Re: Permanente ban transfermarkt

door Legendtycho
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Permanente ban transfermarkt

[ Bewerkt ]
★ Novice

Beste ea Medenwerker/Medenwerkster,

 

Ik ben vandaag helaas geband van de transfermarkt omdat ik coins kocht. Ik wist niet dat dit niet mocht. Ik heb ook geen waarschuwingen gekregen. Mijn vraag is of ik kan worden geunbanned kan worden of als dat niet kan ik dan op fifa 21 nog steeds gebanned ben van de transfer markt.

 

Met vriendelijke groet

Bericht 1 van 9 (2.494 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Permanente ban transfermarkt

EA SPORTS FC Team

Beste @Legendtycho,

 

Als je de regels hebt overtreden en daarvoor een sanctie gekregen hebt, dan word deze niet ongedaan gemaakt aangezien de sanctie dan terecht was.

 

Op de screenshot die je gedeeld hebt is te zien dat deze sanctie voor de huidige FIFA titel is, deze sanctie is dus alleen voor FIFA 20.

Jason.png

In thread bekijken

Bericht 3 van 9 (2.431 Weergaven)

Alle reacties
Highlighted

Re: Permanente ban transfermarkt

★ Novice
Bericht 2 van 9 (2.465 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Permanente ban transfermarkt

EA SPORTS FC Team

Beste @Legendtycho,

 

Als je de regels hebt overtreden en daarvoor een sanctie gekregen hebt, dan word deze niet ongedaan gemaakt aangezien de sanctie dan terecht was.

 

Op de screenshot die je gedeeld hebt is te zien dat deze sanctie voor de huidige FIFA titel is, deze sanctie is dus alleen voor FIFA 20.

Jason.png
Bericht 3 van 9 (2.432 Weergaven)

Re: Permanente ban transfermarkt

★★★ Newbie
@EA_Jason Maar als jullie een maximale waarde aan een speler hangen en ik verkoop hem daar voor wat is daar dan mis mee ongeacht wie de speler koopt ? En dan kunnen jullie zeggen dat is niet eerlijk maar hoe kan het zijn dat als de fifa game net een week uit is dat er fifa spelers zijn met teams zoals een neymar en mbappe.

En die honderden euro's die ik in het spel pomp op de legale manier pakketten kopen waar je niks mee krijgt krijg ik ook nooit een dank je wel voor maar wel me geld incasseren jullie geven geen moer om de mensen alleen om het geld en dat blijkt wel meer met deze "regeltjes"
Bericht 4 van 9 (2.378 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Permanente ban transfermarkt

EA SPORTS FC Team

Als je denkt dat wij een fout hebben gemaakt voor FIFA 20, dan kan je hiervoor contact opnemen met ons ToS team.

 

https://help.ea.com/nl/help/account/information-about-banned-or-suspended-accounts/

Jason.png
Bericht 5 van 9 (2.368 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Permanente ban transfermarkt

★★★ Newbie
@EA_Jason Dat heb ik gedaan maar tot heden nog geen antwoord gekregen geeft wel aan hoe jullie hier mee om gaan ik wacht het af
Bericht 6 van 9 (2.354 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Permanente ban transfermarkt

EA SPORTS FC Team

Het is een kwestie van afwachten op een reactie @skeffinmadforce, wegens drukte kan het wat langer duren dan normaal. 

Jason.png
Bericht 7 van 9 (2.348 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Permanente ban transfermarkt

★★★ Newbie

Hallo ik ben gebanned in fifa 22 hoelang kan ik dan niet op me transfermarkt?

 

Bericht 8 van 9 (1.424 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Permanente ban transfermarkt

★★★ Newbie

Ik heb een vraag ik heb bronzen spelers voor 1100 muntjes verkocht 9 spelers aan een vriend (maar niet voor een te dure prijs ) maar ik ben gebanned van de transfermarkt en ik krijg geen mail van mijn sanctie wat kan ik nu doen ?

Bericht 9 van 9 (1.324 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help