EA account opzeggen / verwijderen / stoppen

door NewMeNL
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

EA account opzeggen / verwijderen / stoppen

★★ Novice

WEER moet ik een bericht sturen hierover. Ik wordt er echt ZIEK van. EA, moet ik EA gaan aanklagen of zo? Want jullie behouden mijn gegevens onwillig lang aan. Ik gebruik ht EA account al jaren niet meer en ik wil het opzeggen. Als ik rond zoek hoe ik dit kan doen, dan zegt EA dat hun het erg serieus nemen en dat ik het moet doen dmv contact op te zoeken. Dit heb ik inmiddels 3 keren gedaan, maar ik krijg gewoon geen antwoord via hun kanalen. Zelfs niet op instragram EA page. Reden van het opzeggen is dat ik het dus niet meer gebruik en ik wordt constant gestookt met berichten met EA-beveiligingscode, omdat iemand mij wellicht steeds probeerd te hacken. Dit wil ik gewoon stoppen. Doe nou eens wat EA voordat ik het hoger op trap. Ik vind dit echt niet normaal.

Bericht 1 van 14 (6.929 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: EA account opzeggen / verwijderen / stoppen

★★★ Apprentice

Hey!

Er is helemaal niks moeilijk aan het verwijderen van het account hoor.
Het enige wat je hoeft te doen is bellen met de Live Support.


NL: 020 80 83 219
BE: 02 808 45 90
(Geopend maandag tot en met vrijdag tussen 12:00 en 21:00)

Gewoon even je account verifiëren en dan verwijderen ze dat zo.
Heb ik al laten doen met een ander account van me ongeveer een jaar geleden. 

Duurde misschien 10 minuten.

In thread bekijken

Bericht 6 van 14 (6.841 Weergaven)

Alle reacties

Re: EA account opzeggen / verwijderen / stoppen

EA SPORTS FC Team

Hey @NewMeNL,

 

Voor meer informatie over account verwijderen, kan je dit artikel doornemen:

 

https://help.ea.com/nl/help/account/how-to-close-your-origin-account/

 

Wat je ook kunt doen is het mail adres, gebruikernsaam en telefoonnummer aan te passen zodat ze jouw account niet meer kunnen vinden en zodat je die codes niet meer krijgt. 

 

Maar wacht eens, een Instagram pagina van EA? We leveren geen support via Instagram, dus zou je mij misschien een linkje naar het account kunnen geven?

Jason.png
Bericht 2 van 14 (6.881 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: EA account opzeggen / verwijderen / stoppen

★★ Novice

Hi,

bedankt voor je reactie, maar dit is niet wat ik zoek. Ik wil mijn account gewoon helemaal en permanent verwijderen EA heeft mijn gegevens niet meer nodig en ik wil dat het verwijderd wordt bij jullie. Graag uitvoeren. Via de link kom ik niet verder om die opdracht te kunnen geven dan weer een FAQ helper page. De link ken in trouwens al. 

Bericht 3 van 14 (6.877 Weergaven)

Re: EA account opzeggen / verwijderen / stoppen

★★★ Newbie

EA voldoet duidelijk niet aan de Europese regels. Jullie maken opzeggen met opzet onduidelijk en ingewikkeld.

 

De wet schrijft voor dat opzeggen op dezelfde wijze moet verlopen als afsluiten. Dus regel je je account online, dan moet je ook online kunnen opzeggen.

 

De kletspraat van EA over 'wij nemen dit heel serieus' is bedoeld om het opzeggen te ontmoedigen.

 

Ik wil binnen een dag een antwoord van EA over hoe ze dit gaan oplossen, anders dien in een klacht in bij de toezichthouder.

Bericht 4 van 14 (6.869 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: EA account opzeggen / verwijderen / stoppen

★★ Novice
@doewap Ik ben het inderdaad super eens met jou! Dit moet onmiddellijke gebeuren.
Bericht 5 van 14 (6.865 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: EA account opzeggen / verwijderen / stoppen

★★★ Apprentice

Hey!

Er is helemaal niks moeilijk aan het verwijderen van het account hoor.
Het enige wat je hoeft te doen is bellen met de Live Support.


NL: 020 80 83 219
BE: 02 808 45 90
(Geopend maandag tot en met vrijdag tussen 12:00 en 21:00)

Gewoon even je account verifiëren en dan verwijderen ze dat zo.
Heb ik al laten doen met een ander account van me ongeveer een jaar geleden. 

Duurde misschien 10 minuten.

Bericht 6 van 14 (6.842 Weergaven)

Re: EA account opzeggen / verwijderen / stoppen

★★ Novice
@JustxMexJosie Als dit zo is dan is dit erg verborgen op de EA website. Ik zal morgen bellen en anders maandag tijdens werk uren. Ik laat wel weten hier of het gelukt is. Bedankt voor de tip!!
Bericht 7 van 14 (6.823 Weergaven)

Re: EA account opzeggen / verwijderen / stoppen

★★ Novice

Hi, ik heb gebeld en het is gelukt. Moest wel 40 minuten in de wachtrij staan, ze geven wel aan dat echt alles omtrent EA wordt verwijderd. Saved games, je aankopen, search history etc... bepaalde saved games kan je dan ook niet meer spelen. Succes mensen en tnx

Bericht 8 van 14 (6.798 Weergaven)

Re: EA account opzeggen / verwijderen / stoppen

★★★ Newbie

er wordt in nederland en in belgie niet opgenomen!!

 

hoe kunnen we nu een account laten verwijderen?

Bericht 9 van 14 (6.466 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: EA account opzeggen / verwijderen / stoppen

EA SPORTS FC Team

Klopt inderdaad @1972CRH, wegens de huidige sitautie is het niet mogelijk om telefonisch contact op te nemen.

 

gelukkig is onze helpdesk nog wel te bereiken via: https://help.ea.com/en/contact-us/

Jason.png
Bericht 10 van 14 (6.422 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help