Re: Speltype carrière loopt continu vast

door Zoerkous63
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Re: Speltype carrière loopt continu vast

EA SPORTS FC Team
Ik zie inderdaad de transferperiode vaak genoemd worden, maar zie ook meldingen dat dit voorkomt in andere delen van de carrière modus.
Jason.png
Bericht 61 van 150 (4.157 Weergaven)

Re: Speltype carrière loopt continu vast

★★★★★ Novice
@EA_Jason Vaak loopt hij vast na ongeveer een uur spelen. Als ik dan opnieuw opstart kan hij soms na een minuut alweer vastlopen.
Ik blijf proberen met de verbinding uit. Ik heb even getest in spelers carrière en daar gaat het wel goed tot nu toe. Dus hij loopt alleen vast in manager carrière (althans bij mij Standard smile)
Bericht 62 van 150 (4.146 Weergaven)

Fifa 20 carrière loopt vast ps4

★★ Novice

Nadat ik begonnen ben met mijn 2e seizoen als manager loopt het spel constant vast. Ik lees dat er veel mensen het zelfde probleem hebben, vind alleen nergens de oplossing, hoe ver zijn jullie hier mee?

Bericht 63 van 150 (4.057 Weergaven)
0 Kudos

Re: Fifa 20 keeps freezing ps4

★★★ Novice
@EA_Jason Bij mij loopt fifa 20 continu vast in de carriere modus. Het systeem is volledig voorzien van updates, de PS4 staat stabiel en ventileert goed, ik heb het spel al eraf gegooid en opnieuw geinstalleerd en ik speel niet online. Wat kan ik nog doen?
Bericht 64 van 150 (4.060 Weergaven)
0 Kudos

Re: Fifa 20 keeps freezing ps4

EA SPORTS FC Team

Hoe werkt het met een nieuwe save, hebben jullie daar ook problemen mee?

 

Op het Engelse forum zie ik er niet al te veel meldingen over en ons QA team dacht dat het misschien aan een corrupte save zou liggen. 

 

Maak in ieder geval een backup van jouw bestaande save.

Jason.png
Bericht 65 van 150 (4.018 Weergaven)
0 Kudos

Re: Fifa 20 keeps freezing ps4

★★ Apprentice
@EA_Jason Ik heb opnieuw de problemen bij 3 verschillende carrières dus het ligt echt niet aan corrupte saves. Ik heb wel mijn internet weer aangezet om updates te krijgen en ook FUT te kunnen spelen. Het kan ook niet de bedoeling zijn telkens internet op je console uit te moeten zetten bij een game.
Bericht 66 van 150 (4.013 Weergaven)

Re: Fifa 20 keeps freezing ps4

EA SPORTS FC Team

Dat klopt inderdaad, dat hoort niet te gebeuren. 

 

@thuijbers24 Hoe werkt het bij jou wanneer je het internet op jouw console uitschakelt? 

 

Ik probeer wat meer voorbeelden te verzamelen van gevallen waarin het wel werkt zonder internet zodat ik het door kan geven aan de juiste teams. 

 

Jullie kunnen desnoods nog deze stappen proberen om na te gaan of het dan wel werkt met de internetverbinding: 

 

https://answers.ea.com/t5/Technische-problemen/info-FIFA-19-verbindingsproblemen-oplossen/m-p/733513...

Jason.png
Bericht 67 van 150 (4.001 Weergaven)

Re: Fifa 20 keeps freezing ps4

★★★ Novice
@EA_Jason Hoi Jason, bedankt voor je reactie. Ik speel eigenlijk nooit met een internetverbinding. Die heb ik laatst aangezet enkel om te updaten. Helaas werkte het ook niet na de laatste update (1.14). En het spel loopt vast op allerlei verschillende momenten dus niet op een vaste datum. Alvast dank!
Bericht 68 van 150 (3.988 Weergaven)

Re: Fifa 20 keeps freezing ps4

★★ Novice

@EA_Jason 

 

Ook bij mij loopt Fifa20 continue vast bij careermode.

Ik speel op de PS4.

 

Dit begon een paar maanden geleden waarbij het heel af en toe gebeurde. De laatste tijd steeds meer en kan ik moet ik bijna na elke wedstrijd het spel opnieuw opstarten omdat deze vastloopt. Dit gebeurd op verschillende momenten en lijkt steeds vaker plaats te vinden.

 

Heb diverse oplossingen geprobeerd die hier waren geopperd. Ook mijn internet uitschakelen heeft geen zin.

 

Bij eerdere versies van FIFA heb ik hier nooit last van gehad.

 

Hoop dat hier toch een oplossing voor komt want dit bederft echt de spelvreugde voor mij.

 

Zie het bijgevoegde voorbeeld voor een wedstrijd, X of O indrukken en er gebeurd niets.

 

 

 

 

Bericht 69 van 150 (3.979 Weergaven)

Re: Fifa 20 keeps freezing ps4

★★★ Novice
@EA_Jason Hier speelt de game ook niet normaal vet traag eigenlijk niet speelbaar wat moet ik hier aan doen is nu al 3 dagen zo....
Bericht 70 van 150 (3.952 Weergaven)
0 Kudos

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help