Re: Geen verbinding met EA server

door RealSimmor0
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geen verbinding met EA server

★★★ Newbie

Ik speel Fifa20 op Playstation 4. Ik wil graag Ultimate team spelen. Zodra ik dit selecteer, gaat het spel online en komst terug met de foutmelding "Aanmelden niet mogelijk". Ik heb echter nooit een EA account aangemaakt. Dit heb ik nu wel gedaan, maar ik zie nergens hoe ik mij alsnog kan aanmelden. Zodra ik iets doe met Online gaat het spel online en komt terug met dezelfde foutmelding. Ik kan nergens mijn EA accountgegevens opgeven en de koppeling maken tussen mijn PS4 account en EA account. Hoe kan ik nu verder???

 

Dank, Rens

Bericht 1 van 3 (536 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos
Highlighted

Re: Geen verbinding met EA server

★★★★★ Expert
Heb je het al geprobeerd om het spel opnieuw te starten, je spelconsole opnieuw te starten en het spel te repareren, @RazendeRens?
Voor het spelen van de EA spellen is een EA / Origin account vereist. Delen van accounts wordt afgeraden, vanwege de nadelige gevolgen.
Heb je ook jouw EA / Origin gekoppeld met de accounts van je spelconsole?: https://help.ea.com/nl-nl/help/account/link-your-console-accounts
Zorg dat je verbonden bent met het internet, gebruik een bekabelde internetverbinding.
Om de online functies te kunnen gebruiken op een spelconsole, is een apart verkrijgbaar, betaald abonnement benodigd.
De kinderaccounts hebben geen toegang tot online functies.

Groetjes.
Bericht 2 van 3 (531 Weergaven)

Re: Geen verbinding met EA server

Community Manager (retired)

Hey @RazendeRens ,

 

Als je nog steeds tegen dit probleem aan loopt kun je dan zien of het volgende helpt jouw accounts te linken? Houd in de gaten dat dit alleen mogelijk is als het account (jouw PSN) nog niet gelinkt is aan een EA account en beiden niet minderjarig zijn.

 

1. Ga naar help.ea.com

2. Druk op aanmelden

3. Gebruik in plaats van het email/wachtwoord van jouw EA account de knop onderin en selecteer 'PSN'. 

4. Log in met het Playstation account (PSN) waarmee jij speelt

5. Erna zul je in moeten loggen met jouw EA account waar je mee wilt linken. Zorg ervoor dat dit de juiste is!

 

Als het goed is zal hij hierna de accounts linken en kun je hierna spelen.

 

- EA_Neil

Neil.png
Bericht 3 van 3 (520 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help