Re: FIFA Ultimate team account overzetten naar andere psn account

door EA_Jason
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Re: FIFA Ultimate team account overzetten naar andere psn account

★ Novice

Hallo,

 

Wij wonen hier gezamenlijk in een studentenhuis en spelen allemaal op hetzelfde psn account. Een van ons gaat binnenkort het huis uit en is eigenlijk de enige persoon die ultimate team speelt. Nou willen wij graag ons psn account behouden, maar diegene die eruit gaat wilt graag doorspelen met zijn ultimate team. Is het mogelijk om de opgeslagen data van fifa en ultimate team account over te zetten naar een nieuw psn account, zodat hij zijn ultimate team account kan blijven gebruiken, zonder ons psn account te gebruiken.

 

Groetjes,

Bericht 11 van 15 (2.552 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: FIFA Ultimate team account overzetten naar andere psn account

EA SPORTS FC Team

Hallo @Rickytje,

 

Dat is het gevaar wanneer er meerdere personen op 1 account spelen, het is niet mogelijk om de vooruitgang over te zetten naar een nieuw account Frown

 

Ik ben bang dat er maar 2 oplossing zijn:

 

  1. Of hij speelt door met dat PSN account en behoudt de vooruitgang.
  2. Of hij maakt een nieuw PSN account aan en begint met een nieuw FUT team.

Helaas zijn er geen andere oplossingen.

Jason.png
Bericht 12 van 15 (2.549 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: FIFA Ultimate team account overzetten naar andere psn account

★★★★ Novice

Beste Jason,

 

Tot op heden is er geen communicatie meer gekomen van EA hierover. Voor de rest heb ik toch weer fifa 20 aangekocht om telkens op FUT online het deksel op de neus te krijgen. Ik heb een redelijk oke team na 150-170 matchen te spelen in Squad battles. Telkens als ik online speel kom ik uit tegen een ICON team, Ronaldo, Messi en zo verder en is mijn beste kaart Dzeko 87 scream die ik eerlijk heb behaald door de objectives te doen. Wat is jullie oplossing hiervoor of blijven we gewoon aan ons lot overgelaten? Ik merk dat wij als Belg duidelijk een minderwaardige klant zijn omdat we niet pay to win kunnen doen, want we weten alle 2 dat er in gratis packs enkel brol zit. (Heeuj weeral Henderson.) Graag een duidelijk antwoord/aparte servers/aparte objectives voor Belgische spelers.

 

Alvast bedankt voor uw antwoord.

Bericht 13 van 15 (2.117 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos
Highlighted

Re: FIFA Ultimate team account overzetten naar andere psn account

EA SPORTS FC Team

Sorry? Ik heb toch aangeven wat de mogelijkheden zijn? Tongue out

 

Dat je in België woont heeft nergens wat mee te maken, ik probeer iedereen te helpen. Alle packs hebben dezelfde kansen die aangegeven zijn en er zit geen verschil tussen of je ze koopt of dat je ze gratis krijgt. 

 

Maar waar wil je een oplossing voor? Je wilt slechtere tegenstanders, betere items uit packs en aparte objectives alleen voor Belgische spelers?

Jason.png
Bericht 14 van 15 (2.104 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: FIFA Ultimate team account overzetten naar andere psn account

★★★ Newbie

Ik heb een vraagje hoe kan het dat mijn team anders is op mijn ps4 en op de app heb ik wel alle goeie spelers en ik zit op het zelfde account .eergister had ik deze spelers nog op men ps4 maar nu niet meer . Mvg wesleyroode

Bericht 15 van 15 (968 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help