Communicatieprobleem met de FIFA Ultimate Team-servers

door LijpeBaksteen
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Communicatieprobleem met de FIFA Ultimate Team-servers

★★ Novice

Vanaf vanmiddag heb ik geen toegang meer tot de transfermarkt op mijn Fifa 19 account. Ik was een paar spelers voor goedkoper dan de lowest buy now prijs aan het zoeken en vervolgens werd ik uit FUT gegooid. Moest ik een code invullen, gedaan, was niks mis mee maar vervolgens kan ik dus de transfermarkt niet meer op. Ik kan al langer dan 2 uur niks meer op de transfermarkt doen. Ik krijg steeds de volgende melding: 'Communicatieprobleem met de FIFA Ultimate Team-servers. Probeer het later nog eens'. Dit terwijl vrienden van mij wel gewoon de transfermarkt op kunnen. Enig idee hoe dit verholpen kan worden/hoe lang dit zo blijft?

Termineger

Bericht 1 van 66 (4.477 Weergaven)

Geaccepteerde oplossing

Re: Communicatieprobleem met de FIFA Ultimate Team-servers

[ Bewerkt ]
EA SPORTS FC Team

Edit:

 

We gaan dit verder onderzoeken.

 

Willen jullie controleren of het wel werkt met hetzelfde account op een ander systeem en het nogmaals willen proberen met het account dat niet werkt?

 

Post dan hieronder of het werkt met het andere account en op welk tijdstip je de foutmelding te zien krijgt. We hebben namelijk voorbeelden nodig van de laatste 24 uur. 

Jason.png

In thread bekijken

Bericht 12 van 66 (5.312 Weergaven)

Alle reacties

Re: Communicatieprobleem met de FIFA Ultimate Team-servers

★ Novice

ik exact het zelfde is het bij jou opgelost ?

Bericht 2 van 66 (4.447 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Communicatieprobleem met de FIFA Ultimate Team-servers

[ Bewerkt ]
EA SPORTS FC Team

Hey @LijpeBaksteen en @J-Narcoins,

 

Wacht het even 24 uur af en laat weten of het probleem dan opgelost is. 

 

EDIT:

 

Als andere mensen hetzelfde probleem hebben, laat dan hier een bericht achter en laat mij weten op welk tijdstip dit gebeurde Standard smile

Jason.png
Bericht 3 van 66 (4.437 Weergaven)

Re: Communicatieprobleem met de FIFA Ultimate Team-servers

[ Bewerkt ]
★★ Novice

Bij mij is dit issue nog steeds actueel. Speelt bij mij vanaf woensdag. Pre-order game i.c.m. EA Acces kon ik 10 uur spelen. Heb helaas nog geen wedstrijd kunnen spelen met FUT19. Krijg dezelfde foutmelding - Communicatiefout met Fifa Ultimate Team-servers. Een 'gewone' online wedstrijd spelen gaat prima. Internet verbinding gechecked etc.. modem + router reset, laatste updates.. is in orde. Hellup

Bericht 4 van 66 (4.421 Weergaven)

Re: Communicatieprobleem met de FIFA Ultimate Team-servers

★ Novice
ik heb vanochtend fifa gekocht en heb ultimate team nog niet kunnen spelen, krijg ook elke keer de melding dat er communicatieproblemen zijn met de servers.
Bericht 5 van 66 (4.410 Weergaven)

Re: Communicatieprobleem met de FIFA Ultimate Team-servers

EA SPORTS FC Team

Zou je nogmaals willen inloggen en mij de volgende informatie willen geven:

 

Console:

Gamertag:

Tijd en datum: (van de foutmelding log in en schrijf de tijd en datum op van wanneer je dit te zien kreeg)

Wat gebeurde er: (speelde je een bepaalde modus, kreeg je een disconnect, is dit direct na de trial)

Jason.png
Bericht 6 van 66 (4.396 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Communicatieprobleem met de FIFA Ultimate Team-servers

[ Bewerkt ]
★ Novice

Ik heb ook hetzelfde probleem bij het gebruik van de transferlijst. Ik kan niets meer zoeken en kan niet eens contracten of conditie kaarten kopen. Ik kan hierdoor niet meer spelen in fut. 

 

Console: Ps4

Tijd en datum: += 10:00 29-9-2018 al een paar uur gaande.

Ik wou gewoon de transferlijst gebruiken, meteen communicatieprobleem..

Gamertag: Marco0546

 

Duurde uiteindelijk zo'n 5 uur totdat ik de transfermarkt weer kon gebruiken. Nu, dag later, weer hetzelfde probleem in ochtend. Paar zoekacties gedaan, communicatie probleem... benieuwd hoelang het nu weer gaat duren...

Bericht 7 van 66 (4.384 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Communicatieprobleem met de FIFA Ultimate Team-servers

★ Novice
Zelfde probleem! Mag toch niet kunnen dit!

Foutmelding: 00:30
Gametag: backinho91

Wat er gebeurde ik was aan het snipe zoals ze dat noemen. Wat wel mag maar als je het te lang doet en te veel coins verdient word je gekickt van de markt. Mag niet kunnen ook al bewijs je dat het mensenlijke handen waren en niet een computer toch ban.
Bericht 8 van 66 (4.357 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Communicatieprobleem met de FIFA Ultimate Team-servers

[ Bewerkt ]
★★ Novice

Beste EA, sorry maar ik begin nu toch een beetje pissig te worden.

Ik kan nog steeds geen FUT spelen. Ik heb de game vorige week ge-pre-ordered i.c.m. EA Acces, zodat ik FUT al kon spelen voor de officiële release.

Ik heb verschillende acties uitgevoerd, de internet verbinding is in orde, kan een 'normale' online wedstrijd zonder problemen spelen.

Daarnaast heb ik jullie helpdesk telefonisch gesproken, maar dat hielp ook niet.

Een vriend van me heeft een werkende FUT account. Hij heeft met mijn account op zijn xbox one ingelogd. Ook hij krijgt dan de melding 'Communicatiefout'.

De conclusie die ik hier uithaal, is dat het probleem aan mijn account ligt, en niet zozeer een slechte internetverbinding o.i.d..

Ik speel FUT voor het eerst. De fout doet zich voor op het moment dat FUT geopend wordt, en je 4 acties moet uitvoeren om verder te kunnen,

De eerste is je selectie maken, dat gaat goed. De tweede actie 'Een wedstrijd spelen'. Als ik die selecteer, kan ik mijn team nog wijzigen, als ik vervolgens de wedstrijd wil starten verschijnt te foutmelding en wordt FUT afgesloten. 

 

Telefonisch kan ik jullie vandaag niet bereiken. Ik verwacht dat dit probleem snel is opgelost, en dat ik redelijkerwijs gecompenseerd wordt voor het niet kunnen spelen van FUT.

 

 

Bericht 9 van 66 (4.353 Weergaven)

Re: Communicatieprobleem met de FIFA Ultimate Team-servers

★★★ Newbie

Ik heb FIFA op gestart en krijg gelijk de melding : " je verbinding met de EA-servers is verbroken. Meld je weer aan om toegang te krijgen tot online functies. Zie ea.com/unable-to-contect " ik kan op internet niks vinden wat helpt... help me zsm

Bericht 10 van 66 (4.338 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help