Re: Foutmelding bij opstarten fifa20

door nickngm
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Re: Foutmelding bij opstarten fifa20

Community Manager (retired)
Hey @nickngm,

Zowel de FUT Squad Updates als het persoonlijke instellingen 1 bestand bevatten geen opgeslagen voortgang dus die kun je veilig verwijderen zonder angst voor jouw voortgang. Mogelijk moet je wel even de besturing opnieuw instellen mocht je deze anders hebben staan dan de standaard.

Als je carrière speelt zorg er dan voor dat je de bestanden betiteld carrière nooit verwijdert want dit zijn de voortgang bestanden. FUT squad update kun je dus veilig verwijderen.

- EA_Neil
Neil.png
Bericht 51 van 54 (1.007 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Foutmelding bij opstarten fifa20

★★ Apprentice
@EA_Neil oke dank je en sorry voor het doorvragen maar het zal niet de eerste keer zijn dat ik net het verkeerde verwijder en vervolgens opnieuw kan beginnen😉
Bericht 52 van 54 (1.005 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Foutmelding bij opstarten fifa20

Community Manager (retired)
@nickngm,

Liever dubbel gevraagd dan per ongeluk het verkeerde verwijderen. Gelijk heb je!

Als het goed is heet de carrière voortgang ook iets van carrière in de bestanden dus die wil je zeker weten niet verwijderen.

- EA_Neil
Neil.png
Bericht 53 van 54 (997 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos
Highlighted

Re: Foutmelding bij opstarten fifa20

★★ Apprentice
@EA_Neil ja klopt er staat ook idd carriere in de save maar ik dacht dat alles (behalve fut) met elkaar te maken had dus met andere woorden dlc/persoonlijke instellingen verwijderen is alles verwijderen

ik ben namelijk bezig met een "youth only" carriere en dat kost nogal veel tijd om dat op te zetten en ik heb nu voor me gevoel een goed team dus zou zonde zijn als ik die door eigen toe doen zou kwijt raken

maar goed thanks voor de info

maar goed thanks voor de info
Bericht 54 van 54 (993 Weergaven)

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help