Geen punten voor Squad battles

door jafarabdeen
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Geen punten voor Squad battles

★★★ Newbie

Ik heb geen punten ontvangen voor een wedstrijd die ik 5-1 legendarisch heb gewonnen! 
wat is hier de oorzaak van?

Bericht 4 van 18 (1.443 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Geen punten voor Squad battles

EA SPORTS FC Team

De oorzaak is waarschijnlijk dat je te vaak de wedstrijden gerefreshed hebt en dat je daardoor geen punten meer krijgt. 

 

Je kunt maar 9 keer refreshen/40 wedstrijden spelen en daarna krijg je geen punten meer. 

Jason.png

In thread bekijken

Bericht 6 van 18 (1.412 Weergaven)

Alle reacties

Fifa20 squad battles

★★★ Newbie

Beste ea,

 

Vandaag op squad battles speel ik mijn wedstrijden voor de rang en opeens tijdens rust doet het spel het niet meer op het niv legendarisch.

 

Dat kost weer verliespunten en een wedstrijd.

Het gebeurde vorige week ook al een keer.

 

Graag zou ik meer te horen krijgen over hoe deze probleem opgelost wordt zodat het niet meer in de toekomst voorkomt.

 

 

Bericht 1 van 18 (1.458 Weergaven)

Squad battles

★★★ Newbie

Hallo ea, 

ik speel net een pot Squad battles op legendarisch en won deze met 1-5, nu worden mijn punten berekend en heb ik 0 punten verdiend?! Hoe kan dit? Ik zou graag mijn punten willen krijgen of iets van vergoeding...

alvast bedankt.

 

mvg,

theNotorious1409

Bericht 2 van 18 (1.437 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Fifa20 squad battles

★★★ Newbie
@Jiv_95 Ik heb al heel wat wedstrijden geen punten met vooruit gang rank sb, zat in goud 1 en nu terug gezakt naar goud 3.
Bericht 3 van 18 (1.433 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

0 points Squad battles

[ Bewerkt ]
★★★ Newbie

Product: FIFA 20
Platform:Microsoft XBOX One
Wat is jouw gamertag/PSN ID? Modesteisbeast
In welk speltype gebeurde dit? FIFA Ultimate Team
In welk deel van het speltype? Squad Battles
Kun je ons de datum vertellen (MM/DD/JJJJ) waarop je de bug hebt gezien? 6-10-2019
Hoe laat zag je de bug? (UU:MM AM/PM) 23:45
Wat is je tijdzone? GMT (UTC)
Hoe vaak vindt de bug plaats? 100%
Hoe kunnen wij de bug zelf vinden? Geen idee is raar
Wat gebeurt er? Ik speelde 2 potjes toen ik in elite 1 zat maar kreeg daar 0 punten voor dus nu ben ik elite 2 geëindigd en dat is toch wel 15 k en 2 55 k packs minder
Wat zou er eigenlijk moeten gebeuren? Dat ik elite 1 ben en geen elite 2 omdat ik die punten niet kreeg dus daar gaan me packs

Product: FIFA 20
Platform:Microsoft XBOX One
Wat is jouw gamertag/PSN ID? Modesteisbeast
In welk speltype gebeurde dit? FIFA Ultimate Team
In welk deel van het speltype? Squad Battles
Kun je ons de datum vertellen (MM/DD/JJJJ) waarop je de bug hebt gezien? 6-10-2019
Hoe laat zag je de bug? (UU:MM AM/PM) 23:45
Wat is je tijdzone? GMT (UTC)
Hoe vaak vindt de bug plaats? 100%
Hoe kunnen wij de bug zelf vinden? Geen idee is raar
Wat gebeurter? Ik speelde 2 potjes toen ik in elite 1 zat maar kreeg daar 0 punten voor dus nu ben ik elite 2 geëindigd en dat is toch wel 15 k en 2 55 k packs minder
Wat zou er eigenlijk moeten gebeuren? Dat ik elite 1 ben en geen elite 2 omdat ik die punten niet kreeg dus daar gaan me packs

Product: FIFA 20
Platform:Microsoft XBOX One
Wat is jouw gamertag/PSN ID? Modesteisbeast
In welk speltype gebeurde dit? FIFA Ultimate Team
In welk deel van het speltype? Squad Battles
Kun je ons de datum vertellen (MM/DD/JJJJ) waarop je de bug hebt gezien? 6-10-2019
Hoe laat zag je de bug? (UU:MM AM/PM) 23:45
Wat is je tijdzone? GMT (UTC)
Hoe vaak vindt de bug plaats? 100%
Hoe kunnen wij de bug zelf vinden? Bij Squad battles
Wat gebeurt er? Ik speelde mijn Potjes op Squad battles en ik zat in elite 1 dus ik heb 2 potjes gespeeld op legendarisch en ik kreeg en nul punten voor nu ben ik dus terug gezakt naar elite 2 en ik heb wel de potjes gespeeld maar kreeg er 0 punten voor dat heeft me 15 k en 2 55 k packs gekost
Wat zou er Eigenlijk moeten gebeuren?

Dat ik elite 1 moet zijn inplaats van elite 2

Bericht 5 van 18 (1.415 Weergaven)

Re: Geen punten voor Squad battles

EA SPORTS FC Team

De oorzaak is waarschijnlijk dat je te vaak de wedstrijden gerefreshed hebt en dat je daardoor geen punten meer krijgt. 

 

Je kunt maar 9 keer refreshen/40 wedstrijden spelen en daarna krijg je geen punten meer. 

Jason.png
Bericht 6 van 18 (1.413 Weergaven)

Squadbattels munten

★★★ Newbie

na dat ik het potje had gespeeld op wereldklassen kreeg ik geen muten. Na de wedstrijd, ik sloot fifa af en starte hem weer op om te kijken of het anders was maar nog steeds nul punten, ik zou graag mij punten willen hebben.

Bericht 7 van 18 (1.396 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Squadbattel munten

★★★ Newbie

Ik speelde mijn wedsteijd op wereldklassen maar kreeg geen munten naar de wedstrijd. Graag zou ik die wel.willen krijgen.

Bericht 8 van 18 (1.392 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Geen punten voor Squad battles

★★★ Newbie

@EA_Jason  schreef:

De oorzaak is waarschijnlijk dat je te vaak de wedstrijden gerefreshed hebt en dat je daardoor geen punten meer krijgt. 

 

Je kunt maar 9 keer refreshen/40 wedstrijden spelen en daarna krijg je geen punten meer. 

Das toch onzin je koopt een spel voor 90euro dan verwacht je toch dat die gamemode gewoon beschikbaar is er staat een x aantal dagen voor om zo hoog mogelijk tekomen, nu blijkt dat je maar 9 keer mag refreshen, zo heeft die game toch geen nut.

Bericht 9 van 18 (1.373 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Geen punten voor Squad battles

★★★★ Novice
@EA_Jason Ik heb 9x gerefreshed maar geen 40 potten gespeeld en ik krijg 0 punten hierdoor zak ik waarschijnlijk vanuit elite 3 naar goud 1. Ik hoop dat dit snel gefixt wordt want de vorige keer zat ik elite 1 en was ik weggezakt naar elite 2. Hoop dat de spelers gewoon een vergoeding hiervoor zullen krijgen
Bericht 10 van 18 (1.361 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help