Re: Foutmelding bij opstarten fifa20

door Dani_Ternate
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Re: Foutmelding bij opstarten fifa20

★★ Novice

Hallo Jason,

Dus als ik dit goed begrijp moet ik dit bestand verwijderen, want ik wil niet dat mijn team verwijderd wordt.

Bericht 31 van 54 (970 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Foutmelding bij opstarten fifa20

EA SPORTS FC Team

Dat bestand kan je inderdaad zonder problemen verwijderen @JeffreyPlaysNL, je raakt jouw team hiermee niet kwijt Standard smile

Jason.png
Bericht 32 van 54 (926 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Foutmelding bij opstarten fifa20

★★ Novice

Ik krijg ook die melding. Ook bevriest fifa constant in carrière mode. Muziek blijf wel spelen, en kan muziek veranderen. Maar kan verder niets, dus moet dan elke keer opnieuw opstarten bloed irritant. Ik heb alles al geprobeerd, medere nieuwe saves, 2x opnieuw fifa installeren en zelfs de ps4 gereset volledig.

 

Helpt geen van allen. Ook krijg ik bij de opstelling als de wedstrijd begint geen namen meer tezien en staat er unidentified en hij bevriest om de meest random momenten en vaak. Heel vaak. 

Bericht 33 van 54 (885 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Foutmelding bij opstarten fifa20

EA SPORTS FC Team

@JZWRECORDZBEATS Laat hier even een bericht achter over de freezes die je hebt in Career Mode. Hoe meer reacties, hoe beter!

 

Over de unidentified spelers en freezes (vooral met kopballen), we zijn het aan het onderzoeken.

Jason.png
Bericht 34 van 54 (843 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Foutmelding bij opstarten fifa20

★★★ Newbie
@SheaVaNL Ik dit probleem ook voorgehad! Weet niet hoe het komt. Ik denk dat het ook te maken heeft met deze foutmelding!
Er is net weer een nieuwe update en het probleem is er nog altijd!
Bericht 35 van 54 (641 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Foutmelding bij opstarten fifa20

★★ Novice
@kefkee96 Ik heb na die update idd weer de foutmelding. Disconnect even wat minder gehad.
Bericht 36 van 54 (625 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Foutmelding bij opstarten fifa20

EA SPORTS FC Team

Kunnen jullie kijken of je wel de laatste update hebt?

 

Op de PS4 doe je dit door naar het hoofdemnu van de PS4 te gaan, naar FIFA 20 te gaan en op de Options knop te drukken. Daar kan je controleren of er een update is.

Jason.png
Bericht 37 van 54 (598 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Foutmelding bij opstarten fifa20

[ Bewerkt ]
★★★ Novice

*snip*

 

EDIT door EA_Jason: Houd het on-topic.

Bericht 38 van 54 (593 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos
Highlighted

Re: Foutmelding bij opstarten fifa20

★ Novice

Sinds deze foutmelding zijn er ook een aantal voetbalschoenen niet meer zoals ze horen te zijn in het spel. Waar deze spelers voorheen op Nike voetbalschoenen in het spel speelden spelen ze nu op de basic schoenen van fifa. Gaat dit nog hersteld worden?

Bericht 39 van 54 (575 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Foutmelding bij opstarten fifa20

EA SPORTS FC Team

Heb je wat screenshots voor mij @Dani_Ternate?

 

Dan zal ik het doorgeven Standard smile

Jason.png
Bericht 40 van 54 (536 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help