Re: Opdracht Week.. Goud niet gehaald terwijl opdracht uitgevoerd.vuur op de fla

door Mad-Taz533
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Re: Opdracht Week.. Goud niet gehaald terwijl opdracht uitgevoerd.vuur op de fla

★ Guide
@EA_Jason Dat is een lage voorzet. Hij moet hoog
Bericht 11 van 21 (734 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Opdracht Week.. Goud niet gehaald terwijl opdracht uitgevoerd.vuur op de fla

★★ Novice

Zelfde probleem.. twee keer gehaald vandaag maar ik krijg de challenge maar niet. Bij iemand dit probleem al opgelost want wordt er echt ziek van eigenlijk. Heb twee clips opgenomen waar ik duidelijke voorzet geef btw

Bericht 12 van 21 (712 Weergaven)

Re: Opdracht Week.. Goud niet gehaald terwijl opdracht uitgevoerd.vuur op de fla

[ Bewerkt ]
★★★ Newbie

Bug is er nog 

Bericht 13 van 21 (690 Weergaven)

Re: Opdracht Week.. Goud niet gehaald terwijl opdracht uitgevoerd.vuur op de fla

★★★ Newbie
@Sederic81 Ik heb t zelfde probleem
Bericht 14 van 21 (678 Weergaven)

Re: Opdracht Week.. Goud niet gehaald terwijl opdracht uitgevoerd.vuur op de fla

★★ Novice

Het is een voorzet met L1.

Bericht 15 van 21 (658 Weergaven)

Re: Opdracht Week.. Goud niet gehaald terwijl opdracht uitgevoerd.vuur op de fla

★★ Novice

Ik heb hem gehaald met een middenvelder. ndombele (CM)  liet hem opkomen in de 16 en gaf vanaf daar een voorzet met L1 + vierkantje.. heel subtiel! en maakt het af met een volly van harry kane.. Ik ben met deze challenge al meer dan 3 dagen bezig en met de LM en/of RM scoren werkte bij mij ook niet..  Mijn formatie was trouwens 4-1-4-1.  Hoop dat jullie er ook uitkomen, veel suc6

Bericht 16 van 21 (475 Weergaven)

Re: Opdracht Week.. Goud niet gehaald terwijl opdracht uitgevoerd.vuur op de fla

★★★★ Novice

Ik ben ook met deze opdracht bezig, een voorzet van Wijnaldum (CM) met L1 + vierkantje en een volley uit de lucht (doelpunt uiteraard) bleek niet genoeg om deze challenge te halen...

Bericht 17 van 21 (461 Weergaven)

Re: Opdracht Week.. Goud niet gehaald terwijl opdracht uitgevoerd.vuur op de fla

★ Guide
@mois26 Tnx voor de tip. Het werkt idd
Bericht 18 van 21 (365 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Opdracht Week.. Goud niet gehaald terwijl opdracht uitgevoerd.vuur op de fla

★ Novice

Ik heb dit al heel vaak gedaan. Nog steeds  niks.

Bericht 19 van 21 (320 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Opdracht Week.. Goud niet gehaald terwijl opdracht uitgevoerd.vuur op de fla

★★★★★ Apprentice

idd werkt niet

Bericht 20 van 21 (313 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help