Re: Speler kwijt door sbc

door ybac1w919353
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Speler kwijt door sbc

★ Novice

Product: FIFA 20
Platform:Sony Playstation 4
Wat is jouw gamertag/PSN ID? emielkallen
In welk speltype gebeurde dit? FIFA Ultimate Team
In welk deel van het speltype? Selectiesamenstellen-uitdagingen
Kun je ons de datum vertellen (MM/DD/JJJJ) waarop je de bug hebt gezien? 01/13/2020
Hoe laat zag je de bug? (UU:MM AM/PM) 08:45
Wat is je tijdzone? GMT (UTC)
Hoe vaak vindt de bug plaats? 0% - 9%
Hoe kunnen wij de bug zelf vinden? Ik zou het niet weten
Wat gebeurt er? Spelers veranderen op het laatste moment van indienen
Wat zou er eigenlijk moeten gebeuren? De spelers zouden niet zomaar in de sbc moeten komen

Ik heb een sbc gedaan. Gewoon een simpele gouden upgrade op companion ik leverde de sbc in met 2 non rare spitsen toen ik hem indiende veranderde de rechterspits in potm (86) vardy. Mijn vardy is nu weg en had hem hard nodig voor de WL 

Bericht 1 van 6 (948 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Speler kwijt door sbc

EA SPORTS FC Team

Hey @johnemielkallen,

 

Spelers die je in een SBC stopt zullen niet uit zichzelf veranderen. De enige manier waarop de SBC ingevuld wordt, is door de automatsche squad builder te gebruiken.

 

Het is voor ons niet mogelijk om een speler die je in een SBC gestopt hebt terug te halen Frown

 

https://help.ea.com/nl/help/fifa/fut-squad-building-challenges/

Jason.png
Bericht 2 van 6 (936 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Speler kwijt door sbc

★★ Novice

Hallo @EA_Jason ,

 

Dit zelfde heb ik gehad gisteren.

Ik was een PL-Upgrade aan het doen via de companion app.

Daarbij gebruikte ik de Squad builder om mijn selectie in te vullen ( ik had gouden spelers van laag naar hoog geselecteerd. )

Omdat ik geen non-rare RM had selecteerde de squad builder automatisch mijn 91-rated SBC Bernardo Silva op die positie.

Daarna had de Companion app een of andere glitch waardoor zonder dat ik überhaupt kon kijken wie er in mijn selectie zat mijn selectie werd ingeleverd.

Nu ben ik 91-Rated Bernardo Silva kwijt wat ook nog eens een SBC was en mij 300k heeft gekost.

 

Is er een mogelijkheid om toch op een of andere manier iets te regelen want het is natuurlijk ongelovelijk dat door de app mijn Bernardo Silva nu weg is.

En ik mijn coins kwijt ben en geen mogelijkheid heb om hem terug te krijgen.

 

Met vriendelijke groet,

 

Devin ( GewoonDuckster )

Bericht 3 van 6 (928 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Speler kwijt door sbc

★ Novice

Dat is wat jij denkt maar als je dat spel nou eens echt gaat spelen ga je merken dat er glitches zijn die gewoon niet bij dit spel mogen horen, en de sbc glitch is toch echt 1 van. Als buitenstaander is het niet mogelijk om een conclusie te trekken dat jullie spel niet glitch dus graag nog even de oplossingen bekijken want dit is onacceptabel.

Bericht 4 van 6 (923 Weergaven)

Re: Speler kwijt door sbc

★★★ Newbie
@EA_Jason Dit is zwaar oplichting en we moeten al zoveel betalen voor alles en nu ben ik ook door die sbc geglitched terwijl ik er zoveel uren heb ingestopt is gewoon niet normaal al mijn spelers weg door iets waar helemaal geen duidelijke uitleg wordt gegeven ik hoop echt dat jullie falliet gaan ik heb net fifa 22 verwijdert en heb pes 22 gedownload en ik zeg je eerlijk ik raad dit iedereen aan gewoon fifa boycotten speel andere spellen want ea heeft schijt aan ons ze verdienen toch bakken met geld over ons rug heen dus wat zijn die paar mensen in hun ogen dan die erover klagen goed bezig ea jullie hebben de meest ongeorganiseerde features vol glitches nooit meer fifa
Bericht 5 van 6 (523 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Speler kwijt door sbc

★ Novice

Ik opende eergister een sbc en fifa begon de sbc zelf in te vullen en in te leveren ik kon het niet stoppen dus ik verwacht ook gewoon dat ik mijn spelers terug krijg want dit is een fout van het spel en anders wil ik andere dingen terug zodat ik mijn spelers terug kan kopen

Bericht 6 van 6 (220 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help