Hoe is het in godsnaam mogelijk dat ik maldini mid icon 2x achter elkaar

door Jules5654
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Hoe is het in godsnaam mogelijk dat ik maldini mid icon 2x achter elkaar

★★★ Newbie

Hoe is het mogelijk dat ik 3x achter elkaar maldini uit een mid icon pack krijg? Ik zou graag zo snel mogelijk een reactie krijgen want er id aardig wat geld in opgegaan. Schandalig..

Bericht 1 van 2 (569 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Hoe is het in godsnaam mogelijk dat ik maldini mid icon 2x achter elkaar

EA SPORTS FC Team

Hey @Jules5654,

 

Excuses voor de late reactie, het is eindelijk wat rustiger en ik heb meer tijd om de forums wat op te ruimen. 

 

Het is inderdaad mogelijk om dezelfde Icon meerdere keren te krijgen. Naar mij weten is er geen limiet ingesteld waarbij je dezelfde speler niet tweemaal kunt krijgen, maar ik zie er wel feedback over dat spelers hier niet tevreden over zijn.

 

Deze feedback is natuurlijk doorgegeven.

Jason.png

In thread bekijken

Bericht 2 van 2 (523 Weergaven)

Alle reacties

Re: Hoe is het in godsnaam mogelijk dat ik maldini mid icon 2x achter elkaar

EA SPORTS FC Team

Hey @Jules5654,

 

Excuses voor de late reactie, het is eindelijk wat rustiger en ik heb meer tijd om de forums wat op te ruimen. 

 

Het is inderdaad mogelijk om dezelfde Icon meerdere keren te krijgen. Naar mij weten is er geen limiet ingesteld waarbij je dezelfde speler niet tweemaal kunt krijgen, maar ik zie er wel feedback over dat spelers hier niet tevreden over zijn.

 

Deze feedback is natuurlijk doorgegeven.

Jason.png
Bericht 2 van 2 (524 Weergaven)

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help