Re: FIFA Ultimate team account overzetten naar andere psn account

door Ilias_B71022
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

FIFA Ultimate team account overzetten naar andere psn account

★ Novice

Hallo EA,

 

Ik had een vraagje:

Kan je je FIFA ulitmate team overzetten naar een andere playstation account, want het EA account koppelen is al gelukt, maar ik kan dan op het andere account niet op hetzelfde ultimate team account als op mijn eerste account? zouden jullie mij hier bij kunnen helpen. 

 

Met vriendelijke groet,

Mickey de Kort

Bericht 1 van 15 (12.422 Weergaven)

Re: FIFA Ultimate team account overzetten naar andere psn account

EA SPORTS FC Team

Hallo @MickeydeKort19,

 

Het is niet mogelijk om jouw Ultimate Team over te zetten naar een ander account, waarom wil je dit doen?

Jason.png
Bericht 2 van 15 (12.329 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: FIFA Ultimate team account overzetten naar andere psn account

★★★ Novice

Simpel ik wil nog steeds de mogelijkheid om fifa points te kunnen kopen

Hier soms andere oplossing vermits ultimate team gelinkt is aan me Belgische psn

Bericht 3 van 15 (12.067 Weergaven)

Re: FIFA Ultimate team account overzetten naar andere psn account

EA SPORTS FC Team

Ik ben bang dat ik daarbij niet kan helpen.

 

Je kunt het bij de helpdesk proberen maar ik denk dat ook zij vrij weinig hieraan kunnen veranderen:

 

We zijn telefonisch te bereiken op de volgende telefoonnummers op maandag t/m vrijdag van 12:00 tot 21:00.


- Nederland: 020 80 83 219 (lokaal tarief)
- België: 02 808 4590 (lokaal tarief)


Of stel een terugbelverzoek in via https://help.ea.com/nl/contact-us/

Jason.png
Bericht 4 van 15 (12.061 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: FIFA Ultimate team account overzetten naar andere psn account

★★★ Novice

Dus jullie laten de Belgische spelers aan hun lot over

Jullie bij ea begrijpen toch dat dit spel pay to win is en niet play to win

Wel door ons fifa points als enige weg te nemen brengt ea alle Belgische spelers in het nadeel

Er moet hier toch een oplossing voor zijn ?

Bv Belgische spelers eenmalig de kans geven om hun ultimate team over te zetten

Of een leeftijd op fifa points zetten maar op deze manier werkt dit niet meer

Ik hoop bij hoog en laag dat er nog vele landen volgen dan zullen jullie bij ea niet anders kunnen dan met oplossing komen

Bericht 5 van 15 (12.052 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: FIFA Ultimate team account overzetten naar andere psn account

★★★ Novice

Jullie dwingen de Belgische spelers eigenlijk om tegen de regels in points of coins te kopen ale ea dit kan toch nie om als betalende speler zo behandeld te worden

Bericht 6 van 15 (12.048 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: FIFA Ultimate team account overzetten naar andere psn account

EA SPORTS FC Team

Na verdere gesprekken met de Belgische autoriteiten, hebben we besloten om geen FIFA-punten meer te koop aan te bieden in België. We zijn bezig om deze veranderingen door te voeren tegen 31 januari 2019, zowel in onze FIFA console- als PC games. Dit betekent dat spelers in België geen punten meer zullen kunnen kopen om FIFA Ultimate Team pakketten te verkrijgen. Spelers hebben wel nog steeds toegang tot de Ultimate Team spelmodus en kunnen met hun huidige spelers verder spelen. Alle inhoud van het spel kan, zoals altijd het geval geweest is, gewonnen worden door het spel te spelen en spelers kunnen blijven gebruikmaken van munten en de transfermarkt. Alle spelers in België die bestaande FIFA-punten in hun account hebben, kunnen deze blijven gebruiken, maar ze zullen er geen meer kunnen kopen. We wensen onze verontschuldigingen aan te bieden aan onze spelers in België voor het ongemak dat deze wijziging met zich meebrengt.

 

Wij streven ernaar om onze spelers keuze, billijkheid, waarde en plezier aan te bieden in al onze games. We geven hen niet alleen verschillende opties voor de manier waarop ze spelen, maar we nemen bovendien ook de kansen per pakket op in onze games voor de transparantie die onze spelers wensen om weloverwogen inhoudelijke keuzes te maken. Hoewel we deze stap zetten, zijn we het niet eens met de interpretatie van de wet door de Belgische autoriteiten en blijven we zoeken naar meer duidelijkheid hierover. De impact van deze wijziging op FIFA Ultimate Team in België heeft geen wezenlijke impact op onze financiële prestaties.

 

https://www.ea.com/en-ca/news/fifa-points-belgium

Jason.png
Bericht 7 van 15 (12.046 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: FIFA Ultimate team account overzetten naar andere psn account

★★★ Newbie
hallo,
ik ben mijn gegevens van mijn vorige psn account kwijt geraak en wil mijn fut team niet kwijt raken het koppelen is gelukt maar team staat er nog niet op kunnen jullie er voor zorgen ik heb bewijs dat het mijn team is d.m.v. de companion app enz
Bericht 8 van 15 (11.888 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: FIFA Ultimate team account overzetten naar andere psn account

★★★ Newbie
ik heb zelfs voor de 2de keer fifa gekocht voor 60 euro
Bericht 9 van 15 (11.885 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: FIFA Ultimate team account overzetten naar andere psn account

EA SPORTS FC Team

De enige manier om verder te spelen met jouw team is door toegang te krijgen tot het PSN account, neem hiervoor contact op met PlayStation.

Jason.png
Bericht 10 van 15 (11.882 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help