Re: Squad battles

door TygoStrijder
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Re: Geen punten voor Squad battles

★★★ Newbie

Ik ook ik had 7-0 en 9-1 gewonnen op wereldklasse en kreeg ook 0 punten

Bericht 11 van 18 (599 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Geen punten voor Squad battles

★★★ Newbie

Ik ook echt irri als je voor elite probeert te gaan

Bericht 12 van 18 (589 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Geen punten voor Squad battles

★★★ Newbie

Ik ook helemaal.geen punten 5 wedtrijden welerdklasse en legadarisie pfff 

Bericht 13 van 18 (586 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Geen punten voor Squad battles

★ Novice

@EA_Jason  schreef:

De oorzaak is waarschijnlijk dat je te vaak de wedstrijden gerefreshed hebt en dat je daardoor geen punten meer krijgt. 

 

Je kunt maar 9 keer refreshen/40 wedstrijden spelen en daarna krijg je geen punten meer. 


Dat is idd raar. Kun je dan niet beter als optie doen dat refreshen munten kost? Nu ik geen munten meer krijgt vindt ik fifa spelen een stuk minder aantrekkelijker

Bericht 14 van 18 (521 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Geen punten voor Squad battles

EA SPORTS FC Team

Raar? Het wordt duidelijk aangegeven wanneer je Squad Battles voor het eerst opstart Wink

 

Daarnaast is het zo dat je maar een bepaald aantal wedstrijden kunt spelen. Als je meer wedstrijden kunt spelen voor coins, dan speelt iedereen natuurlijk de makkelijkste wedstrijden op het hoogste niveau voor zo veel mogelijk punten en dat is niet helemaal de bedoeling.

 

@Joyr1der 

Jason.png
Bericht 15 van 18 (501 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Geen punten voor Squad battles

★ Novice

@EA_Jason  schreef:

Raar? Het wordt duidelijk aangegeven wanneer je Squad Battles voor het eerst opstart Wink

 

Daarnaast is het zo dat je maar een bepaald aantal wedstrijden kunt spelen. Als je meer wedstrijden kunt spelen voor coins, dan speelt iedereen natuurlijk de makkelijkste wedstrijden op het hoogste niveau voor zo veel mogelijk punten en dat is niet helemaal de bedoeling.

 

@Joyr1der 


Wat ik al aangaf, zorg dan dat refreshen ook coins kost. Dan houdt het denk in evenwicht. Hoe meer wedstrijden, hoe meer coins. Nu is het qua dit onderdeel niet veel waard. Mensen gaan toch refreshen ondanks dat het aangegeven wordt. Voor de prijs  vh spel is die beperking best raar

Bericht 16 van 18 (495 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Geen punten voor Squad battles

★ Guide
@Joyr1der wedstrijden die je speelt nadat je de 40 standaard wedstrijden gespeeld hebt krijg je wel gewoon coins voor,maar geen punten meer voor rang. Je hebt de eerste 40 wedstrijden om je rang te behalen....that's it .
Bericht 17 van 18 (463 Weergaven)

Re: Squad battles

★★★ Newbie

Ik heb dat ook. Kan ik het ook vergoed krijgen. Alvast bedankt dan.

 

 

Bericht 18 van 18 (351 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help