Re: Ea servers kunnen je verzoek niet verhelpen

door DaanvanBrink14
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Ea servers kunnen je verzoek niet verhelpen

★ Novice

In mijn allerlaatste pot wl ging het erom of ik wel of niet elite 3 ging eindigen. Uiteindelijk won ik met 2-1 na de wedstrijd kreeg ik de melding... De ea servers kunnen je verzoek op dit moment niet verwerken... Ook al had ik gewonnen en was de wedstrijd afgelopen had ik alsnog verloren. Nu loop ik mijn elite 3 rewards mis door jullie.

 

Dit is een fout in fifa die al vaker voor komt. Als ea je verzoek niet kan verwerken wordt je uit fut gegooid.

 

Ik verwacht een compensatie van jullie

 

Ps. Mijn internet is goed. 

Bericht 1 van 12 (3.478 Weergaven)
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Ea servers kunnen je verzoek niet verhelpen

EA SPORTS FC Team

Sorry voor de late reactie, het is nogal bedrijvig op werk Wink

 

Probeer het eens voor de zekerheid met een kabel. Zet desnoods jouw console/pc ergens anders neer zodat je de kabel kunt gebruiken (wees wel voorzichtig) en kijk of het een verbetering geeft.

 

Ik bedoel, gamen via wi-fi wordt nooit echt aangeraden.

Jason.png

In thread bekijken

Bericht 9 van 12 (3.318 Weergaven)

Alle reacties

Re: Ea servers kunnen je verzoek niet verhelpen

EA SPORTS FC Team

Hey @bhomecamp,

 

Ik kan je geen compensatie geven, helemaal niet voor iets wat er uit ziet als een disconnect.

 

Wat denk jij dat er aan de hand was?

Jason.png
Bericht 2 van 12 (3.448 Weergaven)
0 Kudos

Re: Ea servers kunnen je verzoek niet verhelpen

★ Novice

Nou wat ik denk. Dit is een fout van EA. Wanneer de servers het te druk hebben kunnen ze het niet meer aan. Enorm veel mensen hebben dit probleem tijdens de WL dit weekend precies hetzelfde. Dit gebeurt bij mensen soms 4x achter elkaar. Het gebeurt gewoon wanneer de servers zwak zijn. Enorm jammer dat EA dit na vele jaren nog steeds niet op de rit heeft. 

Bericht 3 van 12 (3.416 Weergaven)
0 Kudos

Re: Ea servers kunnen je verzoek niet verhelpen

EA SPORTS FC Team

Zoals ik al zei, ik ben er niet van op de hoogte dat er problemen zijn met de servers.

 

We hadden dit weekend wel wat problemen, maar zoals je gemerkt hebt heeft iedereen daar last van gehad. In dit geval heb jij er af en toe last van. Je kunt proberen om de verbinding te verbeteren en controleren of je dan hetzelfde probleem hebt. 

Jason.png
Bericht 4 van 12 (3.408 Weergaven)
0 Kudos

Re: Ea servers kunnen je verzoek niet verhelpen

★★★ Newbie

Ik heb het nu na elke wedstrijd dat en zegt ik kan uw verzoek niet verwerken en verlies hoer heel veel punten door

Bericht 5 van 12 (3.355 Weergaven)

Re: Ea servers kunnen je verzoek niet verhelpen

EA SPORTS FC Team

Na elke wedstrijd?

 

Zou je misschien wat informatie kunnen geven over jouw thuisnetwerk, op deze manier kunnen we dat uitsluiten. Gaat het om Squad Battles, Rivals, of iets anders?

 

De info die ik nodig heb is:

 

- Kabel

- Vast IP adres

- DMZ

- NAT Ype

- Andere routers/extenders?

Jason.png
Bericht 6 van 12 (3.348 Weergaven)
0 Kudos

Re: Ea servers kunnen je verzoek niet verhelpen

★★★ Newbie

Ik heb geen internetkabel maar ik kan de wedstrijd gewoon zonder problemen spelen alleen na de wedstrijd laad hij heel lang en dan krijg ik mijn beloning niet.   

 

Ik zit opdezelfde router in het hele huis 

 

en hoe vind ik waar de rest staat

Bericht 7 van 12 (3.341 Weergaven)

Re: Ea servers kunnen je verzoek niet verhelpen

★★★ Newbie

Rivals speel ik

Bericht 8 van 12 (3.330 Weergaven)

Re: Ea servers kunnen je verzoek niet verhelpen

EA SPORTS FC Team

Sorry voor de late reactie, het is nogal bedrijvig op werk Wink

 

Probeer het eens voor de zekerheid met een kabel. Zet desnoods jouw console/pc ergens anders neer zodat je de kabel kunt gebruiken (wees wel voorzichtig) en kijk of het een verbetering geeft.

 

Ik bedoel, gamen via wi-fi wordt nooit echt aangeraden.

Jason.png
Bericht 9 van 12 (3.319 Weergaven)

Re: Ea servers kunnen je verzoek niet verhelpen

★★★ Newbie
@bhomecamp Is het bij jou al opgelost ik heb ook internet kabel dus dat is goed weet niet wat ik moet doen
Bericht 10 van 12 (2.403 Weergaven)
0 Kudos

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help