Oude FIFA club overdragen naar FIFA 22

door bramdg1401_
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Highlighted

Oude FIFA club overdragen naar FIFA 22

[ Bewerkt ]
★★★ Newbie

Ik had een vraagje. Ik heb al sinds 2015 een fut account, maar er staat dat ik in april 2019 mijn club heb opgericht. Ik vroeg me af of ik voor fifa 22 weer het account van 2015 terug kan krijgen.

Bericht 1 van 2 (405 Weergaven)

Re: F

[ Bewerkt ]
Community Manager

Hey @bramdg1401_,

Dankjewel voor je vraag met betrekking tot het overdragen van een FUT-club naar de volgende versie van FIFA.

*Ik heb ook even de titel van je bericht aangepast om het wat makkelijker te maken voor eventuele andere bezoekers van het forum. Standard smile

Helaas zal het niet mogelijk zijn om een niet (op dit moment) actieve FUT-club naam en startdatum over te nemen van FIFA 21 naar FIFA 22. Mocht je willen kijken of dat je misschien inderdaad nog een oude club hebt in FIFA 21, zodat je die kunt activeren/vervangen in plaats van de huidige actieve club, dan wil ik je graag adviseren om eventueel contact op te nemen met de Nederlandstalige Klantenservice via https://help.ea.com/nl.

Helaas kunnen wij namelijk geen accounts bekijken via de forums.

Succes en excuus voor het eventuele ongemak!

- EA_Leeuw

 
EA_LeeuwAHQ
Bericht 2 van 2 (396 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help