Re: Eerste transferban door snipen

door adamganster
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Re: Eerste transferban door snipen

★★★ Newbie
  1. Ik had iemand 12k gegeven daardoor ben ik lang geband van de transfermarkt vindt ik niet leuk krijg geen beter team ik wist het niet geef me markt teurg plsss 
Bericht 21 van 29 (1.119 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Eerste transferban door snipen

★★★ Newbie

Mag ik dat ook weten

 

Bericht 22 van 29 (1.119 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Eerste transferban door snipen

[ Bewerkt ]
EA SPORTS FC Team

In dat geval lijkt de sanctie correct @lenwijers, aangezien je aangeeft dat onze regels overtreden zijn. 

 

Wat wil je erover weten?

Jason.png
Bericht 23 van 29 (1.115 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Eerste transferban door snipen

★★★ Newbie

Maar ea kan je pls unbanen ik wist niet dat je kon geband worden pls naam is (je voor hoofd je achter hoofd)

Bericht 24 van 29 (985 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Eerste transferban door snipen

EA SPORTS FC Team

Als je inderdaad de regels hebt overtreden, dan wordt de sanctie waarschijnlijk niet opgeheven @adamganster.

 

Als je denkt dat wij een fout hebben gemaakt omdat je geen regels hebt overtreden, dan kan je contact opnemen met ons ToS team:

 

https://help.ea.com/nl/help/account/information-about-banned-or-suspended-accounts/

Jason.png
Bericht 25 van 29 (962 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Eerste transferban door snipen

★★★ Newbie
@EA_Jason Nee is niet waar maar oké opeens
Bericht 26 van 29 (901 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Eerste transferban door snipen

★★★ Novice

Hallo, ik kreeg ook de melding da ik gebanned ben op transfermarkt en kan er ook niet op maar ik heb geen enkele mail ontvangen over dat ik een ban heb gekregen en op ea help staat ook niet dat ik een ban heb? Zou u mij kunnen helpen? 

Bericht 27 van 29 (339 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Eerste transferban door snipen

★★★ Novice
@EA_Jason Ik heb ook een transferban gekregen en kan niet op de transfermark maar ik heb geen enkele mail ontvangen en op ea help staat ook dat ik geen enkele ban heb? Zou u mij kunnen helpen?
Bericht 28 van 29 (331 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Eerste transferban door snipen

★★★★★ Expert
Dit is al een ouder onderwerp en iets anders, @dantekerkhove. Het is niet nodig je reacties herhaald te plaatsen.
Zie het geregen e-mail bericht voor meer informatie en stappen zelf doen.
De schorsingen / verbanningen worden niet afgehandeld via het forum en helpdesk.

Groetjes.
Bericht 29 van 29 (316 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help