Re: Koppelen EA account Aan Switch

door SamuSnel
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Koppelen EA account Aan Switch

★★★ Newbie

Ik probeer mijn zoon te koppelen aan een account op EA en krijg steeds de melding dat aanmelden niet mogelijk is. Ik heb een account aangemaakt op EA en NIntendo met hetzelfde mailadres. Is dit niet voldoende? 

Bericht 1 van 17 (7.910 Weergaven)

Geaccepteerde oplossing

Re: Account kan niet koppelen met switch

★★★ Newbie

Ik heb gebeld met EA en die gaven aan dat je je switch in je dock moet zetten en het dan op de tv moet proberen. Gedaan en gelukt!

In thread bekijken

Bericht 8 van 17 (7.722 Weergaven)

Alle reacties

Re: Koppelen EA account Aan Switch

★★ Novice

Ik lees dat accounts met hetzelfde e-mailadres automatisch zouden moeten koppelen maar bij mij gebeurd er tot op heden helemaal niks. 

Bericht 2 van 17 (7.885 Weergaven)

Re: Koppelen EA account Aan Switch

★★ Novice
@SamuSnel Hoe heb je dit voor elkaar gekregen mijn lukt het ook niet
Bericht 3 van 17 (7.793 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Koppelen EA account Aan Switch

★★ Novice
@kevinashley2020 Het is mij niet gelukt. Ik wou het koppelen aan het fifa20 account van m’n zoontje zodat we de officiële app konden gebruiken van fifa20 maar wat blijkt, het is niet compatible met Nintendo Switch. Heb daarna de moed opgegeven.
Naar mijn weten alles geprobeerd maar helaas niet gelukt. Niet heel tof van EA om dit niet te laten werken met alle platforms!
Bericht 4 van 17 (7.776 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Account kan niet koppelen met switch

★★★ Newbie

Goeiedag,

 

ik heb fifa 20 gekocht om leuk fut te kunnen spelen. Maar ik krijg een melding dat ik mijn ea account moet koppelen aan de switch. Geen probleem weet mijn gegevens nog en dat is gelukt kreeg een verificatie code en dat is ook gelukt, uiteindelijk krijg ik een knop waar ik moet drukken en dat is account koppelen ik druk daar meerdere malen op maar er gebeurt maar niks. Hij loopt vast op die scherm. Ik heb al mijn nintendo aan en uit gedaan, heb geen kinderaccount en ik heb gewoon online abbo voor nintendo. Ik weet niet wat ik moet doen

Bericht 5 van 17 (7.779 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Account kan niet koppelen met switch

★★★ Newbie

Ik heb hetzelfde probleem Frown

Bericht 6 van 17 (7.749 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Koppelen switch account knop werkt niet

★★★ Newbie

Bij het koppelen van mijn EA account aan m’n switch account gaat er iets niet lekker. Wanneer ik de twee accounts aan elkaar wil koppelen, kan ik drukken op de knop met -accounts koppelen- wat ik wil, maar hij gaat niet naar de volgende pagina en er word ook niets gekoppeld. Is er iets dat we hier aan kunnen doen? Heb t spel nu een week of twee, maar lukt vanaf het begin al niet

Bericht 7 van 17 (7.715 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Account kan niet koppelen met switch

★★★ Newbie

Ik heb gebeld met EA en die gaven aan dat je je switch in je dock moet zetten en het dan op de tv moet proberen. Gedaan en gelukt!

Bericht 8 van 17 (7.723 Weergaven)

Re: Koppelen switch account knop werkt niet

EA SPORTS FC Team

Hey @MarkosV_59es2th,

 

Je moet hiervoor de knoppen gebruiken op de console zelf zoals de A knop. FIFA 20 op de Switch maakt geen gebruik van de touchscreen. 

Jason.png
Bericht 9 van 17 (7.670 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Koppelen switch account knop werkt niet

★★ Novice
@MarkosV_59es2th Het is idd gelukt haha late reactie maar ben er niet meer mee bezig geweest
Bericht 10 van 17 (7.463 Weergaven)

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help