Re: Communicatieprobleem met de FIFA Ultimate Team-servers

door EA_Jason
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Re: Communicatieprobleem met de FIFA Ultimate Team-servers

EA SPORTS FC Team
@Dr_Jwest Plaats dan even een bericht in het FIFA 20 forum Standard smile
Jason.png
Bericht 61 van 66 (1.077 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Communicatieprobleem met de FIFA Ultimate Team-servers

★ Novice

Ik heb de zelfde probleem. Net probeerde ik sbc van kevin de bruyne sbc af te ronden voor dat de tijd om ging. Steeds met moeite probeerde ik alles te doen omdat er steeds connectie verbroken werd!.. en toen had ik bijna alles ingeleverd voor de sbc is de tijd om gegaan...

 

Nu ben ik dus al mij spelers kwijt en al mijn geld kwijt voor een sbc die ik niet af kon maken door connectie probleem!...

 

kan iemand mij helpen?

 

psn: ultra-beast20

 

alvast bedankt

Bericht 62 van 66 (987 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Communicatieprobleem met de FIFA Ultimate Team-servers

EA SPORTS FC Team

Er was eerder vandaag onderhoud die wat langer duurde. Deze onderhoud is ondertussen afgelopen en ik kan zien dat enkele spelers last hadden met items te kopen en verkopen, dit is ondertussen opgelost. 

 

Hoe ben je al jouw spelers kwijtgeraakt?

Jason.png
Bericht 63 van 66 (983 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Communicatieprobleem met de FIFA Ultimate Team-servers

★ Novice
@EA_Jason Ik heb wel spelers kunnen kopen voor de sbc van kevin de bruyne. Maar bij het inleveren van spelers voor de sbc ging het helemaal fout. Steeds met het inleveren voor sbc gaf die steeds connectie probleem. Dus ik heb wel wat kunnen inleveren maar bij de laatste is het niet gelukt. Nu ben ik spelers kwijt wat ik ingeleverd heb en geld verloren voor niks.. Heb niks voor terug gekregen. Hoop dat dit echt beter gaat volgende keer!

Psn: ultra-beast20
Bericht 64 van 66 (975 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Communicatieprobleem met de FIFA Ultimate Team-servers

★★★ Newbie
@EA_Jason Ik heb hetzelfde probleem. Er staat nu al langer dan 24 uur “transfermarkt is nu niet beschikbaar. Probeer het later nog eens.”
Ps4
Gamertag: swaglili
Fifa22
Bericht 65 van 66 (707 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Communicatieprobleem met de FIFA Ultimate Team-servers

★★★ Newbie
@EA_Jason Ik kan mijn ultimate team wel opstarten, maar zodra ik op Division Rivals druk of Fut Champions kom ik niet verder
Bericht 66 van 66 (313 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help