Re: Cardiff SBC impossible?

door chocolopehase
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Cardiff SBC impossible?

★★★ Novice

Ik heb 19/20 SBC'S van de premier league voltooid maar blijf nu al 2 weken steken op de SBC van Cardiff city..

Er zijn amper spelers van deze ploeg te vinden en de spelers die beschikbaar zijn allemaal 9.9k of 10k omdat ze zo gegeerd zijn.

Na veel coins te hebben gespendeerd en toch 11 spelers te vinden geraak ik niet aan de nodige teammoreel om deze af te werken..

Indien er een doelman beschikbaar zou komen om te kopen kan dit misschien veranderen.. 

Als iemand raad heeft om deze SBC tot een goed einde te brengen hoor ik deze graag!

 

Alvast bedankt! 

Bericht 1 van 13 (668 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Cardiff SBC impossible?

EA SPORTS FC Team

Ik zal het doorgeven, maar geen garantie dat hier iets aan gedaan wordt. 

 

Het enige dat je nu kunt doen is hopen dat je de spelers packt of dat hij op de transfer markt verschijnt. Heb je misschien een screenshot van wat je tot nu toe allemaal in de SBC hebt?

Jason.png

In thread bekijken

Bericht 2 van 13 (661 Weergaven)

Alle reacties

Re: Cardiff SBC impossible?

EA SPORTS FC Team

Ik zal het doorgeven, maar geen garantie dat hier iets aan gedaan wordt. 

 

Het enige dat je nu kunt doen is hopen dat je de spelers packt of dat hij op de transfer markt verschijnt. Heb je misschien een screenshot van wat je tot nu toe allemaal in de SBC hebt?

Jason.png
Bericht 2 van 13 (662 Weergaven)

Re: Cardiff SBC impossible?

★★★ Novice

Nog 1 bronzen middenvelder als reserve , maar ben al een hele tijd aan het zoeken naar een doelman of rechtsachter.. zie er heel uitzonderlijk eentje verschijnen op de app maar deze is sneller verkocht dan ik kan duwen op snel kopen ook al is dit 10k

Bericht 3 van 13 (657 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Cardiff SBC impossible?

EA SPORTS FC Team

Andere spelers zullen deze items inderdaad snel oppikken aangezien iedereen de SBC wilt doen. 

 

Er zijn wel een aantal voorbeelden op FUTBin:

 

https://www.futbin.com/squad-building-challenges/ALL/815/Cardiff%20City

 

Er zijn er ook een paar waar je Loyalty voor nodig hebt, maar dat is een kwestie van met de spelers spelen. 

Jason.png
Bericht 4 van 13 (652 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Cardiff SBC impossible?

★★★ Novice

Ik heb loyalty op bijna alle spelers tot nu toe, en ben ook lid van futbin, maar de squads die hierop vermeld staan zijn nietmeer correct omwille van transfers of soelers die gewoonweg niet beschikbaar zijn... 

Bericht 5 van 13 (647 Weergaven)

Re: Cardiff SBC impossible?

EA SPORTS FC Team

@chocolopehase Ik had de feedback doorgegeven en ook over die van Utrecht, maar van wat ik begrepen heb waren er geen plannen om deze SBCs aan te passen Frown

 

Sorry man

Jason.png
Bericht 6 van 13 (628 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Cardiff SBC impossible?

★★★ Novice

Deze is me gelukt uiteindelijk na lang zoeken voor een doelman.. 

Nu als ik beelden heb van fouten in een wedstrijd waar kan ik deze achterlaten? Zo heb ik beeld van een zuivere terugspeelbal of fouten die niet gefloten worden of net wel indien het geen fout is.. 

Bericht 7 van 13 (624 Weergaven)

Re: Cardiff SBC impossible?

[ Bewerkt ]
EA SPORTS FC Team

We hebben een Bug Rapporten forum. Daar kan je de filmpjes plaatsen en kan ik ze doorgeven aan het QA team om het te laten onderzoeken.

 

Het geeft natuurlijk geen garantie dat dit opgelost gaat worden maar op deze manier is de studio ervan op de hoogte en wordt alles geregistreerd. 

Jason.png
Bericht 8 van 13 (621 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Cardiff SBC impossible?

★★★ Novice

In orde, zal morgen het eens erop plaatsen met beelden erbij, als ze eruit kunnen gehaald worden na verloop van tijd is het toch nuttig geweest

Bericht 9 van 13 (619 Weergaven)

Re: Cardiff SBC impossible?

★★★★★ Novice

Ik zit al een 6tal maanden vast met Cardiff

Heb wel 11 spelers ( 2 keepers ) maar wat ik nodig heb is een LA of een CV.

komen niet uit packs ( heb er al duizenden geopend intussen )

en behalve Bamba komt er al sinds ik vast zit geen verdediger op de markt,

 

 

had het zelfde probleem met Genoa maar heb alle sbc's van italie en portugal intussen al 2 x volledig gedaan...maar Cardiff lukt niet...

 

Bericht 10 van 13 (557 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help