FIFA 14 en 15 voor PC, tweedehands

door Bleichjaeger12
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

FIFA 14 en 15 voor PC, tweedehands

★★★★★ Newbie

Ik heb FIFA 14 en 15 in een kringloopwinkel gekocht. Productcodes heb ik maar ik kan niet installeren. Als ik de codes invoer dan vraagt hij opnieuw. Wat moet ik doen?

Bericht 1 van 5 (791 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: FIFA 14 en 15 voor PC, tweedehands

★★★★★ Expert
Teruggaan naar deze winkel en je probeer jouw geld terug te vragen, @Bleichjaeger12.
De productcodes zijn eenmalig te gebruiken en blijven gekoppeld aan het EA / Origin account, waarmee dat toen is gedaan.
Tweedehands gekochte als gekregen producten, zijn neit nogmaals te gebruiken. Ook niet op een andere, nieuw EA / Origin account

Mogelijk werken deze verouderde spellen niet meer (goed) op de nieuwere computers.


Groetjes.

In thread bekijken

Bericht 2 van 5 (782 Weergaven)

Alle reacties

Re: FIFA 14 en 15 voor PC, tweedehands

★★★★★ Expert
Teruggaan naar deze winkel en je probeer jouw geld terug te vragen, @Bleichjaeger12.
De productcodes zijn eenmalig te gebruiken en blijven gekoppeld aan het EA / Origin account, waarmee dat toen is gedaan.
Tweedehands gekochte als gekregen producten, zijn neit nogmaals te gebruiken. Ook niet op een andere, nieuw EA / Origin account

Mogelijk werken deze verouderde spellen niet meer (goed) op de nieuwere computers.


Groetjes.
Bericht 2 van 5 (783 Weergaven)

Re: FIFA 14 en 15 voor PC, tweedehands

Community Manager
Hey @Bleichjaeger12,

Helaas is inderdaad de enige optie terug gaan naar de winkel, zoals RealSimmor0 aangeeft. De productcodes zijn namelijk maar éénmalig te gebruiken en ik heb het vermoeden dat die al waarschijnlijk al lang geleden zijn ingewisseld op een EA account, helaas.
EA_LeeuwAHQ
Bericht 3 van 5 (759 Weergaven)

Re: FIFA 14 en 15 voor PC, tweedehands

★★★★★ Newbie

Ah jammer. Nou bedankt voor jullie hulp!

 

Groetjes! 

Bericht 4 van 5 (747 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: FIFA 14 en 15 voor PC, tweedehands

[ Bewerkt ]
Community Manager

@Bleichjaeger12, geen dank!

EA_LeeuwAHQ
Bericht 5 van 5 (740 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help