Re: Geen toegang meer tot email van ea account

door EA_Jason
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geen toegang meer tot email van ea account

★★★ Newbie

Hallo,

 

Met kerst is mijn PlayStation kapot gegaan. Ik was hierdoor genoodzaakt om een nieuwe te kopen. Nu is het probleem alleen dat mijn ea account gemaakt is met een heel oud email adres. Dit email adres heb ik helaas geen toegang meer toe. Nu heb ik meerdere malen contact gehad met de servicedesk van ea en moet ik steeds een formulier invullen met vragen over dat account.inmiddels heb ik dit al 4x ingevuld en word mijn aanvraag steeds afgekeurd. Ik heb zelfs afschriften van creditcard meegestuurd en foto’s van mijn ultimate team. Maar helaas word het nog steeds afgewezen. 

 

Wie kan mij aub helpen!

 

groeten Jasper

Bericht 1 van 5 (1.084 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Geen toegang meer tot email van ea account

EA SPORTS FC Team

Hallo @Jasperh199,

 

Is het misschien mogelijk dat je weer toegang krijgt tot dat mail adres?

 

Het zit namelijk zo dat wij er verder niet mee kunnen helpen en dat alles onderzocht wordt door een speciaal team. Ze zijn de enigen die je hiermee verder kunnen helpen, maar als het al 4 keer afgewezen is, denk ik niet dat dit gaat veranderen. 

 

De enige opties zijn dus om weer toegang te krijgen tot het mail adres of in proberen te loggen met een ouder wachtwoord. 

Jason.png
Bericht 2 van 5 (1.070 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Geen toegang meer tot email van ea account

★★★ Newbie

kunnen jullie wel het account verwisselen?

Bericht 3 van 5 (593 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Geen toegang meer tot email van ea account

[ Bewerkt ]
EA SPORTS FC Team

@JD2005010 Dat is iets dat je na kunt vragen bij onze helpdesk wanneer je contact met ze opneemt.

https://help.ea.com/nl/help/faq/using-ea-help/

Jason.png
Bericht 4 van 5 (584 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Geen toegang meer tot email van ea account

★★★ Newbie

Ik heb dat zelfde probleem en contact krijgen is nogal lastig met ea. Je wordt steeds rondgestuurd naar de hoofd pagina. Waar kan ik een telefoon nummer/emailadres vinden die wel in gebruik zijn en die je wel zou kunnen contacten

Bericht 5 van 5 (128 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help