking procentueel is, het hangt er dus vanaf hoe goed de andere spelers hebben gescoord en in rang geklommen zijn. 

Jason.png

In thread bekijken

Bericht 2 van 4 (672 Weergaven)

Alle reacties

Re: Squad battels

EA SPORTS FC Team

Hey @Samirpit,

 

Zo te zien was je in Goud 3 geëindigd en heb je de beloningen van Goud 3 ontvangen. Bij Squad Battles is het zo dat de ranking procentueel is, het hangt er dus vanaf hoe goed de andere spelers hebben gescoord en in rang geklommen zijn. 

Jason.png
Bericht 2 van 4 (673 Weergaven)

Re: Squad battels

★★★ Newbie
@Samirpit Ik heb het zelfde met elite 3 ik kreeg beloningen goud 1
Bericht 3 van 4 (294 Weergaven)
0 Kudos

Re: Squad battels

Community Manager
Hey, deze thread is ondertussen meer dan vier jaar oud. Ik ga het sluiten, maar ik raad je aan als je problemen hebt om een nieuwe thread aan te maken, dan kunnen of wij, of andere spelers, je het beste helpen.

EA_QueenBeeAHQ.png



Wees aardig voor elkaar | Be kind to each other
Bericht 4 van 4 (282 Weergaven)
0 Kudos

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help