Re: Coins overzetten

door Flasher207
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Coins overzetten

[ Bewerkt ]
★★★ Newbie

hoi doei

Bericht 1 van 10 (6.229 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Coins overzetten

EA SPORTS FC Team
@Funnnb Dat is zeker tegen de regels en hij wordt waarschijnlijk binnenkort gepakt.
Jason.png

In thread bekijken

Bericht 2 van 10 (6.218 Weergaven)

Alle reacties

Re: Coins overzetten

EA SPORTS FC Team
@Funnnb Dat is zeker tegen de regels en hij wordt waarschijnlijk binnenkort gepakt.
Jason.png
Bericht 2 van 10 (6.219 Weergaven)
Highlighted

Re: Coins overzetten

★ Apprentice

Is er een legale manier voor bv kaarten aan een vriend te geven ? 

Stel mijn neef die niet veel online speelt heeft een kaart dubbel , kan hij die aan mij doorgeven op een legale manier ? Aan coins heeft Mn neef toch niet zoveel omdat hij meer de verhaalllijn speelt. Volta is trouwens super !

 

De enige manier die ik kan bedenken om de kaart legaal door te geven is door er coins voor te geven , maar als hij deze online op transfer zet kunnen andere meebieden zodat het nog meer coins kost , als hij dan bv enkele coins wil teruggeven aan mij kan dat enkel als ik ook een kaart te koop zet , maar als je ruilt voor deze rede kan je al geband worden ? Vroeger kon hij bv bij de fut store iets aankopen die ik kon gebruiken en het gewoon cadeau geven zodat er zeker geen ban kwam,mensen die echt misbruik maken om er op louche manieren geld aan te verdienen zoals coins verkopen begrijp ik dat die gestraft worden , vind dat zelf goed , maar dingen met goede bedoelingen zoals in mijn vraag beschreven durf ik uiteindelijk hierdoor ook niet meer. De regels staan wel online maar zoals ik het begrijp kan je account voor het minste dat je doet zonder waarschuwing gebanned worden dus uit veiligheid houdt Mn neef zijn dubbeltjes voorlopig aan kant in de transferlijst.

 

vriendelijke groeten 

Bericht 3 van 10 (6.208 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Coins overzetten

★ Apprentice

De Champions editie die mijn tante besteld heeft heb ik uiteindelijk aan Mn neef gegeven omdat ik niet zeker was qua regelgeving en uiteindelijk de standaard editie voor mezelf besteld  , met de info die ik nu weet en wat hij allemaal krijgt had ik ze liever gehouden , maar langs andere kant is het wel goed dat mijn neef nu ook fifa beginnen spelen is , enkel zou het tof zijn om een manier te vinden om Elkaar te kunnen helpen zonder dat dit oneerlijk is tegenover andere ..

Bericht 4 van 10 (6.202 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Coins overzetten

EA SPORTS FC Team
@Flasher207 Nee dat is niet toegestaan.

Ik bedoel wanneer je iets aan iemand geeft, geef je deze persoon direct een voordeel en dat is tegen de regels. Vele spelers proberen dit ook te misbruiken en we doen ons best om dit tegen te gaan.
Jason.png
Bericht 5 van 10 (6.170 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Coins overzetten

★★★ Newbie

Beste ea

Mijn broer heeft gisteren voor 200k overgezet, naar mijn acc maar ik wist hier niets van. Maar julkie hebben wel mijn 600k afgepakt, waar ik hard voor heb gewerkt.

 

Doe hier iets aan aub

 

Aub antwoord

 

Met vriendelijke groeten

Victor

Bericht 6 van 10 (6.135 Weergaven)

Re: Coins overzetten

EA SPORTS FC Team
@mazerati2003 Daar kunnen we niets aan doen, sancties worden per account opgelegd.

Als er iemand anders op jouw account zit en coins overzet, raad ik je aan om anderen geen toegang te geven tot jouw account.
Jason.png
Bericht 7 van 10 (6.112 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Coins overzetten

★★★ Newbie
@EA_Jason Ik heb ook geld overgezet naar mijn eigen account dus ik heb van mijn 2de account naar mijn 1ste account en ik ben geband zonder dat ik dat wist wat ik wel weet is als je naar iemand anders geld overzet maar toch niet naar mijn eigen kunnen jullie die ban opheffen
Bericht 8 van 10 (2.161 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Coins overzetten

EA SPORTS FC Team

Hey @king_gamer2040,

 

Helaas kan ik daar niets aan doen, als je denkt dat wij een fout hebben gemaakt dan kan je contact opnemen met ons ToS team. 

 

In onze regels staat dat munten distribueren tegen onze regels is:

 

  • Meerdere accounts hebben en FUT-munten en items naar je hoofdaccount sturen is eveneens in strijd met onze regels.

https://help.ea.com/nl/help/fifa/fifa-rules/

Jason.png
Bericht 9 van 10 (2.146 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Coins overzetten

★★★ Newbie

Ik heb mijn vriend 40k gegeven ik heb nu een transferban en hij niet is dat normaal??

Bericht 10 van 10 (1.356 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help