Fifa punten niet gekregen

door e7d2e4dfa8c29fafdc523595d57509f0
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Fifa punten niet gekregen

Ik heb mijn fifa punten niet gekregen 1050 punten gaat het om maar ik heb wel bewijs dat het via mijn ideal is afgeschreven 😔

Bericht 1 van 3 (279 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Fifa punten niet gekregen

Community Manager

Hoi @e7d2e4dfa8c29fafdc523595d57509f0,

 

Soms kan het een paar uren duren voordat de punten op je account komen. Ik raad je aan om minsten 24 uur te wachten, en om de stekker van je console uit te trekken, een minuutje wachten, en dan weer inpluggen.

Als je ze daarna nog steeds niet hebt, neem dan alsjeblieft contact op met onze live support. Wij kunnen niet met vermiste content helpen op de forums, maar zij kunnen ervoor zorgen dat jij je punten krijgt.

EA_QueenBeeAHQ.png



Wees aardig voor elkaar | Be kind to each other

In thread bekijken

Bericht 2 van 3 (272 Weergaven)

Alle reacties

Re: Fifa punten niet gekregen

Community Manager

Hoi @e7d2e4dfa8c29fafdc523595d57509f0,

 

Soms kan het een paar uren duren voordat de punten op je account komen. Ik raad je aan om minsten 24 uur te wachten, en om de stekker van je console uit te trekken, een minuutje wachten, en dan weer inpluggen.

Als je ze daarna nog steeds niet hebt, neem dan alsjeblieft contact op met onze live support. Wij kunnen niet met vermiste content helpen op de forums, maar zij kunnen ervoor zorgen dat jij je punten krijgt.

EA_QueenBeeAHQ.png



Wees aardig voor elkaar | Be kind to each other
Bericht 2 van 3 (273 Weergaven)

Re: Fifa punten niet gekregen

★★★★★ Expert
Welke FIFA en waar heb je ze gekocht, @e7d2e4dfa8c29fafdc523595d57509f0?
FIFA22 heeft een eigen forumtak en start hier: https://answers.ea.com/t5/FIFA-22/ct-p/fifa-22-nl

Bij Origin kan het tot wel 36 uren duren voordat de koop is verwerkt. Andere winkels zullen andere tijden en voorwaarden hebben. Je dient contact opnemen met hun.

Nagaan dat je ze voor de juiste speluitgave en platform koopt, dat met de juiste account(s) doet.

Aangezien persoonlijke zaken betreft je EA / Origin account niet afgehandeld worden via het forum, dien je zelf contact opnemen met de helpdesk.

Groetjes.
Bericht 3 van 3 (267 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help