Sbc niet kunnen inleveren

door tboesveld
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Sbc niet kunnen inleveren

★★★ Newbie

Hoe kan het dat ik mijn sbc’s niet meer kan inleveren ? Als ik een sbc wil inleveren staat er dat er een fout is in mijn ultimate team en word ik uit ultimate team gegooid elke keer opnieuw al 3 dagen lang

Bericht 1 van 8 (2.153 Weergaven)
0 Kudos

Re: Sbc niet kunnen inleveren

EA SPORTS FC Team

Dat hangt er een beetje vanaf @tboesveld,

 

Het kan zijn dat je een SBC probeert te doen op de Apps die je alleen via het spel kunt doen (zoals de Nationale Trots SBC's) en dat het daardoor niet werkt.

 

Als het een SBC is in het spel zelf, dan hoor ik graag vanje of dit alleen bij enkele, of alle SBC's is en bij welke. Zou je gelijk ook stap voor stap uit kunnen leggen wat je in het spel doet voordat je deze melding/crash krijgt?

 

Op deze manier kan ik wat betere tips geven Standard smile

 

Ook hoor ik graag vna je of het wel werkt via de Apps als het niet via het spel zelf werkt.

Jason.png
Bericht 2 van 8 (2.119 Weergaven)
0 Kudos

Re: Sbc niet kunnen inleveren

★★★ Newbie
@EA_Jason Ik heb het probleem ook ik doe het via mijn xbox. Het is de sbc van Wirtz.
Bericht 3 van 8 (1.704 Weergaven)
0 Kudos

Re: Sbc niet kunnen inleveren

[ Bewerkt ]
EA SPORTS FC Team

@Vince6386 Is dit voor FIFA 20 of voor FIFA 22?

Als het voor FIFA 22, zou je dan een berichtje achter kunnen laten op het FIFA 22 forum?

Jason.png
Bericht 4 van 8 (1.702 Weergaven)
0 Kudos

Re: Sbc niet kunnen inleveren

★★★ Newbie
@EA_Jason Zou je de sbc van de heroes fut fantasy Hero enz niet in de webapp kunne doen
Bericht 5 van 8 (664 Weergaven)
0 Kudos

Re: Sbc niet kunnen inleveren

★★ Novice

Ik kan de SBC niet inleveren tijdens me ban

Bericht 6 van 8 (641 Weergaven)
0 Kudos

Re: Sbc niet kunnen inleveren

★★ Novice
@45230923 @Ea_jayson
Bericht 7 van 8 (635 Weergaven)
0 Kudos

Re: Sbc niet kunnen inleveren

Community Manager
Hey allemaal,

Dit topic is nu al een paar jaar oud, dus ik ga het sluiten. Als je hulp nodig hebt, maak dan alsjeblieft een nieuwe thread, of vind eentje die niet al drie jaar oud is. Bedankt voor je begrip. Standard smile

EA_QueenBeeAHQ.png



Wees aardig voor elkaar | Be kind to each other
Bericht 8 van 8 (630 Weergaven)
0 Kudos

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help