Fifa 21 - Dit apparaat is geblokkeerd voor ultimate team

door blauw_Kalkoen
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Re: Fifa 21 geblokkeerd voor ultimate team

★★★★★ Novice

mijn ps is : temp-741452

mijn email is : [edit: email address removed]

 

ik kan ook niet inloggen op FUT

Bericht 21 van 434 (2.014 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Fifa 21 geblokkeerd voor ultimate team

★ Guide

Ik heb sinds maandig dit probleem en heb al 4x gebeld. Ik snap dat ea problemen kan hebben maar zo lang? En waarschijnlijk gaat iedereen die dit probleem heeft geen weekend leaque kunnen spelen. Gaan we daarvoor gecompenseerd worden aangezien de meeste gewoon 60+ euro betaald hebben? Nee ea kennende natuurlijk niet. We betalen ervoor en kunnen niet spelen, weetje hoe gek dat klinkt? 

Bericht 22 van 434 (2.000 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Ps4 fifa 21 geblokkeerd

★ Guide

Je kan het beste ea help een verzoek sturen en je kan ook naar het Nederlands nummer bellen(waar je trouwens geen nederlander aan de lijn krijgt en dus engels moet gaan praten). Ik ben nu sinds maandag bezig en ben nog aan het wachten dus het gaat wel een tijdje duren en dan zelfs hopen dat ze het fixen.

Bericht 23 van 434 (1.925 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Fifa 21 geblokkeerd voor ultimate team

★★★★★ Novice

ja he ik heb ook al sinds maandag ze halen zomaar 550 K van me acc en heb ook al 3x gebeld nou ik heb nu 350 euro aan packs uit gegeven nou dit is ook het laatste wat ik aan fifa punten haal. ik heb zelfs 90 euro betaald voor de game en dan gaan ze me zomaar bannen. ea kenende compenseren ze niet nee wss gaan ze dan zeggen ja je moet 50 euro exstra betalen ofz

 

Bericht 24 van 434 (2.018 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Fifa 21 - Dit apparaat is geblokkeerd voor ultimate team

★ Novice
@blauw_Kalkoen Ik heb precies hetzelfde probleem.. is het al opgelost?
Bericht 25 van 434 (1.990 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Apparaat

★★★ Newbie

Ik starte net zoals normaal gesproken mijn ultimate team op. Maar toen kreeg ik een bericht dat mijn apparaat geblokeerd is voor UT. kan iemand mij helpen?

Bericht 26 van 434 (1.909 Weergaven)

Re: Fifa 21 - Dit apparaat is geblokkeerd voor ultimate team

★★★ Novice

Ik heb dit probleem ook, heb 2 dagen geleden een verzoek gedaan en er staat dat het in behandeling is, kan ik nog weer op mijn ultimate team??😬 Ik had het verzoek dat er een hacker op zat en ik onterecht gebanned ben.

Bericht 27 van 434 (1.980 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Fifa 21 - Dit apparaat is geblokkeerd voor ultimate team

★★★★★ Novice
@Savenije03 Hoezo wordt je geband als een hacker op je acc zit?
Bericht 28 van 434 (1.968 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Fifa 21 - Dit apparaat is geblokkeerd voor ultimate team

★★★★★ Novice
@ThomasKoene Niemand wordt geholpen ze zeggen gewoon je hebt dit gedaan zonder dat je het hebt gedaan en dan heb je weer geld verspilt ea kenende
Bericht 29 van 434 (1.962 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Fifa 21 - Dit apparaat is geblokkeerd voor ultimate team

★★★★ Novice

Ja ik wacht ook al 1 week maar nog niks gehoord heb zelf 100 euro uitgegeven en eindstand kan ik gwn niet die spel spelen echt belachelijk wat ea doet 

Bericht 30 van 434 (1.955 Weergaven)

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help