Re: Spelers carrière

door EA_Jason
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Spelers carrière

★★ Novice

Beste EA

Graag wil ik toch een terugkeren naar jullie omtrent het speltype 'Spelerscarrière' van FIFA 18. 
Ikzelf ben een fervente FIFA speler die elk jaar nauwlettend de nieuwe game en verandering meevolgt. Zoals elke voetballiefhebber wordt er fameus uitgekeken eind september. Helaas draaide dit voor mij toch wel uit op een serieuze teleurstelling. 

Ik ben waarschijnlijk een atypische FIFA speler, geen FUT, vooral online seizoenen en carrières like good old times. Spijtig genoeg merk ik dat daar gewoon niet wordt naar gekeken en dan bedoel ik spelerscarrière. Er zit hier namelijk zoveel mogelijkheid en potentieel is en dit wordt, in mijn ogen, straal genegeerd. Het transfer system van de clubcarrière wordt onder handen genomen, maar spelerscarrière verandert helemaal niet. 

Enkele voor de hand liggende veranderingen moeten jullie toch ook inzien? Je kan een transfer aanvragen zonder met het bestuur samen te zitten. Soms moet je 8 keer een transferverzoek indienen om vervolgens geen enkele aanbieding te krijgen. Ik, supporter van het Belgische topclub, speelde met men Prof 3 seizoenen in België, over die tijd (op niveau wereldklasse) scoor ik 60goals en 70 assists. Als ik dan een andere ploeg zoek, komen er 2 over de vloer, 2! Dit is ronduit belachelijk. Zelf kan je ook niet aangeven wat een droombestemming kan zijn. Ikzelf zag een club als Dortmund, Napoli, Lyon als ideale opstap als speler van ALG 82. Dat is zelf nooit aan de orde. Je ziet in de transfermarkt dat Napoli 3 middenvelders van de hand doet, en je kan niet eens een sollicitatie of interesse tot transfer laten vallen. Dan komt enkel Real Madrid over de brug, waar je constant op de bank zit. Door de jaren heen valt het enorm op hoe het speltype Spelerscarrière gewoon verwaarloosd wordt, wat toch ten zeerste te betreuren valt. 

FIFA staat bekend als het voetbalspel dat de totaalbeleving wil meegeven en aan iedere voetballiefhebber wat wils aanbiedt. Teamgesprekken, aanspraak tot aanvoerder, verdiensten voor je optredens in Europese of internationale competities, logische transfers (en niet een 8ste spits terwijl je geen enkele degelijke rechtsbuiten hebt), prijsoverhandigingen, transferonderhandelingen, interviews, de mogelijkheid tot real face (toekomstgericht), topschutter/ speler van het jaar uitreiking, niet starten maar wel invalmogelijkheid. Als je als prof speelt, een trainer hebben die het systeem omvoert in functie van een speler of matchmoment. (als je 2-1 achterstaan, een ander systeem toepassen, meer op de aanval gericht, maar dan staat plots een middenvelder in de verdediging en omgekeerd), chemistry zoals bij The Journey, als je uiteindelijk aanvoerder wordt, gesprekken met de trainer. Op deze manieren heb je het gevoel dat je controle hebt over je voetbalverhaal en de geschiedenis dat je schrijft. 

Tot op heden, speel je na 2 à 3 seizoenen een nutteloze carrousel van nieuwe seizoenen zonder enige deep content of connectie.

Graag had ik hierover toch een antwoord en wijziging gezien.

Namens een FIFAfan die gebeten is en leeft voor het voetbal en de voetbalfranchise FIFA.

Met Vriendelijke Groet
Wouter De Wart

Bericht 1 van 11 (22.970 Weergaven)

Geaccepteerde oplossing
Highlighted

Re: Spelers carrière

EA SPORTS FC Team

Beste @Gladsquire,

 

Bedankt voor jouw feedback!

 

Dit soort welbespraakte en uitgedachte feedback is iets wat wij graag zien. We doen natuurlijk ons best om het spel zo leuk mogelijk te houden voor iedereen en er is altijd plaats voor verbeteringen. 

 

Vooral FUT is de laatste jaren enorm gegroeid met de komst van FUT Champions, Squad Battles, PTG en specifieke events. Dat weerhoudt ons er niet van om ook de carrière modus wat liefde te geven. 

