FIFA 19 Transfermarkt Toegang

door EA_Jason
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

FIFA 19 Transfermarkt Toegang

EA SPORTS FC Team

FIFA19apps.jpg

 

Sommige spelers die toegang hebben tot de Web- en Companion Apps willen mogelijk gebruik maken van de Transfermarkt. Je kunt gebruik maken van de Transfermarkt door op het transfers logo te klikken aan de linkerzijde van de Web App.

 

Toegang tot de Transfermarkt is niet iets dat we aan jou kunnen geven. Het kan niet via het forums of via onze helpdesk.

 

Als je geen toegang hebt gekregen tot de transfermarkt, zal je een bericht krijgen met de reden waarom. Een volledige uitleg van deze berichten en wat ze betekenen kan je vinden in dit artikel.

Jason.png
Bericht 1 van 16 (2.459 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: FIFA 19 Transfermarkt Toegang

★★★ Newbie

ik heb geen toegang gekregen tot de transfermarkt op de webapp maar ik weet niet waarom en ik heb ook geen berichtje gehad.

 

mvgr. martijn

Bericht 2 van 16 (2.373 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: FIFA 19 Transfermarkt Toegang

★★★ Newbie

Ik kan niet bij de transfermarkt op de web-app, maar ik heb ook geen mail gehad met de reden....

 

Gr Mannes

Bericht 3 van 16 (2.137 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: FIFA 19 Transfermarkt Toegang

EA SPORTS FC Team

@mannesgame Post anders even een screenshot van de melding die je te zien krijgt en dan zal ik het voor je verder onderzoeken. 

Jason.png
Bericht 4 van 16 (2.127 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: FIFA 19 Transfermarkt Toegang

★★★ Newbie

Het screenshot:

Bericht 5 van 16 (2.120 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: FIFA 19 Transfermarkt Toegang

★★ Novice

Beste heer/mevrouw

 

Zelfde verhaal als "mannesgame" hier. Sinds de release datum tot nu geen toegang tot de transfermarkt via het web of de companion app. Heb me nooit misdragen of valsgespeeld op dit of een andere EA game. Ik snap dus niet waarom de transfermarkt gesloten is. In de bijlage vindt u een foto van de melding die ik ontvang. Zou u mij kunnen uitleggen waarom ik geen toegang heb? Ik betaal gewoon 60 euro voor dit spel, stop 20 euro aan FIFA points in het spel en betaal jaarlijks 60 euro aan Xbox live kosten. Vindt het persoonlijk een beetje lullig dat ik dan niet van de mogelijkheden gebruik kan maken terwijl vrienden van mij er wel degelijk gebruik van kunnen maken. Hopelijk komt u tot een oplossing waardoor ik de transfermarkt gewoon kan gebruiken.

 

Met vriendelijke groet,

 

RoySoldier

Bericht 6 van 16 (2.109 Weergaven)

Re: FIFA 19 Transfermarkt Toegang

[ Bewerkt ]
★★ Novice

Dit geld tevens niet alleen voor mij, maar ik spreek vanuit elke FUT 19 speler die onterecht geen toegang hebben. Hopelijk draait EA bij zinnen en zien jullie ook in dat een hele hoop klanten verloren kunnen gaan door dit soort geintjes!

Bericht 7 van 16 (2.107 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: FIFA 19 Transfermarkt Toegang

★★★★★ Newbie
Zo is het maar net!
Bericht 8 van 16 (2.094 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: FIFA 19 Transfermarkt Toegang

★★★ Newbie

Ik heb dit ook, er staat dat ik meer fut moet spelen om toegang te krijgen. Maar ik heb al veel potjes gespeeld. 

Bericht 9 van 16 (2.061 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: FIFA 19 Transfermarkt Toegang

★★ Novice

Goedemorgen, Ik heb geen toegang tot de transfer markt en er staat dat ik nog verder moet spelen in FUT.

 

Ik vind het onbegrijpelijk dat EA een verschil maakt tussen spelers die 100 wedstrijden of 20 wedstrijden per week spelen. We betalen namelijk allemaal hetzelfde bedrag. Mijn inziens heeft iedereen recht tot de transfer markt behalve als je natuurlijk handelt in strijd met de regels.

 

Maar wat doet EA nu, ze handelen zelf in strijd met de wet om niet iedereen toegang te geven, terwijl iedereen betaald voor deze game. Ik zou graag opheldering ontvangen wanneer deze vrij wordt gespeeld, daar moet toch een richtlijn voor zijn?

 

anders is het echt totale willekeur. 

 

Gr,

 

Mark

Bericht 10 van 16 (2.023 Weergaven)

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help