Re: Knoppen verwisseld?

door XTRA-Larsiano
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Knoppen verwisseld?

★★★ Newbie

Er is iets vreemds aan de hand tijdens het spelen.

de S-knop en de linkermuisknop zijn verwisseld, wat neerkomt op dat ik voorzet als ik wil schieten en dat ik schiet als ik wil voorzetten.

 

In de control-configuratie staat dat het gewoon juist is, zoals het hoort te zijn, maar dat is het niet. (zie bijlage) 

 

Wisselen lukt niet, de muisknop staat vast. 

 

Wat kan ik hier aan doen?

Bericht 1 van 2 (368 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Knoppen verwisseld?

Champion (Retired)

Een tijdje geleden dat ik Fifa gespeeld heb maar ik dacht dat de rechtermuisknop van oorsprong voor het schieten was? Heeft u al geprobeerd om de knoppen opnieuw in te stellen of de configuratie te herstellen naar de basis instellingen? Welk platform speeld u en heeft u nog apparte muissoftware die u gebruikt in combinatie met de game?

_________________________________________________________________________________

▪Did you find my post useful? Please grant + XP✔
▪Did my post solve your issue/answer your question? Please accept as solution✔

EA Champion

I'm simply a Volunteer, and do not work for EA

In thread bekijken

Bericht 2 van 2 (342 Weergaven)

Alle reacties

Re: Knoppen verwisseld?

Champion (Retired)

Een tijdje geleden dat ik Fifa gespeeld heb maar ik dacht dat de rechtermuisknop van oorsprong voor het schieten was? Heeft u al geprobeerd om de knoppen opnieuw in te stellen of de configuratie te herstellen naar de basis instellingen? Welk platform speeld u en heeft u nog apparte muissoftware die u gebruikt in combinatie met de game?

_________________________________________________________________________________

▪Did you find my post useful? Please grant + XP✔
▪Did my post solve your issue/answer your question? Please accept as solution✔

EA Champion

I'm simply a Volunteer, and do not work for EA
Bericht 2 van 2 (343 Weergaven)

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help