 

Ik zal je feedback doorgeven.

 

(aangezien alles intern gaat ben ik bang dat je hier geen reactie op krijgt)

Jason.png

In thread bekijken

Bericht 2 van 11 (25.177 Weergaven)

Alle reacties
Highlighted

Re: Spelers carrière

EA SPORTS FC Team

Beste @Gladsquire,

 

Bedankt voor jouw feedback!

 

Dit soort welbespraakte en uitgedachte feedback is iets wat wij graag zien. We doen natuurlijk ons best om het spel zo leuk mogelijk te houden voor iedereen en er is altijd plaats voor verbeteringen. 

 

Vooral FUT is de laatste jaren enorm gegroeid met de komst van FUT Champions, Squad Battles, PTG en specifieke events. Dat weerhoudt ons er niet van om ook de carrière modus wat liefde te geven. 

 

Ik zal je feedback doorgeven.

 

(aangezien alles intern gaat ben ik bang dat je hier geen reactie op krijgt)

Jason.png
Bericht 2 van 11 (25.178 Weergaven)

Re: Spelers carrière

★★★ Newbie

Ik ondervind dit probleem ook.

 

ben al jaren fan van de carrière-modus ... zowel van speler als van trainer.

toch ben ik wat teleurgesteld in de spelerscarrière.

ik ging ook voor de totaalbeleving ... mijn speler laten stijgen in stats en waarde en via enkele tussenstations uitkomen bij een topclub.
heb mijn speler naar ALG 87 weten te krijgen, deze behoort dus tot de top 50 ...
maar toch lijkt er bijna geen interesse in mijn speler te zijn en heb ik enkel van leipzig een aanbod ontvangen ...

 

waar je bv bij FIFA 15 na elk seizoen nog een hele waaier aan keuzes of een salarisverhoging kreeg aangeboden, blijft het nu akelig stil.

Het lijkt wel alsof de carrière modus ervan uit gaat dat je heel je carrière bij je huidige club gaat blijven, of gestraft moet worden als je toch andere oorden wil opzoeken ...

op deze manier lijk ik gewoonweg vast te lopen met mijn carrière ...

een 22-jarige speler met ALG 87, die champions league gewonnen heeft en een hoop speler van de maand prijzen  ...  die enkel maar naar leipzig kan ...
Er zou toch gigantisch veel interesse moeten zijn in dergelijke speler, zodat je kan kiezen met welk pad / land / club je verder wil.... ?
toch heb ik tot de voorlaatste week van de transferperiode moeten wachten op een mager aanbod van een Duitse subtopper ...

ik begin met dan toch af te vragen wat je moet doen om meer dan 1 transferaanbod te krijgen ...


op deze manier heb je inderdaad het gevoel dat je een nutteloze carousel van seizoenen aan het spelen bent....
want je hebt geen andere keuze ... ofwel op dat 1e aanbod ingaan, ofwel opnieuw een heel seizoen bij je huidige club spelen in de hoop dat er zich na dat seizoen wel iets deftigs aanbied ...
En je algemene score laten stijgen helpt precies niets om betere of meerdere aanbiedingen te krijgen.

 

Ben nog steeds grote fan van carrière modus, maar zou hier graag toch even de schouders ondergezet willen zien worden om ook dit ook op beter / interactiever niveau te krijgen.
anders is het voor mij nutteloos om FIFA 19 aan te kopen ...

 

 

Bericht 3 van 11 (22.734 Weergaven)

Re: Spelers carrière

★★ Novice

Beste @EA_Jason

 

Heeft u reeds zicht op mogelijke veranderingen voor Spelers carriere in FIFA19?

 

alvast bedankt 

wouter

Bericht 4 van 11 (22.050 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Spelers carrière

EA SPORTS FC Team

Hey @Gladsquire,

 

EA Play komt er binnenkort aan dus ik raad je aan om de site en social media kanalen van FIFA goed in de gaten te houden Wink

 

https://www.ea.com/eaplay2018

Jason.png
Bericht 5 van 11 (22.036 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Spelers carrière

★★ Novice

Beste @EA_Jason

 

bedankt voor de toelichting. Ik was op de hoogte van de uiteenzetting van EA tijdens E3.

