Re: FIFA 20 player pick bug ultimate team

door marijn2014
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

FIFA 20 player pick bug ultimate team

★ Novice

There is a player pick loan fut shapeshifters pp stock in my keep items and whenever i try to get it out i get a notification that says: there was a problem communicating with the FIFA ultimate team servers. Please try again later 

but ive had This glitch for over a month 

Bericht 1 van 7 (660 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: FIFA 20 player pick bug ultimate team

★★★★★ Expert
Welkom op het Nederlandstalige forum, @marijn2014.


Het spel op nieuw starten.

Zorg dat je verbonden bent met het internet, met een bekabelde internetverbinding.

Je spelconsole opnieuw starten.

Controleer de instellingen voor datum en tijd, als de taal en locatie.

Je spelconsole volledig uitschakelen. Alle kabels losmaken. Wacht een paar minuten. Je platform weer starten, alleen TV en bekabelde controller. Alle andere apparaten dienen uitgeschakeld en losgekoppeld blijven.

Spelconsoles vereisten een apart, betaald en geldig abonnement om de online functies kunnen gebruiken.

Controleer dat je met de juiste accounts bent aangemeld.

Zorg dat je spelconsole volledig is bijgewerkt.


Groetjes.
Bericht 2 van 7 (640 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: FIFA 20 player pick bug ultimate team

Community Manager (retired)
Hey @marijn2014,

Als het alleen deze pick is dan is het erg waarschijnlijk dat de pack moeite heeft bij het vinden van de mogelijke spelers in onze database die deze pack kan aanbieden. Ik weet niet 100% zeker of dit nog aangepast kan worden omdat het om Fifa 20 gaat. Houdt dit je tegen verder packs te halen, te openen en te spelen of is het meer vervelend omdat er telkens een eentje staat bij packs?

- EA_Neil
Neil.png
Bericht 3 van 7 (633 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: FIFA 20 player pick bug ultimate team

★ Novice

Als ik een pack wil openen komt er te staan “it looks like You have some items to deal with” dus dat is dan die player pick maar die krijg ik niet weg.

Bericht 4 van 7 (626 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: FIFA 20 player pick bug ultimate team

★ Novice
Bericht 5 van 7 (625 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: FIFA 20 player pick bug ultimate team

Community Manager (retired)
@marijn2014,

Dat is inderdaad vervelend. Ik zal zien wat ik door kan spelen aan mijn kant maar ik kan helaas geen beloftes maken omdat we niet rechtstreeks packs kunnen verwijderen vanuit onze helpdesk. Het voelt alsof deze pack geen keuzes kan vinden aan onze kant en daarom een foutmelding geeft wat mogelijk door het game team aangepast zou moeten worden wat wat lastiger kan zijn omdat het om Fifa 20 gaat.

- EA_Neil
Neil.png
Bericht 6 van 7 (606 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: FIFA 20 player pick bug ultimate team

★ Novice

@EA_Neil 

 

bedankt, laat maar iets weten als je iets hebt kunnen regelen.

Bericht 7 van 7 (599 Weergaven)

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help