Mijn overwinning is er niet bijgekomen (fut champions)

door WWSnipe
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Highlighted

Mijn overwinning is er niet bijgekomen (fut champions)

★★★ Newbie

Hallo,

 

Zojuist mijn 4e wedstrijd gewonnen van de 6, maar nu zie ik dat de winst er niet bij is gekomen. Komt deze winst er later nog bij? of ben ik grof gezegd gewoon genaaid? 

De wedstrijd was wel goed afgesloten, dus daar kan het niet aan liggen

Bericht 1 van 5 (935 Weergaven)
0 Kudos

No win after oppenent rage quits while being 1-0up in 2th minute

★★★ Novice

Just played a game in FuT Champions , (16:45 , 09-11-2019)

I get an early lead like in the 2th minute and he rage quits and makes the game count as void. Now i Have to play it over.

 

Thats fine and all but im not the best player , i deserved that win and now i dont have it. Please fix it

Bericht 2 van 5 (923 Weergaven)

Fut champ wedstrijd gewonnen, maar telt niet

★★★ Newbie

Beste EA Games, 

 

Zojuist mijn eerste FUT Champions wedstrijd met 2-0 gewonnen en na het fluitsignaal bleef de game laden. Na een tijd maar opnieuw opgestart en nu staat er 0 wins.

 

Kan hier naar gekeken worden om de win alsnog bij de schrijven? 

 

Het duurde al een eeuw voordat ik eindelijk die 2000 punten had en dan nog eens winnen van al die Icon teams is al lastig genoeg. 

 

Bedankt.

Bericht 3 van 5 (937 Weergaven)
0 Kudos

Re: Mijn overwinning is er niet bijgekomen (fut champions)

★★★ Newbie
@WWSnipe Ik heb juist de zelfde probleem gehad wat moet ik nu doen?
Bericht 4 van 5 (494 Weergaven)
0 Kudos

Re: Mijn overwinning is er niet bijgekomen (fut champions)

Community Manager (retired)

Hey @muhammed11111 ,

 

Ik wil je vragen gelieve niet op oudere discussies van een paar jaren oud te reageren. 

 

Je kunt veel informatie vinden over disconnects en hoe ze op te lossen als dit erg vaak  voor komt op https://help.ea.com/nl/help/faq/connection-troubleshooting-basic/ 

 

De volgende discussie kan ook nuttig zijn want wij gebruiken deze voor disconnects en je bent welkom jouw voorbeeld hier aan toe te voegen maar je bent ook welkom je eigen te maken in de Fifa 21 sectie:

 

https://answers.ea.com/t5/Technische-problemen/Disconnect-aan-het-einde-van-een-potje/m-p/9852085#M1...


Ik sluit deze discussie omdat hij oud is.

 

- EA_Neil

Neil.png
Bericht 5 van 5 (468 Weergaven)
0 Kudos

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help