 

Leuk dat er de CL en europa league bijzit, maar met alle respect, voor de rest werd er niets vermeld qua veranderingen.

 

Of ben ik foutief geïnformeerd?

 

mvg

Wouter

Bericht 6 van 11 (21.983 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Spelers carrière

EA SPORTS FC Team

Wanneer er mee informatie vrijkomt kondigen we dit aan via onze website en social media. 

 

Ik kan je helaas nog niets vertellen over FIFA 19 op de informatie die nu beschikbaar is na. 

Jason.png
Bericht 7 van 11 (21.971 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Spelers carrière

★★ Novice
Ik hoop toch ook dat men dit eens een keer kritisch naar de spelers en manager carrière heeft gekeken in plaats van FUT. Ik denk dat ik me kan vergelijken qua het spelen van Fifa als TS. Behalve de zaken die hij noemt en die ik volledig onderschrijf als ergernis heb ik nog een paar dingen die mij mede hebben doen besluiten eerst te stoppen met spelen.

Een grote ergernis is de melding " uit positie ". Deze melding komt geregeld onterecht in beeld.
Bijvoorbeeld : Als ik met mijn speler naar voren moet omdat er een corner wordt genomen en de keeper vangt hem en schiet uit en ik ben niet snel genoeg terug op mijn plek krijg ik deze melding. Of als ik bij een corner mee moet verdedigen en ik ben niet snel genoeg weer voorin krijg ik de melding ook.

Wat echt een fout is in mijn ogen is buitenspel. Ik kan best in buitenspelpositie staan maar zolang ik de bal niet aanneem is het geen buitenspel waarvoor het spel moet worden stilgelegd. Fifa kent dit verschil blijkbaar niet.

Ook bij spelen als manager mag er wel het 1 en ander verbeteren. Hier vindt ik het qua tactieken en persoonlijke instructies nogal schaars. En ook de zoekoptie voor een speler mag nog wel wat verbeterd worden. Ik zou hier graag een niveau voor een speler bij in kunnen geven. Dus dat ik bv kan zoeken naar een centrale verdediger hoger dan 70.

Ik snap wel dat Fifa het meeste energie stopt in FUT want daar verdienen ze het meeste aan waarschijnlijk. Maar ik denk toch ook dat er heel veel het spel kopen om gewoon zonder FUT te spelen.
Bericht 8 van 11 (21.323 Weergaven)

Re: Spelers carrière

EA SPORTS FC Team

@bright059 Ik ben toch blij dat er wat fervente carrière spelers zitten op het forum die af en toe wat geweldige feedback achterlaten.  

 

Het klopt inderdaad dat FUT enorm groot is aangezien het razend populair is, maar dat betekent niet dat we maar de carrière modus mogen vergeten. Ik zal jouw feedback in ieder geval doorgeven Standard smile

Jason.png
Bericht 9 van 11 (21.280 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Spelers carrière

★★★ Newbie

Ok ik ben het ermee eens met alle punten hierboven genoemd. 

Ik mis ook foto van mijn eigen gemaakte speler in carrière. Ok het feit dat ik hem niet mijn selectie kan zien. Als hij bij een club hoort. 

Verder vind ik het ook jammer dat de commentaar vaak niet slaap op de situatie. 

Ook wordt het tijd om de Nederlandse commentatoren te vervanger. 

En iets meer mogelijkheden extra o.k. te roepen. Namen van spelers die langer lopen kennen. 

Zo zijn er een hoop dingen. 

Vooral irritant als jij top scorrer van alle tournooien bent in alle competitier en bij land 1 wedstrijd mag spelen van de 2. Je moet een transfer afdwingen en nemen mag wat je krijgt of wachten.

Ik ben alle FIFA spelen. Maar ik vind een hoop opties die er eerst wel in zaten. Dus kunnen zo terug.  Misschien een idee om een eigen VUT game apart te maken . Lief hebbers van dat kolen toch allebei. Dan kan er meer bij fifa en the journet en dames voetbal ook op clubverband carrire gemaakt kan worden met eigen speeltje. Mijn dochter baalt hier van. 

 

Silvio

Bericht 10 van 11 (20.341 Weergaven)

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help