Re: Menu ontzetten traag, gameplay gaat nog net

door 010DersimSporFc
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Re: Menu ontzetten traag, gameplay gaat nog net

EA SPORTS FC Team

Ik ben hier om te helpen met problemen op te lossen en feedback door te geven @Klapgeep, heb je ook last van trage menu's?

Jason.png
Bericht 11 van 15 (362 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Menu ontzetten traag, gameplay gaat nog net

★★★★ Novice
@EA_Jason Ja en ik heb ook last van trage gameplay en probeer dat al een jaar op te lossen en jullie helpen totaal niet. Nog nooit zo slecht behandeld door een klantenservice.
Bericht 12 van 15 (355 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Menu ontzetten traag, gameplay gaat nog net

EA SPORTS FC Team

Maar niet specifiek in de menu's? 

 

We hebben een groter topic over de vertraging met daarin behoorlijk wat informatie. 

 

https://answers.ea.com/t5/Technische-problemen/Trage-gameplay-en-button-delay/td-p/8639747

 

@Klapgeep 

Jason.png
Bericht 13 van 15 (352 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Menu ontzetten traag, gameplay gaat nog net

★★★★ Novice

Heeft met hop temaken trace route nr ea server zal je zien dat we in amsterdam 144ms hebben hop 15 smae *Wink heb ook giganet 1000 mbit haalt niet een speedtesgen van 450 maar 450 ia dan meer dan zat voor fifa maar de ping en jitter spff ea stuur ons naar isp isp naar ea kies maar uit maar ene ckmpany weet niet meer iets met A... ziggo servers ofzo zit vast in Ams.

Bericht 14 van 15 (249 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Menu ontzetten traag, gameplay gaat nog net

EA SPORTS FC Team

Sorry, ik kan uit jouw bericht niet helemaal opmaken wat je probeert te zeggen @010DersimSporFc. Wat is er exact gaande?

Jason.png
Bericht 15 van 15 (247 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help