Console ban/ Transfer ban

door estruiken
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Console ban/ Transfer ban

★★★ Newbie

Mijn minderjarige zoon heeft zowel een transfer als een console ban te pakken. Ik vind het nogal wat om een kind op deze manier te bestraffen zonder enige waarschuwing.  Ik heb de mail uitvoerig bekeken en zie als reden staan munten aan een vriend gegeven. Ik had dan een waarschuwing meer op zijn plaats gevonden. U zult begrijpen dat de psp en spellen niet uit een kind zijn eigen zak worden betaald. De psp 5 staat inmiddels al in pre order maar door deze opgelegde straf ben ik ernstig aan het twijfelen geslagen. Ik hoor graag van u waarom hiervoor is gekozen en hoe dit teruggedraaid kan worden.  Hij heeft getracht het zelf op te lossen maar naar ieder contact wordt hem iets anders beloofd en aangegeven dat hij geen ban had moeten hebben, vervolgens komt er een mail binnen dat zijn account is doorgelicht en de verbanning terrecht is.  

Bericht 1 van 1 (400 Weergaven)

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help