Speler verde

door Nielsvdmeer142
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Speler verde

★★★ Newbie

Beste Fifa... 

 

vandaag ben ik mijn bale en semedo verloren... ik starte mijn spel op en zag dat ze nu als concept spelers in mn selectie staan... alleen ik heb ze niet verkocht en ook niet weg gedaan... ik had bale uit een Gouden upgrade gekregen in het begin van FiFa 20 . Het is 1 van mijn beste spelers.. en zou hem graag terug willen...

 

groetjes een teleurgestelde fifa speler 

Bericht 1 van 2 (446 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Speler verde

EA SPORTS FC Team

Beste @Nielsvdmeer142,

 

Dat is inderdaad wel zuur.. Weet je zeker dat je deze spelers niet per ongeluk hebt snelverkocht of in een SBC hebt gestopt?

 

Als je echt niet weet wat er met de spelers gebeurd is, ze kunnen niet zomaar verdwijnen, dan kan je contact opnemen met onze helpdesk om dit te laten onderzoeken.

 

We zijn telefonisch te bereiken op de volgende telefoonnummers op maandag t/m vrijdag van 12:00 tot 21:00.


- Nederland: 020 80 83 219 (lokaal tarief)
- België: 02 808 4590 (lokaal tarief)


Of stel een terugbelverzoek in via https://help.ea.com/nl/contact-us/

Jason.png

In thread bekijken

Bericht 2 van 2 (435 Weergaven)

Alle reacties

Re: Speler verde

EA SPORTS FC Team

Beste @Nielsvdmeer142,

 

Dat is inderdaad wel zuur.. Weet je zeker dat je deze spelers niet per ongeluk hebt snelverkocht of in een SBC hebt gestopt?

 

Als je echt niet weet wat er met de spelers gebeurd is, ze kunnen niet zomaar verdwijnen, dan kan je contact opnemen met onze helpdesk om dit te laten onderzoeken.

 

We zijn telefonisch te bereiken op de volgende telefoonnummers op maandag t/m vrijdag van 12:00 tot 21:00.


- Nederland: 020 80 83 219 (lokaal tarief)
- België: 02 808 4590 (lokaal tarief)


Of stel een terugbelverzoek in via https://help.ea.com/nl/contact-us/

Jason.png
Bericht 2 van 2 (436 Weergaven)

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help